![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar neen, de conservatieve gemeenschap krijgt steeeds meer greep op de afbrokkeling van de algemene solidariteit, zelfs in Europa. Het is daartegen dat het volk opkomt. Voor wat de transfers betreft, dat is een kortzichtige politieke slogan die louter opportunistisch aangegrepen wordt door klein-nationalistische stemmenjagers. In de eerste plaats mogen we al blij zijn dat wij zo welvarend zijn. Het doet mij ook denken aan al dat gejammer over belastingen betalen: als je niet in de eerste plaats een groot inkomen hebt, betaal je ook niet zoveel. Maak Vlaanderen Onafhankelijk - waar ik voor ben, en de transfers blijven. Langs Europa. Daarom is heel dat argument een vals argument om de eenvoudigen van geest zand in de ogen te strooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet je nog zwaarder teleurstellen: je moet mijn posting van morgen eens lezen, daar verzamel ik de rest van de flauwe woordspelingen in over de Motte, die nog achtergebleven zijn. De deelnemers hier hebben ook niet zo erg hun best in gedaan, vind ik, in elk geval veel minder dan de kranten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel logisch, de partij met de meest progressieve vleugel van het land (ACV) tesamen met de rechts-nationalistische conservatieven. Als het VB er niet in komt, hoeven we achteraf ook de krab niet te kutten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de transfers betreft. Zelfs Van Cauwenberghe en Di Rupo hebben hier de klassieke 180° bocht al genomen. En het probleem is niet dat wij zo blij mogen zijn dat we zo welvarend zijn, maar wel dat de anderen het vertikken van iets uit te steken, en wij daarenboven stank als dank krijgen. Komt daarbij dat gans het oude Europa den dieperik induikeld, Vlaanderen inclusief (zij het dan wel extra geholpen door Wallonie). En wat de tranfers langs Europa betrekt. Denk dat deze rap zullen afgelopen zijn. Europa beschikt nu eenmaal niet over een arsenaal aan gesubsidieerde media om het "'gepeupel" te beinvloeden, en de waarheid te verdraaien, en de eenvoudigen van geest zand in de ogen te strooien (waar heb ik dat nog gehoord ?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn een hoop landen in Europa die wel degelijk een ernstige vermogensbelasting hebben. Bv Finland, Frankrijk, ijsland, Luxemburg, Noorwegen, Spanje, Zweden, Zwitserland en nog een paar landen die op een ernstige manier de financiële en materiale draagkracht van hun onderdanen in kaart brengen en dat weten te gebruiken als uitgangspunt voor hun fiscale politiek, inplaats van hoofdzakelijk de loontrekkers zwaar te belasten, zoals in België, waar de rijken zorgvuldig moeten gespaard worden en hemel en aarde bewegen om de knip op de beurs te houden (leuke woordspeling, dat laatste). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
87% van de bevolking is voor België, en 13% is voor het Koningshuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie heeft ook wel zijn vermogenbelastingen (KI, onroerende voorheffing..). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Banneling
|
![]() De Motte wordt hier door sommigen behandeld alsof hij een spitse mot gekaapt heeft (een tsjalk), die volgestouwd heeft met explosieven, en daarmee op het Schip Van Staat afstevent om het op te blazen.
En ikzelf, als sympathisant van deze nachtvlinder, word als een terrorist bestempeld! Gaga! Toegegeven, het voorproefje van de ontlasting van loonbijdragen aan sociale zekerheid geeft me 'de mot in de maag'. Non-Mottologen zullen deze uitdrukking wel verkeerd interpreteren. Ze betekent: 'Het smaakt naar meer'. Eindelijk zien we in het helder daglicht van de sociale politiek eens een motecht iemand aan het werk die op de sociale mottengaten de vinger legt en ze opstopt. Natuurlijk dreigt verhevigde motbestrijding van de kant van de reactionairen. Maar de nieuwe motogen, die de Motte aan de slappe zeilen van de SZ vlecht, zullen komende stormen doorstaan. Daarom een kleine welverdiende ode aan de Motte: Onder het paddengras en het mothaar ontdekte de Motte iets extra-belastbaar: De Robot. Nu kunnen de problemen van de SZ automatisch afnemen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 juli 2005 om 10:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
correctie Lees: de Beurs ipv de beurs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Banneling
|
![]() Hoe meer afhankelijk men van de SZ is, hoe meer fan van de Motte (stoute mensen durven die fans dan ook 'mottigaards' noemen)...
De beweegloze pamperfielen moet men met de Motte iets minder vlug motten geven om in beweging te komen... om de motor zogezegd in gang te krijgen ![]() Die mottigaards hebben lak aan een motvrij beleid... ![]() [size=1]Wil je Albert Motard de gekke kikker op je gsm als beltoon,[/size] [size=1]ga dan naar:[/size] [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 23 juli 2005 om 11:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
___________ Turkije gebruikte al de flauwe zinspeling 'mottigaards' De rest van je tekstje is nog flauwer. Wat is dan jouw 'plan MOTrice' voor de SZ? Ik weet het al: je mag er alleen bijdragen voor betalen, maar nooit ofte nooit daar iets van terugtrekken. Of plan MOTrice B: de hele SZ door privé-verzekering vervangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de echte pamperfielen (proberen te) activeren ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer maar door te kakken. Blijkbaar slaag je er nog steeds niet in zelf eens iets te bedenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het wordt dringend tijd dat de overheid de buikriem aanhaalt. I.e. snijden in de uitgaven. |
|
![]() |
![]() |