![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() 'Awel Hyoens, om jou door de kop te schieten heb je slechts een katapultje nodig; ah ja, want 'm is hol!!!!'
'Hahahahahahaha.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hol katapultje?
[size=1]Jaja, weer een echte dijenkletser.[/size]
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Landverrader!
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() 'Landverrader!' is eigenlijk iets dat je overal op dit forum kan plaatsen zonder dat het uit de toon valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Alle negers handelen nu eenmaal in drugs.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Ik zal een schietgebedje doen aan sinte Paulus!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Pinten pakken is vooral uw bijdrage zeker! Je zou beter een beetje meer reclame maken voor "Duimen voor Doel" ipv hier de verontwaardigde te komen uithangen!
Spijtig genoeg zal ik er zlef niet zijn daar ik al en afspraak heb voor volgend festival! Stukken beter dan die shit in Brussel of moet ik het in het Brussel frans zeggen "Bruksel" van onze "sociale" flaminganten? [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3]Concertmelding[/size][size=3][/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3][/size][size=5]M'Eire Morough 30/07 in Dendermonde[/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Waarom u zeker moet komen naar onze keltische namiddag...[/size][/font] ![]() ![]()
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wijzig artikel[/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2] Upload foto [/size][/font] ![]() ![]() [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Streek: Oost-Vlaanderen [/size][/font]Datum: Zaterdag, 30/07/2005 [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Hallo, Waarom u zeker moet komen naar onze keltische namiddag op ons folkfestival in Dendermonde is eerst en vooral omdat hij geheel gratis is... er is een Irish dance workshop met niemand minder dan Celtic Bompa... er is een een heus touwtrektoernooi.... demonstraties van Hurling, schaapdrijven, highlandgames en rugby... als u kinderen hebt kan u die gerust meebrengen want bij de mensen van de kinderanimatie zijn ze in veilige handen... u kan ondertussen genieten van een lekkere Guinness of Kilkenny op ons zonnig terras... en last but no least is er onze geweldige keltische markt met héél véél typisch Ierse en Schotse producten... en dit alles, inderdaad u leest het goed, voor 0,0 EURO. Bijkomen voordeel is dat u gewoon kan blijven voor ons muziekfestival dat start om 17u30. Optredens zijn er voorzien van de Belgian Blend Pipe Band, Setanta, Magister, Green Jacket, Alca Celtes Airs en als top of te affiche [size=3]AMBROZIJN[/size]. En geloof het of niet als u naar onze keltische namiddag komt en op ons festivalterrein blijft tot 's avonds dan krijgt u heel ons muziekfestival voor inderdaad 0,0 EURO!!!! Zeg nu zelf... waar krijgt u zo een unieke kans nog??? De enige voorwaarde hiervoor is dat u ons festivalterrein niet mag verlaten na 17u. Meer info kan u steeds bekomen via onze website www.theclan.be of op [email protected] Tot 30 juli in Dendermonde!!!!! [/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3][size=2][/size]Flipje Folk[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2] op 22/07/2005 14:38[/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Maar Jan toch, het is gratis!
![]() Dat doe je toch niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() Hahaha, Jan zit mij te verwijten dat ik niets bijdraag maar zelf zal hij niet eens komen, hoe hypocriet kan je zijn. Met bijdragen bedoel ik de organisatie (in dit geval Vrijbuiter) helpen, janneman.
Allé jan, ik heb het je ooit al eens gevraagd toen je ook je grote mond opzette over medeflaminganten: wat heb jij al gedaan voor de Vlaamse zaak? Als je het anderen verwijt dat ze niets doen hoop ik toch dat we het jou niet kunnen verwijten? Of ben je gewoon zo enen die achter z'n pc de grote jan uithangt maar in het echte leven enkel bijdraagt in het stemhokje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Heden heb ik het echter een job en gezin, dus moet ik mijn activiteiten beperken tot het Vlaams Belang Dus zou ik niet beginnen opbieden want dan verzink jij in het niets met je "bijdrage" aan Duimen voor Doel! Doe me geen spijt krijgen voor alle bijdragen die ik al gegeven heb aan "Vrijbuiter"! En doe de groeten aan Koen en Jan!( of zit je leiver op het multiculturelere bruksel?) ![]() |
|
![]() |
![]() |