Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2005, 14:41   #61
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Jawadde! Sorry dat ik mijn vrijheid van meningsuiting gebruik!he! Ik hoop dat het daar stortregend!
Verontwaardigd? Hij herhaalt nochtans precies dezelfde zever die jij hebt uitgekraamd, hoor.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 14:44   #62
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

'Awel Hyoens, om jou door de kop te schieten heb je slechts een katapultje nodig; ah ja, want 'm is hol!!!!'

'Hahahahahahaha.'
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 14:54   #63
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Een hol katapultje?

[size=1]Jaja, weer een echte dijenkletser.[/size]
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 14:55   #64
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Een hol katapultje?

[size=1]Jaja, weer een echte dijenkletser.[/size]
Bijna even grappig als Meuhië.
Oud 27 juli 2005, 14:58   #65
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Landverrader!
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 15:00   #66
Musketo
Banneling

Standaard

'Landverrader!' is eigenlijk iets dat je overal op dit forum kan plaatsen zonder dat het uit de toon valt.
Oud 27 juli 2005, 15:01   #67
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
krewcial is toch hiphop of niet? de rest zal wel een mengelmoes zijn!
Inderdaad, er is ook nog ska, rock, Brusselse volksmuziek op speed, ... (en misschien, horror horror, speelt er in één van die groepen wel een boze neger mee )
Oud 27 juli 2005, 15:02   #68
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
er is ook nog Brusselse volksmuziek op speed, ...
Zie je wel dat ze gedrogeerd zijn!
Oud 27 juli 2005, 15:06   #69
Musketo
Banneling

Standaard

Alle negers handelen nu eenmaal in drugs.

Oud 27 juli 2005, 15:07   #70
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Alle negers handelen nu eenmaal in drugs.
Gelukkig is er veel tegenwind.
Oud 27 juli 2005, 15:08   #71
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Zie je wel dat ze gedrogeerd zijn!
Naar het schijnt was Jijippeke van Molenbeek een notoir drugsdealer.
Oud 27 juli 2005, 15:08   #72
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Naar het schijnt was Jijippeke van Molenbeek een notoir drugsdealer.
Daar zeg je het. In Molenbeek stikt het van de negers!
Oud 27 juli 2005, 15:13   #73
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Ik zal een schietgebedje doen aan sinte Paulus!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2005, 15:15   #74
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van mij doet hij wat hij wilt, maar een "vlaams nationalist" die reclame maakt voor zo iets moet rekenen op tegenwind!
In jouw ogen ben ik waarschijnlijk toch geen Vlaams nationalist, dus wat zit je eigenlijk te zagen? ... ach ik weet het, het is een hobby zeker?
Oud 27 juli 2005, 22:21   #75
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Ik vind het typisch dat "progressieve" vlamingen van u soort reclame maken voor dit soort bullshit dan voor bv "Duimen voor Doel" enz
Jij bent me vooringenomen zeg. Ik heb zelf bijgedragen aan "Duimen voor Doel" (btw, is Think of One dan geen multikul, of past het dan wel in meneers kraam?), dus hou maar vlug je mond. Trouwens, aan wat heb je zoal bijgedragen, behalve overal een grote mond op te zetten?
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 08:03   #76
jan hyoens

Standaard

Pinten pakken is vooral uw bijdrage zeker! Je zou beter een beetje meer reclame maken voor "Duimen voor Doel" ipv hier de verontwaardigde te komen uithangen!

Spijtig genoeg zal ik er zlef niet zijn daar ik al en afspraak heb voor volgend festival! Stukken beter dan die shit in Brussel of moet ik het in het Brussel frans zeggen "Bruksel" van onze "sociale" flaminganten?

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3]Concertmelding[/size][size=3][/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3][/size][size=5]M'Eire Morough 30/07 in Dendermonde[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Waarom u zeker moet komen naar onze keltische namiddag...[/size][/font]

• [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]area: Oost-Vlaanderen[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]datum: Zaterdag, 30/07/2005[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]genre(s): [/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]website: www.theclan.be[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]email: [email protected][/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Aantal malen gelezen: 135[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Aantal uitgebrachte stemmen:0[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]Rating: 0.00[/size][/font]
  • [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]ArtNr: 14164[/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Wijzig artikel[/size][/font] [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]
Upload foto [/size][/font]
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Streek: Oost-Vlaanderen
[/size][/font]Datum: Zaterdag, 30/07/2005

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Hallo,

Waarom u zeker moet komen naar onze keltische namiddag op ons folkfestival in Dendermonde is eerst en vooral omdat hij geheel gratis is... er is een Irish dance workshop met niemand minder dan Celtic Bompa... er is een een heus touwtrektoernooi.... demonstraties van Hurling, schaapdrijven, highlandgames en rugby... als u kinderen hebt kan u die gerust meebrengen want bij de mensen van de kinderanimatie zijn ze in veilige handen... u kan ondertussen genieten van een lekkere Guinness of Kilkenny op ons zonnig terras... en last but no least is er onze geweldige keltische markt met héél véél typisch Ierse en Schotse producten... en dit alles, inderdaad u leest het goed, voor 0,0 EURO.

Bijkomen voordeel is dat u gewoon kan blijven voor ons muziekfestival dat start om 17u30. Optredens zijn er voorzien van de Belgian Blend Pipe Band, Setanta, Magister, Green Jacket, Alca Celtes Airs en als top of te affiche [size=3]AMBROZIJN[/size]. En geloof het of niet als u naar onze keltische namiddag komt en op ons festivalterrein blijft tot 's avonds dan krijgt u heel ons muziekfestival voor inderdaad 0,0 EURO!!!! Zeg nu zelf... waar krijgt u zo een unieke kans nog??? De enige voorwaarde hiervoor is dat u ons festivalterrein niet mag verlaten na 17u.

Meer info kan u steeds bekomen via onze website www.theclan.be of op [email protected]

Tot 30 juli in Dendermonde!!!!!

[/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3][size=2][/size]Flipje Folk[/size][/font][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2] op 22/07/2005 14:38[/size][/font]

Oud 28 juli 2005, 09:33   #77
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Maar Jan toch, het is gratis!
Dat doe je toch niet.
Oud 28 juli 2005, 09:43   #78
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Maar Jan toch, het is gratis!
Dat doe je toch niet.
In tegenstelling tot sommige mensen hier consumeer ik ter plekke en breng niet mijn eigen bier mee!8)
Oud 28 juli 2005, 09:43   #79
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Hahaha, Jan zit mij te verwijten dat ik niets bijdraag maar zelf zal hij niet eens komen, hoe hypocriet kan je zijn. Met bijdragen bedoel ik de organisatie (in dit geval Vrijbuiter) helpen, janneman.

Allé jan, ik heb het je ooit al eens gevraagd toen je ook je grote mond opzette over medeflaminganten: wat heb jij al gedaan voor de Vlaamse zaak?
Als je het anderen verwijt dat ze niets doen hoop ik toch dat we het jou niet kunnen verwijten? Of ben je gewoon zo enen die achter z'n pc de grote jan uithangt maar in het echte leven enkel bijdraagt in het stemhokje?
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 09:55   #80
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Hahaha, Jan zit mij te verwijten dat ik niets bijdraag maar zelf zal hij niet eens komen, hoe hypocriet kan je zijn. Met bijdragen bedoel ik de organisatie (in dit geval Vrijbuiter) helpen, janneman.

Allé jan, ik heb het je ooit al eens gevraagd toen je ook je grote mond opzette over medeflaminganten: wat heb jij al gedaan voor de Vlaamse zaak?
Als je het anderen verwijt dat ze niets doen hoop ik toch dat we het jou niet kunnen verwijten? Of ben je gewoon zo enen die achter z'n pc de grote jan uithangt maar in het echte leven enkel bijdraagt in het stemhokje?
ach jongen, ik schep gewoon niet graag op met mijn bijdragen! En vermits ik mijn naam niet vrijgeef zul je me gewwon op mijn woord moeten geloven als ik zeg dat ik een tijdje heb meegewerkt met TAK, NSV,Vlaanderen Vlagt,... om niet alle braderijen,joelfeesten, enz te vernoemen waar ik op aanwezig was.
Heden heb ik het echter een job en gezin, dus moet ik mijn activiteiten beperken tot het Vlaams Belang
Dus zou ik niet beginnen opbieden want dan verzink jij in het niets met je "bijdrage" aan Duimen voor Doel! Doe me geen spijt krijgen voor alle bijdragen die ik al gegeven heb aan "Vrijbuiter"! En doe de groeten aan Koen en Jan!( of zit je leiver op het multiculturelere bruksel?)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be