Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2005, 16:58   #61
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
tolerant wat betreft seks (met autochtone meisjes)
waarom een onderscheid?
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 21:04   #62
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Volksgroei is exponentieel. En dan is er nog eens immigratie (familiehereniging, regulariseringen in Spanje, enzoverder)

Men kan heus stellen dat over 8 jaar het aantal moslims opnieuw is verdubbeld naar 2 miljoen. Over 14 jaar is dat 4 miljoen, en over 18 jaar is dat 8 miljoen.

En dat terwijl de nederlandse bevolking constant blijft...

Ja, waren we maar 20 jaar verder. Ik ben er zeker van dat een van ons 2 op een beestentrein zou geplaatst worden Wie van de 2 laat ik in't midden.
U bent naïef. Kwaliteit gaat boven kwantiteit in een oorlog.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 21:05   #63
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
U bent naïef. Kwaliteit gaat boven kwantiteit in een oorlog.
Hij probeert je bang te maken...
Lukt het?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 21:50   #64
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
1 retourticketje voor die idioten richting verberingsgesticht in de Marokkaanse Atlas, om ze manieren bij te brengen ...

muliculliluliwinkiedinkie's denken er wsh anders over.
Blijkt een hoax. In de wereld geholpen om de haat jegens Mohammed B. te ventileren, wellicht?
Oud 28 juli 2005, 21:52   #65
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
... Politie: Lieuwe van Gogh niet mishandeld
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend. ...
Ik kende het oorspronkelijk bericht al van radio-1 en van een ander forum, maar vond hier gisteren nog niets over op dit forum en ontdekte vandaag deze draad erg laat.

Ik postte het bericht niet zelf, had meteen mijn bedenkingen en wachtte op "nadere uitleg".

Jammer van al deze opschudding die ik al vreesde omdat het bericht zo merkwaardig in de Media verscheen. In de afgelopen decennia waren er een paar meer voorbeelden die ongeveer zo verliepen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by willem1940NLD on 28-07-2005 at 22:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend. ...
Ik kende het oorspronkelijk bericht al van radio-1 en van een ander forum, maar vond hier gisteren nog niets over op dit forum en ontdekte vandaag deze draad erg laat.

Ik postte het bericht niet zelf, had meteen mijn bedenkingen en wachtte op "nadere uitleg".

Jammer van al deze opschudding die ik al vreesde omdat het bericht zo merkwaardig in de Media verscheen. In de afgelopen decennia waren er een paar meer voorbeelden die ongeveer zo verliepen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Jammer van al deze deze opschudding die ik al vreesde omdat het bericht zo merkwaardig in de Media verscheen. In de afgelopen decennia waren er een paar meer voorbeelden die ongeveer zo verliepen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 juli 2005 om 21:53.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 21:53   #66
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Blijkt een hoax. In de wereld geholpen om de haat jegens Mohammed B. te ventileren, wellicht?
is dit nu echt ( stond toch in ee krant ... nuja ook geen referentie eigenlijk ... ) of een vals bericht ?

heeft die jonge gast het uit zijn duim gezogen, is het een vals bericht, of wil de nederlandse politiedienst het boeltje stil houden ?

wat is het nu ?
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 22:03   #67
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is dit nu echt ( stond toch in ee krant ... nuja ook geen referentie eigenlijk ... ) of een vals bericht ?

heeft die jonge gast het uit zijn duim gezogen, is het een vals bericht, of wil de nederlandse politiedienst het boeltje stil houden ?

wat is het nu ?
Jonge gast zoog het uit zijn duim.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volkskrant
Politie: Lieuwe van Gogh niet mishandeld
[size=1]ANP[/size]

AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden.

Dat maakte de politie donderdag bekend. Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA.

Zij vertelden dat hun kleinzoon twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.
Oud 28 juli 2005, 22:14   #68
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Jonge gast zoog het uit zijn duim.
erg geloofwaardig allemaal ..
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 22:48   #69
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
/\lcazar: ...
Gisteren bleek al uit een reportage van NRC Handelsblad dat lang niet alle moslims in Amsterdam het erg vinden dat Theo van Gogh is vermoord. Alhoewel velen de moord scherp afkeurden, waren er ook nogal wat geluiden van begrip te horen. Zo zei de Syriër Tamer, die sinds 1999 in Amsterdam woont, dat hij liever had gezien dat Mohammed B. was vrijgelaten. ''Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen. Als ik de kans had gekregen, had ik hem zelf ook gedood.'' Hij vond het belachelijk dat men in Nederland treurde om de dood van een provocateur, terwijl er in Irak en Palestina, dagelijks mensen omkomen.

De 24-jarige Turk Nusret Aydin vond dat Mohammed B. voor een deel ''het gelijk aan zijn kant had'. Met zijn uitlatingen lokte Theo van Gogh de moord zelf uit, zo vond de pizzabakker: ''Oké, Mohammed vermoordde een mens, daarvoor moet hij bestraft worden, maar levenslang is wel erg lang.''
===========

1 retourticketje voor die idioten richting verberingsgesticht in de Marokkaanse Atlas, om ze manieren bij te brengen ...
Nee, ook voor hen de Vrijheid van het Woord; niet deze 2 uitzonderen omdat zij te eerlijk of te trots zijn om taq?*ya te bedrijven.

Het probleem is veel groter.
Oud 29 juli 2005, 08:22   #70
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
De vraag is niet waarom er crapuul is, de vraag is waarom de politie blijkbaar niks doet.

Omdat politiek correct links krapuul hen belet iets te doen...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 08:24   #71
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Een volledige topic lezen? Te moeilijk voor mij.
inderdaad.

Citaat:
Maar mag ik dan uit deze slimme repliek afleiden dat ook jij gelooft dan "als ze hem ooit vermoorden dan staat er in het politieverslag, hij heeft het zelf gezocht want zijn vader was extreem-rechts, dus... dader is onschuldig" (waarbij hem dus slaat op de zoon van TVG)?
Al ooit van ironie gehoord? En zelfs dan, doet de naam "patrick mombaert" bij u een belletje rinkelen.

Citaat:
Want de veroordeling van de moordenaar van TVG maakt wel brandhout van deze bewering.
Mohammed B heeft het de verdediging dan ook moeilijk gemaakt door zelf de doodstraf te eisen! Had hij dit in België gedaan, minderjarig geweest, een onbekend slachtoffer gemaakt en de schuld op de maatschappij gestoken dan is de kans reëel dat had hij maximum 2 jaar effectief gekregen en was na 4 maanden terug een vrij man!(en dit is niet ironisch bedoeld!)

Citaat:
Maar sorry dat ik jullie vooroordelen over een onbestaande justitie in vraag heb gesteld.
Zever maar rustig voort: over politie die moslim's nooit durft aan te pakken en over onze gevangenissen die vol moslims zitten.
zever? Het ene sluit het andere niet uit! Juist doordat de gevangenissen vol zitten (waaronder zo'n 50% allochtonen) moet de politie sommige criminelen laten lopen. In Brussel zijn er zelfs wijken waar de politie niet meer patrouilleerd.
Maar ik vrees dat bovenstaande niet veel indruk op jouw zal maken. Je bent eerder van het type die zelfs al duwen ze hem met zijn neus in de stront nog blijft beweren dat het naar rozen riekt![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jan hyoens on 29-07-2005 at 09:26
Reason:

Citaat:
inderdaad.

Citaat:
Maar mag ik dan uit deze slimme repliek afleiden dat ook jij gelooft dan "als ze hem ooit vermoorden dan staat er in het politieverslag, hij heeft het zelf gezocht want zijn vader was extreem-rechts, dus... dader is onschuldig" (waarbij hem dus slaat op de zoon van TVG)?
Al ooit van ironie gehoord? En zelfs dan, doet de naam "patrick mombaert" bij u een belletje rinkelen.

Citaat:
Want de veroordeling van de moordenaar van TVG maakt wel brandhout van deze bewering.
Mohammed B heeft het de verdediging dan ook moeilijk gemaakt door zelf de doodstraf te eisen! Had hij dit in België gedaan, minderjarig geweest, een onbekend slachtoffer gemaakt en de schuld op de maatschappij gestoken dan is de kans reëel dat had hij maximum 2 jaar effectief gekregen en was na 4 maanden terug een vrij man!(en dit is niet ironisch bedoeld!)

Citaat:
Maar sorry dat ik jullie vooroordelen over een onbestaande justitie in vraag heb gesteld.
Zever maar rustig voort: over politie die moslim's nooit durft aan te pakken en over onze gevangenissen die vol moslims zitten.
zever? Het ene sluit het andere niet uit! Juist doordat de gevangenissen vol zitten (waaronder zo'n 50% allochtonen) moet de politie sommige criminelen laten lopen. In Brussel zijn er zelfs wijken waar de politie niet meer patrouilleerd.
Maar ik vrees dat bovenstaande niet veel indruk op jouw zal maken. Je bent eerder van het type die zelfs al duwen ze hem met zijn neus in de stront nog blijft beweren dat het naar rozen riekt![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
inderdaad.

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Maar ik vrees dat bovenstaane niet veel indruk op jouw zal maken. Je bent eerder van het type die zelfs al duwen ze hem met zijn neus in de stront nog blijft beweren dat het naar rozen geurt![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 29 juli 2005 om 08:26.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 08:25   #72
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ja, DIE moslims die overal kwijt willen dat ze begrip hebben voor terroristen, DIE doen mij kotsen. En als ik de krant opensla, wat zie ik dan? Moslims die zich aangevallen voelen omdat men onmiddellijk dacht aan moslimterrorisme bij de aanslagen in Londen. Jezus, w?*t een gelul. Laat die achterlijke groepseer toch eens achterwege en beken gewoon dat de moslimgemeenschap met een groot probleem zit.
En ook steeds dat slachtoffer-spelen. Alsjeblieft zeg. En veroordeel die aanslagen toch eens deftig in plaats van 'dit is niet waar de islam voor staat'. Het lijkt wel alsof de moslimgemeenschap wìl dat alle westerlingen een pest aan hen krijgen. Enfin, ik snap die mensen in elk geval niet.

Maar 't gaat dus over d?*e groep en niet over het geheel eh.
Goed gezegd Musketo.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 08:44   #73
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Omdat het niet ironisch is bedoeld: kun je dit nader uitleggen want ik begrijp het niet goed...
Oud 29 juli 2005, 09:30   #74
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ja, DIE moslims die overal kwijt willen dat ze begrip hebben voor terroristen, DIE doen mij kotsen. En als ik de krant opensla, wat zie ik dan? Moslims die zich aangevallen voelen omdat men onmiddellijk dacht aan moslimterrorisme bij de aanslagen in Londen. Jezus, w?*t een gelul. Laat die achterlijke groepseer toch eens achterwege en beken gewoon dat de moslimgemeenschap met een groot probleem zit.
En ook steeds dat slachtoffer-spelen. Alsjeblieft zeg. En veroordeel die aanslagen toch eens deftig in plaats van 'dit is niet waar de islam voor staat'. Het lijkt wel alsof de moslimgemeenschap wìl dat alle westerlingen een pest aan hen krijgen. Enfin, ik snap die mensen in elk geval niet.

Maar 't gaat dus over d?*e groep en niet over het geheel eh.
proficiat
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 09:32   #75
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:

muliculliluliwinkiedinkie's denken er wsh anders over.
Kijk, dit bevestigt dus weer eens wat ik ervan denk:
Je hebt een kleine groep radicale moslimfundamentalisten ?* la Mohammed B. Dat zijn de verweekte breinen die zo gebrainwasht zijn dat ze hun eigen leven willen opofferen. Die voeren dan effektief aanslagen en moorden uit.
Daar rond heb je dan de kring van diegenen die mee de aanslagen voorbereiden, ondersteunen en er de opdracht toe geven(mss. Hofstadgroep?). Dat is al een minder kleine groep.
Dan heb je een vrij grote groep moslims, die daarom niet crimineel ofzo zijn, maar die wel sympathiseren met dit soort terrorisme, terwille van de islam.
Dan heb je de moslims die publiekelijk wel zeggen:"ik keur dat af, maar hij heeft het wel zelf gezocht". Eigenlijk zeggen die: Van Gogh heeft het verdiend. Dus eigenlijk keuren ze het toch niet af.
Dan heb je uiteindelijk de moslims die waarachtig 'neen' zeggen tegen de manier waarop van hun godsdienst gebruik wordt gemaakt om mensen te vermoorden. Laten we die de 'goede' moslims noemen.
Maar met hoevelen zijn die? Wat is het percentage 'goede' moslims? Is dat nog een meerderheid? Is het niet eerder zo dat een meerderheid van de moslims hier behoort tot de vorige categorieën? Ik vrees van wel. Ook hun arrogant en agressief gedrag in publieke ruimten en op straat toont dat aan. Ze wanen zich werkelijk superieur en willen de boel overnemen, de shariah invoeren, enzovoort. Er wordt tegenwoordig veel over 'racisme', 'onverdraagzaamheid' en 'fascisme' geluld. Welnu, die dingen bestaan in grote mate binnen de moslimgemeenschap. Maar dat mag niet gezegd worden, dan heet het dat we die mensen 'hun cultuur moeten laten beleven'.
Ik vraag mij af waarom een partij als de SPa, die vroeger toch hevig gestreden heeft tegen het achterlijke R.K., nu zo hevig opkomt voor een godsdienst als de islam, die heden tendage zo mogelijk nog achterlijker en imperialistischer is dan het negentiende eeuwse katholicisme.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 09:49   #76
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Omdat het niet ironisch is bedoeld: kun je dit nader uitleggen want ik begrijp het niet goed...
"U herinnert zich de zaak Patrick Mombaerts nog wel. De Vlaamse elektricien werd in 1997 in Schaarbeek, op weg naar een bankautomaat, overvallen door een groepje 'jongeren'. Een ijzeren staaf doorboordde zijn schedel. Een dag later overleed Mombaerts in het ziekenhuis. De verontwaardiging was groot. De tiener verbleef enkele maanden in een gesloten instelling en mocht van daaruit gewoon op vakantie naar Marokko. Bij het proces in eerste aanleg kwam hij er van af met ... een berisping. De rechter vond dat de jonge knaap nu eenmaal al 'genoeg gestraft' was en 'dat hij recht had op een tweede kans, een toekomst'...

In de pers was overal te lezen dat de tiener 'er spijt van had', 'dat er in deze zaak niet één maar twee slachtoffers zijn', 'dat de jongen zijn leven gebeterd heeft' en meer van die aandoenlijke onzin. Maar, de vrouw en de ouders van Patrick gingen in beroep en die rechter vond een simpele berisping toch ook wat te gortig. De dader werd veroordeeld tot 120 uur gemeenschapsdienst en een schadevergoeding van 150.000 euro.

Sindsdien doken in sommige kranten al geruchten op over het feit dat de dader zich intussen in Schaarbeek heeft opgewerkt tot een gevreesd bendeleider. En enkele dagen geleden werd hij door speurders betrapt bij het verkopen van drugs. Terwijl de agenten de kerel aan de tand voelden, doken niet alleen een tiental 'jongeren' op, maar ook zijn broers. In het tumult dat daarop ontstond, kon de dader de benen nemen. Nog steeds volgens de krant, pakte de politie dan maar een oudere broer op. "Zo raakten de gemoederen nog meer verhit. Uiteindelijk werd iedereen weer vrijgelaten." Zo gaat dat in dit land ...

Besluit: de doder van Patrick Mombaerts heeft zijn leven gebeterd en is zonder enige twijfel weer op het rechte pad. En het dealen van drugs? Misschien beschouwt hij dat wel als 'gemeenschapsdienst'. En trouwens, die boete van 150.000 ... het geld moet toch ergens van komen!"
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 10:06   #77
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
inderdaad.

Wat is het dan, beste Jan, ironie of ernstig bedoeld?
De uitspraak waarop ik oorspronkelijk reageerde klopt gewoon niet.
Moeilijk voor jou om te aanvaarden, maar zo is het nu eenmaal.

Moordenaars worden niet zomaar vrijgesproken, dat verzinnen jullie erbij om wat te stoken.

Citaat:
Maar ik vrees dat bovenstaande niet veel indruk op jouw zal maken. Je bent eerder van het type die zelfs al duwen ze hem met zijn neus in de stront nog blijft beweren dat het naar rozen riekt!
Fantastisch dat jij weet van welk type ik ben!

Omdat ik erop wijs dat de moordenaar van TVG tot levenslang veroordeeld werd ben ik "van het type die zelfs al duwen ze haar met haar neus in de stront nog blijft beweren dat het naar rozen riekt"!

Ooit van het begrip nuanceren gehoord?
Oud 29 juli 2005, 10:35   #78
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"U herinnert zich de zaak Patrick Mombaerts nog wel. De Vlaamse elektricien werd in 1997 in Schaarbeek, op weg naar een bankautomaat, overvallen door een groepje 'jongeren'. Een ijzeren staaf doorboordde zijn schedel. Een dag later overleed Mombaerts in het ziekenhuis. De verontwaardiging was groot. De tiener verbleef enkele maanden in een gesloten instelling en mocht van daaruit gewoon op vakantie naar Marokko. Bij het proces in eerste aanleg kwam hij er van af met ... een berisping. De rechter vond dat de jonge knaap nu eenmaal al 'genoeg gestraft' was en 'dat hij recht had op een tweede kans, een toekomst'...

In de pers was overal te lezen dat de tiener 'er spijt van had', 'dat er in deze zaak niet één maar twee slachtoffers zijn', 'dat de jongen zijn leven gebeterd heeft' en meer van die aandoenlijke onzin. Maar, de vrouw en de ouders van Patrick gingen in beroep en die rechter vond een simpele berisping toch ook wat te gortig. De dader werd veroordeeld tot 120 uur gemeenschapsdienst en een schadevergoeding van 150.000 euro.

Sindsdien doken in sommige kranten al geruchten op over het feit dat de dader zich intussen in Schaarbeek heeft opgewerkt tot een gevreesd bendeleider. En enkele dagen geleden werd hij door speurders betrapt bij het verkopen van drugs. Terwijl de agenten de kerel aan de tand voelden, doken niet alleen een tiental 'jongeren' op, maar ook zijn broers. In het tumult dat daarop ontstond, kon de dader de benen nemen. Nog steeds volgens de krant, pakte de politie dan maar een oudere broer op. "Zo raakten de gemoederen nog meer verhit. Uiteindelijk werd iedereen weer vrijgelaten." Zo gaat dat in dit land ...

Besluit: de doder van Patrick Mombaerts heeft zijn leven gebeterd en is zonder enige twijfel weer op het rechte pad. En het dealen van drugs? Misschien beschouwt hij dat wel als 'gemeenschapsdienst'. En trouwens, die boete van 150.000 ... het geld moet toch ergens van komen!"
Oké, het gaat dáárover ...

Nu, en met alle respect en medeleven voor de familie en de vrienden van Patrick Mombaerts, ik dacht dat je het over Belgische terroristen ?* la Mohammed B. had ... [color=Black]
Oud 29 juli 2005, 10:44   #79
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Oké, het gaat dáárover ...

Nu, en met alle respect en medeleven voor de familie en de vrienden van Patrick Mombaerts, ik dacht dat je het over Belgische terroristen ?* la Mohammed B. had ... [color=Black]
Er gaat wel dezelfde soort mentaliteit schuil achter resp. de moordenaar van Van Gogh en die van Mombaerts: totale verachting voor het leven van andersdenkenden ('ongelovigen').
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2005, 10:48   #80
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
Er gaat wel dezelfde soort mentaliteit schuil achter resp. de moordenaar van Van Gogh en die van Mombaerts: totale verachting voor het leven van andersdenkenden ('ongelovigen').
Ah het geval Mombaerts, dat is wat uit de hand gelopen kattekwaad, allez volgens de multikullers toch.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be