![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lukt het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
|
![]() Citaat:
Ik postte het bericht niet zelf, had meteen mijn bedenkingen en wachtte op "nadere uitleg". Jammer van al deze opschudding die ik al vreesde omdat het bericht zo merkwaardig in de Media verscheen. In de afgelopen decennia waren er een paar meer voorbeelden die ongeveer zo verliepen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 juli 2005 om 21:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() heeft die jonge gast het uit zijn duim gezogen, is het een vals bericht, of wil de nederlandse politiedienst het boeltje stil houden ? wat is het nu ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem is veel groter.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat politiek correct links krapuul hen belet iets te doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik vrees dat bovenstaande niet veel indruk op jouw zal maken. Je bent eerder van het type die zelfs al duwen ze hem met zijn neus in de stront nog blijft beweren dat het naar rozen riekt![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 29 juli 2005 om 08:26. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt een kleine groep radicale moslimfundamentalisten ?* la Mohammed B. Dat zijn de verweekte breinen die zo gebrainwasht zijn dat ze hun eigen leven willen opofferen. Die voeren dan effektief aanslagen en moorden uit. Daar rond heb je dan de kring van diegenen die mee de aanslagen voorbereiden, ondersteunen en er de opdracht toe geven(mss. Hofstadgroep?). Dat is al een minder kleine groep. Dan heb je een vrij grote groep moslims, die daarom niet crimineel ofzo zijn, maar die wel sympathiseren met dit soort terrorisme, terwille van de islam. Dan heb je de moslims die publiekelijk wel zeggen:"ik keur dat af, maar hij heeft het wel zelf gezocht". Eigenlijk zeggen die: Van Gogh heeft het verdiend. Dus eigenlijk keuren ze het toch niet af. Dan heb je uiteindelijk de moslims die waarachtig 'neen' zeggen tegen de manier waarop van hun godsdienst gebruik wordt gemaakt om mensen te vermoorden. Laten we die de 'goede' moslims noemen. Maar met hoevelen zijn die? Wat is het percentage 'goede' moslims? Is dat nog een meerderheid? Is het niet eerder zo dat een meerderheid van de moslims hier behoort tot de vorige categorieën? Ik vrees van wel. Ook hun arrogant en agressief gedrag in publieke ruimten en op straat toont dat aan. Ze wanen zich werkelijk superieur en willen de boel overnemen, de shariah invoeren, enzovoort. Er wordt tegenwoordig veel over 'racisme', 'onverdraagzaamheid' en 'fascisme' geluld. Welnu, die dingen bestaan in grote mate binnen de moslimgemeenschap. Maar dat mag niet gezegd worden, dan heet het dat we die mensen 'hun cultuur moeten laten beleven'. Ik vraag mij af waarom een partij als de SPa, die vroeger toch hevig gestreden heeft tegen het achterlijke R.K., nu zo hevig opkomt voor een godsdienst als de islam, die heden tendage zo mogelijk nog achterlijker en imperialistischer is dan het negentiende eeuwse katholicisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
In de pers was overal te lezen dat de tiener 'er spijt van had', 'dat er in deze zaak niet één maar twee slachtoffers zijn', 'dat de jongen zijn leven gebeterd heeft' en meer van die aandoenlijke onzin. Maar, de vrouw en de ouders van Patrick gingen in beroep en die rechter vond een simpele berisping toch ook wat te gortig. De dader werd veroordeeld tot 120 uur gemeenschapsdienst en een schadevergoeding van 150.000 euro. Sindsdien doken in sommige kranten al geruchten op over het feit dat de dader zich intussen in Schaarbeek heeft opgewerkt tot een gevreesd bendeleider. En enkele dagen geleden werd hij door speurders betrapt bij het verkopen van drugs. Terwijl de agenten de kerel aan de tand voelden, doken niet alleen een tiental 'jongeren' op, maar ook zijn broers. In het tumult dat daarop ontstond, kon de dader de benen nemen. Nog steeds volgens de krant, pakte de politie dan maar een oudere broer op. "Zo raakten de gemoederen nog meer verhit. Uiteindelijk werd iedereen weer vrijgelaten." Zo gaat dat in dit land ... Besluit: de doder van Patrick Mombaerts heeft zijn leven gebeterd en is zonder enige twijfel weer op het rechte pad. En het dealen van drugs? Misschien beschouwt hij dat wel als 'gemeenschapsdienst'. En trouwens, die boete van 150.000 ... het geld moet toch ergens van komen!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De uitspraak waarop ik oorspronkelijk reageerde klopt gewoon niet. Moeilijk voor jou om te aanvaarden, maar zo is het nu eenmaal. Moordenaars worden niet zomaar vrijgesproken, dat verzinnen jullie erbij om wat te stoken. Citaat:
![]() Omdat ik erop wijs dat de moordenaar van TVG tot levenslang veroordeeld werd ben ik "van het type die zelfs al duwen ze haar met haar neus in de stront nog blijft beweren dat het naar rozen riekt"! ![]() Ooit van het begrip nuanceren gehoord?
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, en met alle respect en medeleven voor de familie en de vrienden van Patrick Mombaerts, ik dacht dat je het over Belgische terroristen ?* la Mohammed B. had ... ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |