Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Als de Islam in Europa aan de macht komt emigreer ik naar
Noord Amerika 6 20,69%
Centraal Amerika 0 0%
Zuid Amerika 5 17,24%
Subsaharaans Afrika 1 3,45%
India 0 0%
China, Korea of Japan 0 0%
Australië 10 34,48%
Zuid Oost Azië 0 0%
Rusland of Siberië 1 3,45%
Nergens 6 20,69%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2003, 09:47   #61
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eroku
In de Koran staat namelijk dat je je naaste moet liefhebben, en daarin heeft men het ook over Mohammed die zijn Joodse buur, die op sterven lag, ging opzoeken als vriend.
Het grappige aan de Koran is dat er ook het volledige tegenovergestelde instaat.
Mohammed was namelijk eerst van plan om zowel de Joden (ja hoor! in Saoudi woonden toen JODEN!) als de christenen (woonden er ook!) mee in zijn beweging op te nemen. Vandaar de vriendelijke verzen over de "mensen van het boek", die mochten namelijk ook meespelen.
Echter toen bleek dat de Joden helemaal niet van plan waren zich achter de beweging van Mohammed te zetten werd onze Mo een beetje boos, slachtte heelder dorpen Joden af en kreeg "prompt" een aantal andere verzen doorgeseind van de allerhoogste!
Het viel zelfs Aisha op dat Allah toch wel dikwijls verzen doorseinde die net op dat ogenblik in Mohammed's kraam pasten.

Vanuit islamitisch standpunt kan je je dus verschuilen achter zowel de eerste "openbaringen" als achter de latere "openbaringen".
Ga jij dan duidelijk maken aan de gelovige moslims dat die tweede reeks verzen eigenlijk niet echt door de beugel kunnen in een rechtsstaat zoals België? Of ga je ervan uit dat die verzen onder de "vrijheid van godsdienst" vallen?

Een kleine opsomming van koranverzen die mijn standpunt verduidelijken:

2:191 En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

4:74 Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

5:33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

8:7 En toen Allah u één der twee partijen beloofde dat zij de uwe zou zijn, wenstet gij, dat de partij zonder wapenen de uwe zou worden, maar Allah wilde door Zijn Woorden de waarheid bevestigen en de levenswortel der ongelovigen afsnijden.

8:12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

9:5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

9:73 O profeet, strijd tegen de ongelovigen en de huichelaars. En wees streng jegens hen. Hun tehuis is de hel en deze is een boze bestemming.

9:123 O, gij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat Allah met de godvruchtigen is.

25:52 Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

47:4 Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken.

48:29 Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig [size=5]onder elkander[/size]. Gij ziet hen zich buigen en nederwerpen (in gebed), Allah's genade en Zijn welbehagen zoekende - Op hun aangezicht zijn de sporen van het zich ter aarde werpen. Dit is hun beschrijving in de Torah. En hun beschrijving in het Evangelie is als het zaad van koren, dat zijn scheut uitspruit, en dien versterkt, waardoor zij dik wordt en op eigen stengel komt te staan, tot vreugde der zaaiers en woede der ongelovigen. Allah heeft aan de gelovigen die goede werken doen, vergiffenis en een grote beloning beloofd.

66:9 O profeet, strijd tegen de ongelovigen en de huichelaars en wees streng tegen hen. Hun woning is de hel en dit is een kwade bestemming!
ziet er wel degelijk vredelievend uit ja

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2003, 07:20   #62
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
In de Koran staat namelijk dat je je naaste moet liefhebben, en daarin heeft men het ook over Mohammed die zijn Joodse buur, die op sterven lag, ging opzoeken als vriend.
Het grappige aan de Koran is dat er ook het volledige tegenovergestelde instaat.
Mohammed was namelijk eerst van plan om zowel de Joden (ja hoor! in Saoudi woonden toen JODEN!) als de christenen (woonden er ook!) mee in zijn beweging op te nemen. Vandaar de vriendelijke verzen over de "mensen van het boek", die mochten namelijk ook meespelen.
Echter toen bleek dat de Joden helemaal niet van plan waren zich achter de beweging van Mohammed te zetten werd onze Mo een beetje boos, slachtte heelder dorpen Joden af en kreeg "prompt" een aantal andere verzen doorgeseind van de allerhoogste!
Het viel zelfs Aisha op dat Allah toch wel dikwijls verzen doorseinde die net op dat ogenblik in Mohammed's kraam pasten.

Vanuit islamitisch standpunt...
De Koran werd in een tijd van oorlog en grote chaos geschreven. Het diende om aanhangers te verkrijgen etc...Het is dan normaal dat men stoere taal gebruikt.
In deze tijd heerst er geen anarchie en men heeft geen wetten nodig zoals de Sharia (strenge wet waarin men bijvoorbeeld een dief zijn rechterhand afhakt.). De échte moslims hebben het begrepen en (bijna) alle Islamitische landen hebben zich aangepast aan de "nieuwe tijd".

Om een voorbeeld te geven van een grote verandering: In Marokko tref je op het strand meisjes/vrouwen aan in badpakken. Dit wordt gewoon toegelaten hoewel de Koran dit absoluut verbiedt.
Ook wordt er alcohol verkocht, maar dit wel enkel in de avond om volgens mij de minderjarigen te beschermen.

Vorige maand werd ik uitgenodigd op een Marokkaanse verlovingsfeest in Nederland (ZONDER toeterkolonnes ). Men had het bijvoorbeeld over de échte moslims, mensen die zich niet met extreme zaken bezighouden en hun medemens respecteren. Wie ze zeker geen moslims vinden zijn de terroristen die momenteel de boel verzieken, Abou Jah Jah (Hij is ook actief in NL voor wie het nog niet weet ) en de jongeren die bij elke voorval een rel veroorzaken. Deze laatste moet bestreden worden zoals men de hooligans aanpakt. Een kleine groep die een hele groep een slechte naam geeft...

Je hebt natuurlijk ook nog altijd Christenen die de teksten uit de tijd van de kruistochten nog voor huidig houden. Zie maar naar
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4206

Eroku
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2003, 07:56   #63
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar welk land zou je dan emigreren?
Die vraag lijkt me wel zéér hypothetisch en getuigt eerder van een zekere stemmingmakerij: islamieten maken 4 �* 5 % van de totale bevolking uit, hun geboortecijfer groeit naar het onze toe (zowel bij migranten als bij Turken, Algerijnen, Tunesiërs en Marokkanen in de thuislanden van hun (groot)ouders), dus tenzij onze brave katholiekskens zich massaal tot de islam bekeren(en zo gelovig zijn die nu ook al weer niet meer..) lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat dit in de eerste 100 jaar zal gebeuren.... Mocht het gebeuren is er een troost: de Islam is, op enkele geografisch, economisch of etnisch geïnpireerde uitzonderingen na zéér gezagsgetrouw, dus... [/b]

[/quote]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2003, 10:04   #64
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eroku
Citaat:
Citaat:

Vanuit islamitisch standpunt...
De Koran werd in een tijd van oorlog en grote chaos geschreven. Het diende om aanhangers te verkrijgen etc...Het is dan normaal dat men stoere taal gebruikt.
In deze tijd heerst er geen anarchie en men heeft geen wetten nodig zoals de Sharia (strenge wet waarin men bijvoorbeeld een dief zijn rechterhand afhakt.). De échte moslims hebben het begrepen en (bijna) alle Islamitische landen hebben zich aangepast aan de "nieuwe tijd".

Om een voorbeeld te geven van een grote verandering: In Marokko tref je op het strand meisjes/vrouwen aan in badpakken. Dit wordt gewoon toegelaten hoewel de Koran dit absoluut verbiedt.
Ook wordt er alcohol verkocht, maar dit wel enkel in de avond om volgens mij de minderjarigen te beschermen.

Vorige maand werd ik uitgenodigd op een Marokkaanse verlovingsfeest in Nederland (ZONDER toeterkolonnes ). Men had het bijvoorbeeld over de échte moslims, mensen die zich niet met extreme zaken bezighouden en hun medemens respecteren. Wie ze zeker geen moslims vinden zijn de terroristen die momenteel de boel verzieken, Abou Jah Jah (Hij is ook actief in NL voor wie het nog niet weet ) en de jongeren die bij elke voorval een rel veroorzaken. Deze laatste moet bestreden worden zoals men de hooligans aanpakt. Een kleine groep die een hele groep een slechte naam geeft...

Je hebt natuurlijk ook nog altijd Christenen die de teksten uit de tijd van de kruistochten nog voor huidig houden. Zie maar naar
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4206

Eroku
Inderdaad Eroku, als Hitler en het nazisme de wereld veroverd hadden zouden de gewone nazi's nu ook in vrede leven met de anderen ...
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2003, 11:30   #65
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Die vraag lijkt me wel zéér hypothetisch en getuigt eerder van een zekere stemmingmakerij: islamieten maken 4 �* 5 % van de totale bevolking uit, hun geboortecijfer groeit naar het onze toe (zowel bij migranten als bij Turken, Algerijnen, Tunesiërs en Marokkanen in de thuislanden van hun (groot)ouders), dus tenzij onze brave katholiekskens zich massaal tot de islam bekeren(en zo gelovig zijn die nu ook al weer niet meer..) lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat dit in de eerste 100 jaar zal gebeuren.... Mocht het gebeuren is er een troost: de Islam is, op enkele geografisch, economisch of etnisch geïnpireerde uitzonderingen na zéér gezagsgetrouw, dus...
Jouw premissen zijn minstens even hypothetisch.

Al wie beweert dat de islam zich zal aanpassen aan de westerse samenleving kan dat MET GEEN ENKEL FEIT staven.

Waar we wel zeker van zijn is dat het aantal moslims in Europa jaar na jaar toeneemt en dat diezelfde moslims in Europa zichtbaar meer en meer fundamentalistisch worden naarmate de tijd voortschrijdt. Dat zie je aan de evolutie van hun klederdracht die steeds extremer islamitisch wordt.

Oud 20 juni 2003, 15:21   #66
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Amaai Darwin, ik wist niet dat de schrik er zo diep inzat bij u.
Als je er natuurlijk van uit gaat dat geen enkele moslim ooit in staat is, zonder de godsdienst de rug toe te keren, om scheiding van kerk en staat te kunnen aanvaarden dan begrijp ik je wel.
Ik denk echter niet dat je dat juist ziet. Staven met feiten? Ja uit het dagelijkse leven maar dat word niet erkend als feit. Dat haalt het nieuws niet en als er occasioneel dan toch iets positiefs in de media naarvoor komt word dit systematisch afgedaan al linkse verzinsels. Het is een feit dat met een positief bericht geen slachtoffers vallen maar om daaruit af te leiden dat als er geen beschadigingen aan eigendommen of fisieke letsels met eventueel de dood tot gevolg van een autochtone persoon deze berichten maar fabeltjes zijn lijkt mij toch sterk. Zo waren er geen of toch weinig problemen op en rond de dageraadplaats in Antwerpen, ik heb dat persoonlijk kunnen vaststellen want ik kwam daar regelmatig. Later heb ik vernomen dat een ex-crimineel van allochtone afkomst en moslim er voor een deel tussenzat. Hij is zelfs betaald geweest door de stad als straathoekwerker tot er geen geld meer was.
Natuurlijk kan je dat niet bewijzen in de zin die jij bedoeld. Dat gaat zowiezo niet. Dat is ook de reden waarom door velen preventie word afgedaan als bullshit. Men kan nu eenmaal niet bewijzen dat men iets niet gedaan heeft door toedoen van preventie. Een gelovige moslim kan wel zeggen,en zelfs eerlijk, dat hij of zij de rechtstaat in België erkent en niet streeft naar een moslim-fundamentalistische staat maar weinigen geloven dat. Hij of zij kan dat niet bewijzen en er is zowiezo meer aandacht voor een gesneuvelde winkelruit, de moslimhooligans die er verantwoordelijk voor zijn dan voor de "voldoende" geïntegreerde moslim. Als de katholieke gemeenschap kan evolueren naar een geloofsbeleidenis die "privé" is en tolerant t.o.v. andere godsdiensten of levensbeschouwingen, waarom zouden de moslims dat dan niet kunnen?
Natuurlijk, zolang er enige religie blijft bestaan zul je altijd extremisten hebben, die heb je onder de christenen ook nog steeds en die zul je onder de moslims ook steeds hebben.
Het lijkt een droom om alle religies af te schaffen maar dan vinden de mensen wel iets anders. Ik zou het al fijn vinden moest iedereen van welke religie ook, zijn religie persoonlijk beleven en met respect voor anders-gelovigen of denkende.
Maarja, respect voor andermans geloof of ideologie in eenzelfde geografisch gebied noemt men multicultuur. Dat een groot deel van de allochtone bevolking er hier problemen mee heeft is duidelijk maar aan het succes van het blok te zien staan wij toch niet veel verder. Door de toenemende onverdraagzaamheid word multicultuur onhaalbaar en kunnen we als westers gastland ook niet meer bijdragen tot de democratisering van het vaderland van onze gasten.
Groetjes
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2003, 18:45   #67
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Die vraag lijkt me wel zéér hypothetisch en getuigt eerder van een zekere stemmingmakerij: islamieten maken 4 �* 5 % van de totale bevolking uit, hun geboortecijfer groeit naar het onze toe (zowel bij migranten als bij Turken, Algerijnen, Tunesiërs en Marokkanen in de thuislanden van hun (groot)ouders), dus tenzij onze brave katholiekskens zich massaal tot de islam bekeren(en zo gelovig zijn die nu ook al weer niet meer..) lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat dit in de eerste 100 jaar zal gebeuren.... Mocht het gebeuren is er een troost: de Islam is, op enkele geografisch, economisch of etnisch geïnpireerde uitzonderingen na zéér gezagsgetrouw, dus...
Jouw premissen zijn minstens even hypothetisch.

Al wie beweert dat de islam zich zal aanpassen aan de westerse samenleving kan dat MET GEEN ENKEL FEIT staven.

Waar we wel zeker van zijn is dat het aantal moslims in Europa jaar na jaar toeneemt en dat diezelfde moslims in Europa zichtbaar meer en meer fundamentalistisch worden naarmate de tijd voortschrijdt. Dat zie je aan de evolutie van hun klederdracht die steeds extremer islamitisch wordt.

Ik stel niet als een waarheid, ik schrijf duidelijk:
[size=6]lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk [/size]
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 02:08   #68
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad Eroku, als Hitler en het nazisme de wereld veroverd hadden zouden de gewone nazi's nu ook in vrede leven met de anderen ...
Als...
Je kunt natuurlijk ook zoals Bush doen. Eerst aanvallen en dan bewijzen zoeken.

Na Hitler is de wereld veranderd. Men is nu beter georganiseerd en grijpt in als het MOET.
Ik begrijp wel dat je DOODSANGSTEN doorstaat als je de media hoort berichten over terrorisme. Het is eigenlijk "hetzelfde" als berichten over hooliganisme. Het zijn heethoofden in de massa die een gevecht starten en de anderen ongewild meesleuren. Als men die heethoofden kan vinden heb je geen problemen meer.
Denk je nu dat de boer of de man in de straat interesse heeft in pogingen om de wereld te veroveren? Ik denk dat hij zich liever met zijn gezin bezighoudt en in vrede leeft.

Eroku
Oud 21 juni 2003, 02:25   #69
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je moet niet ALLES geloven wat het Vlaams Blok zegt. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een gevaarlijke moslim tegengekomen en ik leef al meer dan 14 jaar tussen hen.
Nogmaals...Een kind met Islamitisch ouders is niet automatisch ook zelf een moslim. Niet alle autochtonen zijn ook Christenen...

Je gaat toch ook niet alle priesters straffen omdat (enkele van) hun collega's de laatste tijd in het nieuws komen i.v.m. pedofilie??

Ik raad je aan om een rechtszaak te spannen tegen de media. Ze hebben je paranoia gemaakt! Je ziet overal mannen met lange baarden...zelfs in de spiegel!
Oud 21 juni 2003, 09:10   #70
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eroku
Citaat:

Je moet niet ALLES geloven wat het Vlaams Blok zegt. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een gevaarlijke moslim tegengekomen en ik leef al meer dan 14 jaar tussen hen.
Nogmaals...Een kind met Islamitisch ouders is niet automatisch ook zelf een moslim. Niet alle autochtonen zijn ook Christenen...

Je gaat toch ook niet alle priesters straffen omdat (enkele van) hun collega's de laatste tijd in het nieuws komen i.v.m. pedofilie??

Ik raad je aan om een rechtszaak te spannen tegen de media. Ze hebben je paranoia gemaakt! Je ziet overal mannen met lange baarden...zelfs in de spiegel!
Zeg, ik heb het Blok niet nodig om te zien wat ik zie hé.

Jij woont 14 jaar tusen hen zeg je. Ik heb die gasten hier 40 jaar geleden weten komen en woon al veertig jaar tussen die gasten. Mij moet je dus niet komen vertellen wat ik al dan niet zie.

Jij kent ze dus maar van eind jaren tachtig. Ik ken ze van in de jaren zestig, zeventig, tachtig en negentig. Ik heb de hele evolutie van die groep mensen met eigen ogen van dichtbij gezien. Ik ken ze bij hun naam. Ik ken de Ali's en de Aisha's en hun ouders en grootouders door er mee te spreken. Ik ken de moskees door er binnen te gaan en ik ken de islamieten door met islamleraren te praten.

Als ik dus zeg dat ze meer en meer fundamentalistisch worden en dat dit in hun uiterlijk naarbuiten komt weet ik verdomme heel goed waarover ik het heb.
Oud 21 juni 2003, 14:30   #71
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Zou een politieke partij die met volgende slogans naar de verkiezingen gaat in een democratisch land aanvaard worden als "democratische partij"? Of zouden de Linkse Vrijdenkers hier op het forum een partij met deze slogans evenzeer in hun hartje sluiten?

De vergelding dergenen die oorlog tegen Jahjah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

----------------

Het ander volk zijn vrienden van elkander. Als gij niet ingrijpt zal er onheil en grote wanorde in het land komen.

-----------------
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij het stadhuis, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor het ander volk
-----------------
Toen uw Leider aan zijn leden openbaarde: "Ik ben met u; versterkt het eigen volk. Ik boezem ontzag in de harten van het ander volk. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

------------------
Wanneer de verkiezingen voorbij zijn, doodt dan het ander volk waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en zich en extra belastingen betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Jahjah is Vergevensgezind, Genadevol.

-----------------

En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de politiek alleen voor Jahjah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de criminelen

Is er een ziekte in hun hart? Of twijfelen zij, of vrezen zij dat Jahjah en Zijn boodschappers onrechtvaardig jegens hen zullen zijn? Neen, zij zijn zelf de onrechtvaardigen.

-----------------

Tot slot:
Quote:
Citaat:
En Jahjah weet het het beste
U weet toch waarom?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2003, 15:49   #72
Juju_La_Terreure
Partijlid

Juju_La_Terreure's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Juju_La_Terreure
Standaard

Citaat:
Naar Rusland, veel Vodka en lekker wijver
De meeste fotomodellen komen van daar.
Siberië is ook goe, als daar nog sharapova's zitten

Ik ben Limburger en voel mij Belg.
maar ik spreek Vlaams.
En ik ben trots op ze alle drie !
Juju_La_Terreure is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be