![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Het lijkt erop dat dit, "slag van de zilveren helmen", folklore is van de bovenste plank. Nergens kan ik er iets van terugvinden in Duitse of Engelse websites.
Hier is een zéér uitvoerige website over von der Marwitz - het Belgisch leger wordt er zelfs niet in vermeld! http://www.geocities.com/veldes1/marwitz.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het moet overigens zeer vernietigend geweest zijn, een paar dagen later stonden de Duitsers in Ieper... . En 150 doden, precies een weekendje verkeersongevallen ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bubbels durven blijkbaar maar niet ingaan op onderstaand bericht. De pijn van de ontmaskering is blijkbaar te groot...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() de fotos werden getrokken in de namiddag, bij de viering had ik spijitg genoeg geen fototoestel bij.
Anders was de indruk nog veel grootser geweest. Maarja dit valt gewoon niet te ontkennen, buiten jullie flaminganten die steeds maar blijven ontkennen. Jullie zouden nog in staat zijn om te ontkennen dat de aarde rond is. Zoals ik hiermaals weder herhaal: Belgie leeft bij het volk. Vlaanderen niet enkel in de politieke klasse en dat enkel en alleen om geld en ministerpostjes.
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg hebben wij Belgen in tegenstelling tot de Nederlanders niet aan bijna alle huizen een vlaggestok ![]() Dat vlaamse gedrocht heb ik niet gespot...de gemeente doet zelfs ook al blijkbaar niet meer de moeite om het aan de wijkcentra/cultureel centra/enz te hangen, enkel aan het gemeentehuis zie ik nog een vlaamse leeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen onder jullie zouden toch beter detective worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitspraak van bubbel Patriot!: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen er dus op rekenen dat u het artikel met bijhorende "grootse" foto inscant en op dit forum plaatst? Eens kijken wat dat dan voorstelde, dat "enorm veel volk" en die "grootste indruk"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ballon is eens te meer doorprikt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt hier duidelijk weer met leugens aan elkaar.
De zoveelste. Negeren dus die zever.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals ik daarnet al vermeld heb ik ad weinig tijd, de oorzaak zijn mijn examens.
Ik wou gewoon bewijzen dat de mensen wel degelijk de vlaggen uithingen en hier was dat het geval aan bijna elk huis. Hoe jullie toch rond de pot kunnen blijven draaien niet normaal, jullie eisen plotseling alles. maar inderdaad ik had beter fotos genomen van de bbq en de massas autos die er waren want ze waren er ook. Enige media heb ik niet gezien. maar zoals u weet hechten deze veel meer belang aan verwerpelijke feiten waar een tiental flaminganten samenkomen dan waar duizenden Belgen samenkomen. Maar niet getreurt: ik nodig jullie allemaal uit volgend jaar voor de volgende viering van de "Slag der zilveren Helmen". Kunnen we samen allemaal rond de tafel gaan zingen, flaminganten en Belgen samen en samen mooie oude Belgische liederen zingen. van Brel, adamo tot Luc Steeno. Misschien op die manier dat jullie toch overtuigd zullen worden dat er Belgen zijn en wie weet dan ook nog eens Belg gaan voelen zoals de verpletterende meerderheid van het volk.
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja, ik was het bijna vergeten: alhoewel het "flamingantisme" volgens de bubbels op sterven na dood is en er niemand voor gewonnen is, zijn alle media door "flaminganten" bezet. Het grote "flamingantisch" complot. Merkwaardig dan toch dat de o zo belgicistische Belgen al die vervaarlijke "flamingantische" kranten blijven kopen... Om dat uur kan de BBQ nog niet ten einde zijn, dus waar zijn dan plotseling al die geparkeerde auto's gebleven? Of ging de BBQ in de tuinen van Laeken (de enige juiste spelling volgens Hans I le Grand) misschien door? |
|
![]() |
![]() |