![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meen ge't ? da's veel .... |
|
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er schijnt zelfs min of meer een een causaal verband te zijn ook[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 26 augustus 2005 om 19:50. |
|||||
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom lees ik dan : Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hangt natuurlijk af wat er nog zoal in dat rapportje staat uitgaande van wat in de openingspost over dat rapport is gezegd zie ik het probleem niet echt in uitgaande van het nawoord door separatist dan weer wel |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een groot verschil dat nog extremer word als men bedenkt dat ondanks dat de allochtonen nog altijd de minderheid uitmaken van de bevolking ze er toch in slagen van maar liefst 75%!!! van de groepsverkrachtingen voor hun rekening te nemen. |
|
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
en deze uitspraak spreekt ook weer boekdelen |
||
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en ze weten verdomd zeer goed waar ze moeten zijn maar toch blijf ik erbij dat er tussen de belgen of vlamingen of walen ook bandieten rondlopen en bedoel daar niet alleen mee verkrachters ook jonge gasten die stelen en moorden maar ja die zullen er wel altijd zijn zeker!! Wat ik zeker niet goed keur maar als men die gangsters veel rechten heeft en dikwijls meer rechten dan het slachtoffer heeft ja dan créér je problemen!!!! ik ben voor de harde aanpak van criminaliteit maar dan ook voor iederen gelijk blank of zwart belg of allochtoon |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, maar deze verschillen zijn niet signifivant genoeg om te besluiten dat verschillen te wijten zijn aan cultuur. Als men bij autochtonen en allochtonen een onderzoek doet naar oorzaken van criminaliteit dan komt als oorzaak altijd naar voren sociaal-economische achterstand, zowel bij autochtonen als allochtonen is dit de voornaamste oorzaak. Het verschil tussen beiden kan hem liggen in culturele verschillen, maar hierover is onvoldoende onderzoek beschikbaar. Het Vlaams Belang weigert de ware oorzaken van criminaliteit aan te pakken, namelijk sociaal-economische achterstand, ze focussen liever op minder significante oorzaken om hun agenda door te voeren, van opportunisme gesproken en maar te zwijgen van volksmisleiding.
|
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt ''Allochtonen zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers''
Het VB zegt dat ook en toch noemt u dat volksmisleiding terwijl u de uitspraken van het VB bevestigt. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 augustus 2005 om 21:16. |
||
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar haal je 't ? |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb je niets interessanter te vertellen? |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Niet de 'boodschap', maar de feiten draaien rond de vreemdeling. Waarom overfocus jij altijd op het VB? |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik ontken dus niet dat er met een grote groep allochtonen inderdaad problemen zijn en die moeten dan ook hard aangepakt worden en dat heeft niks met racisme te maken maar met een tollerante houding! als ik iets steel in Marokko vlieg ik ook voor jaren de bak in dus moeten ze hier ook maar doen maar ja zoals ik al eerder poste als je een rechtsysteem hebt die gangsters meer rechten heeft dan het slachtoffer crééer je problemen |
|
![]() |