![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet ik daar van denken? Ze zijn ook allemaal redelijk homogeen qua taal en stijl. Wat moet ik daarvan denken?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#64 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn Heb vandaag eens uw fameuze website bekeken. Over tendentieuze leugens, halve waarheden en verdraaiingen gesproken. Amai. Kijk bv maar eens naar uw stukje over het Vaticaan. Uw bronnenmateriaal is waardeloos en zuiver éénzijdig. Met geschiedenis heeft dit niets van doen. De geschiedkundige waarde van uw website is lager dan danb die van de talloze websites van WOII-freaks. Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn U mag van mij aannemen dat ik a) iets van geschiedenis ken b) iets ken van het omgaan met historische bronnen en het beoordelen van werk dat pretendeert geschiedkundig te zijn Oorspronkelijk bericht door Jozef Ostyn Dat is zijn probleem. Hij mag al van geluk spreken dat hij nooit bij mij cursus heeft moeten volgen. Ik verwachtte meer van mijn studenten [size=2]Ik ben geen onderwijzer van beroep en ben dit ook nooit geweest. Ik heb wel nog ooit geschiedenis gedoceerd aan een universiteit.[/size] [edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 augustus 2005 om 16:35. |
|||||||
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt Daiwa, maar toch denk ik niet dat het dit was dat Superstaaf bedoelde.
Het gaat 'm hier immers heel specifiek over goorlapperijen die Piano zelf verwijderde onder druk van bepaalde omstandigheden...en/of uit schrik voor reactie van het CGKR. ![]()
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was dan weer de zoveelste topic die niet voor dit onderwerp bedoeld was.
De bedoeling was om een antwoord te krijgen op een vraag die totaal ergens anders over ging, en dit was het antwoord: Citaat:
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees: gecensureerd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 augustus 2005 om 07:42. |
|||||
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u hier één aspect van het forum overslaat: het heeft ook een sociale functie, het is een soort gemeenschap. Mensen leren er elkaar kennen, soms over de jaren heen, en als er dan eens iemand geband worden is het heel normaal dat andere leden zich daar vragen over stellen. Bij gebrek aan info worden nu soms de gekste veronderstellingen over een ban gemaakt, soms zelfs in die mate dat de moderatie zelf in vraag gesteld wordt, of dat er twijfelachtige beschuldigingen naar voor geschoven worden etc. Gebrek aan informatie veroorzaakt altijd rottigheid, en het geeft degenen die de forumregels niet aanvaarden de kans ertegen te fulmineren en te stoken. U noemt een plek waar verbanningen opgesomd en kort uitgelegd worden een 'schandpaal'. Ik denk dat het dat helemaal niet hoeft te zijn, het hangt maar af van de stijl en de geest waarrin je zo'n lijstje zou opstellen. Dat kan best heel zakelijk en neutraal zijn. Het moet zelfs geen lijst zijn, de info zou kunnen vermeld worden bij de naam van de betreffende poster in de ledenlijst. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 29 augustus 2005 om 08:07. |
|||||
![]() |
![]() |
#70 | |||||||
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zou ik best extreemrechtsen en VeeBee'rs wèl aan de schandpaal willen nagelen. Liefst ook in het echt met loden ballen aan lange kettingen enz... als het even kan net aan de overkant van de straat waar ik woon, zodat ik een mooi uitzicht heb als ik even buiten het raam kijk. ![]() Helaas denk ik niet dat de moderator mij daar zal bij kunnen helpen, een andere keer misschien. ![]() Wat mij betreft mag deze topic dan ook worden afgesloten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 29 augustus 2005 om 09:05. |
|||||||
![]() |
![]() |
#71 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U haalt om te beginnen een uiterst interessant aspect aan van het 'forumleven', dat zeker een mooi debat kan opleveren. Uw eerste sterke argument plaatst mij als moderator zowat in een Grote Boze Wolf-positie, die forumkennissen hardvochtig uiteendrijft en hun (enige?) lichtpuntje waarrond ze virtueel vergaderen, met lompe voet uittrapt. U onthield uit mijn vorige post dat mijn hoofdzakelijke bekommernis uitging naar een goedlopend forum op basis van politiek debat. Misschien daarom dat u veiligheidshalve ook nog een tweede krachtige argument aanbrengt: het gunstige effect van uw voorgestelde maatregel op de houding van forummers ten aanzien van het beleid. Daarmee moet zelfs de meest asociale forumbeheerder, die enkel oog voor zijn concept heeft overstag gaan, nietwaar? ![]() En dat klopt. Bijna. Want een paar bedenkingen met betrekking tot uw beide argumenten verdienen toch een nadere beschouwing: >>De gebanden zijn quasi nooit oudgedienden. Deze laatsten kennen de regels en gedragen zich moeiteloos. Ze vrijwaren zelf hun plaatsje in hun virtuele kennissenkring. >>Een definitieve ban gebeurt nooit zomaar of zonder overleg. In principe vliegen enkel hardnekkige forumvervuilers eruit. Hun gedrag overschrijdt ofwel het wettelijke, ofwel de toch veelal tolerant geïnterpreteerde forumreglementen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat vulgaire schelders of notoire debatverstoorders een gewild forumpersonage zijn om op te nemen in uw, hopelijk meer geciviliseerde, sociale internet-kring. >>In hoofdzaak komt uw tweede argument erop neer dat gebrek aan info, oorzaak kan zijn van het in twijfel trekken van de moderatie. En dat kan kloppen. De vraag is natuurlijk of wij die info steeds pre-emptief moeten verstrekken. Er staan iedere wanhopige, van zijn gesprekspartner beroofde forummer, een paar middelen ter beschikking om zelf aan te geven dat hij wat nadere uitleg wenst over een verdwijning van 'hogerhand':
Citaat:
Daar ik geen technische kennis aangaande de forumsoftware bezit, had ik graag hierover Jeroens mening gehad, over de haalbaarheid om dergelijke optie te integreren in de mod-tools. Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw zeer uitgebreid antwoord. Ik onthoud graag bovenstaande paragraaf ivm de eventuele vermelding van ban-gegevens in de ledenlijst. Vriendelijke groet, Egidius |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 augustus 2005 om 09:52. |
|||||
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 | |||||
|
![]() Citaat:
Zet'm op *knip*, laat u maar es ne keer goe gaan. ![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Helaas voor jou en je geloofwaardigheid... maar ik ben geen lid van de afdeling Brussel. Ik ben nl Leuvenaar.
Ik mag hopen dat je de info op je webstekje iets beter checkt en dubbelcheckt dan de onzin die je hier weer neerpoot. Maar kom.. enige correctheid in berichtgeving is jou steeds vreemd geweest. |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() hahaha... wat een gekronkel om toch maar niet te moeten toegeven dat je er wéér eens ferm naast zat.
Tja, eens leugenaar altijd leugenaar he, thePiano... Vand�*�*r dat revisionisten zoals Kris Merckx je goede vrienden zijn zeker.... |
![]() |