![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: waarom stemmen de meeste mensen op het vlaams belang ? | |||
omdat het gewoon fascisten zijn die elkaar thuis in familaal verband met een hitlergroet begroeten. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,00% |
alleen maar omdat ze weten dat ze net daarmee de regering de grootste hak kunnen zetten. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 60,00% |
omdat ze moeten van hun echtgenoten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
omdat politiek hen geen zak interesseert |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,00% |
omdat ze allochtoon zijn en een gratis ticket terug naar huis willen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,00% |
omdat ze de stembusgang niet begrijpen en zomaar een bolletje zwart maken |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En racisten zitten overal, er zijn er in het VB, maar ook bij SPa, Groen, CDV, VLD en noem maar op. Of ontkent ge dat misschien? |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Al was het VB de laatste partij op de aardbol dan kregen ze mijn stem nog niet; de laatste tijd begin ik meer en meer sympathie te hebben voor de NV-A.
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik maar niet begrijp is hoe kinderlijk naïef slaafse volgelingen kunnen zijn, ondanks al die lessen uit het verleden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het vlaams belang het vlaams separatisme liet vallen zaten ze al lang in een regering. De feiten spreken vooralsnog uw opinie tegen. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens U avatar komt enkel op voor de Bruggelingen, eigen volk eerst nietwaar?
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 2 september 2005 om 16:25. |
|||||
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Voila dat bedoel ik juist; er zijn zelfs mensen die op een partij stemmen die niet eens de inhoud van die partij kennen en dat is voor alle partijen zo.
#72 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 september 2005 om 19:57. |
|||||
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zeker niet meer voor het VB dan voor de andere partijen, eerder minder. Ik ken geen mensen die 'uit gewoonte' op het VB stemmen... |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie graag zou horen dat het alleen om de vreemdelingenstandpunten is dat mensen op het VB stemmen moet ik teleurstellen. Er zitten immers verschillende mensen in mijn eigen kennissenkring die hun buik vol hebben van de steeds grotere aantallen vreemdelingen in hun buurt en in hun land. Dan laten we de hogere criminaliteitsgraad die dit met zich meebrengt nog buiten beschouwing. Toch stemmen een aantal van deze mensen CD&V, en VLD omdat ze dit al heel hun leven deden en/of....omdat ze er een en ander aan te danken hadden.
Dé grootste reden om op het VB te stemmen is volgens mij dat het VB een oppositiepartij is. Op de oppositie wordt meestal overgeschakeld omdat het beleid van de regerende partij afgekeurd wordt. Het VB is bovendien nog de enige, grote oppositiepartij die overschiet. Oppositiepartij die al vele jaren welbewust in de oppositie wordt gehouden. Van waaruit ze niks anders k�*n dan op alles inhakken. Haar voorstellen in het parlement worden immers toch zonder pardon als ongewenst afgedaan. Of ze goed of slechts zijn doet niets ter zake. Afgewimpeld worden ze. Door een groot aantal burgers worden heel wat van de VB-voorstellen echter wel degelijk gewenst. Hoe node velen dit ook zullen horen, het is de realteit. Ik sta de laatste tijd regelmatig paf van de hevige uitvallen betreffende vreemdelingen van mensen waarvan ik dit nooit verwacht had. Steeds gefrustreerder en bozer worden ze op degenen die hen maar blijven voorhouden dat ze verdraagzaam moeten zijn en niet mogen discrimineren. Vadertje staat pleegt zélf echter meer en meer 'positieve' discriminatie...en daar wordt iemand anders weer het slachtoffers van. Intussen gaan allerhande belastingen en accijzen pijlsnel de hoogte in, worden superboetes ingevoerd, stijgt de werkloosheid zienderogen, gaan bedrijven en bedrijfjes massaal bankroet en volgt het ene politieke schandaal het andere op. Moet ik nog meer zeggen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 september 2005 om 22:33. |
||
![]() |
![]() |
#78 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 22:46. |
|||||
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Omwille van hun programma. Ze zijn de enige die zich verzetten tegen de multiculturele samenleving.
#80 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik merk dat je het toch begrepen hebt en dat is me voldoende. |
|
![]() |