![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De 'vlag van Indië' is de Koerdische vlag ![]() en de Union Jack ontbreekt omdat deze een uiting is van een imperialistisch staatsnationalisme, wat ik absoluut n�*et kan appreciëren8) En de Schotse vlag kon er zeker tussen staan, maar ik kan mijn rijtje eindeloos vullen natuurlijk: http://www.eurominority.org/version/...nation-big.asp 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, is de échte republikeinse vlag geen groene vlag met een gele harp erop? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
de nazivlag mag ik hier niet afbeelden op het forum. U kan daarover denken wat u wil, het is alleszins niet bedoeld als vlag van Duitsland in de jaren '40 Trouwens, dat zou ik ook niet w�*llen, want Duitsland viel ook landen als België, Nederland, Frankrijk, en Denemarken binnen, die men nóoit als 'volksduits' opvatte maar die Hitler gewoon als imperialistische dictator annexeerde. Volledig tegen mijn filosofie in dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Dus stop aub het verketteren van álles dat met het nazi-regime in aanraking is gekomen. |
|
![]() |
![]() |