![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens... met mensen die spijkers op de weg leggen in de hoop dat kleine kim en kleine hans hun banden stuk springen, en in de spijkers vallen, wil ik geen verzoening.
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Zijn er foto's van de gordel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik dan zondag de wedstrijd van de Schotten tegen Italie zag dan weet ik hoe een wedstrijd wel kan beleefd worden als de supporters zich kunnen vereenzelvigen met het team dat voor hen speelt en het land waar ze voor supporteren. Men zou voor de lol eens een wedstrijdje Belgie-Vlaanderen moeten organiseren, dat zou al veel duidelijk maken lijkt mij. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil u daarmee zeggen dat er nog plaatsen vrij zijn voor alle hevige San Marino-fans?? Snel even een ticket bestellen. Ik wil live kunnen genieten van die San Marino's die België op zijn dak geeft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Franstalige Belgen worden toch niet tegengehouden om zich 'te verzoenen' met het feitelijke bestaan van de Vlaamse rand?
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=4]Je moet toch echt wel een domme belgicist zijn om een wandel- en fietstocht als een provocatie te beschouwen!!![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah neen.
Gewoon een Brusselse Franskiljon die de vastgelegde grenzen van Vlaanderen nog altijd niet erkent.
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Chance, want een belgische vlag bezitten is toch geweldig hé.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Sorry, maar ik vind een driekleur lelijk en niet-origineel. Niet alleen de belgische, maar ook de Spaanse, de Italiaanse, en in mindere mate de Ierse.
trouwens, ik heb naast twee Vlaamse leeuwen ook nog een Sovjet vlag liggen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 5 september 2005 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Voor de tweede maal: Organiseer uw eigen Gordel/Ceinture Belge als de boodschap van de Gordel u niet aanstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen een Waals feest in Antwerpen hebben de bubbels toevallig weer veel minder bezwaren.