![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: moeten de werkgevers flexibeler worden? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 88,00% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ik vind ook dat werkgevers flexibeler moeten worden en hun bedrijf verhuizen naar een land waar er geen onflexibele vakbond heerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zeggen, ja zeggen. Maar heb je iedere dag een resultaatje, een kleintje is even goed als een groot resultaat er staan daar geen punten op. Iedere dag "ikhebeenresultaatje" en jebentgoebezig. Respecteer ten allen tijde; wie het kleine niet eert is het grote niet weerd (waart) En vele kleintjes maken een grote, of vele kleine percentjes maken vele centjes, of beter 10 kleine klantjes dan één grote.
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grote vissen hengelen naar goedkope krachten. Kleintjes niet. één grote klant maakt je machteloos. Veel kleintjes maken je krachtig.
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat betekent nog niet dat ons systeem daardoor beter is, het komt erop aan uit het verleden te leren. Overigens, het stalinistische systeem werd door trotsky reeds bekritiseerd in 1924, lang voor eender welke (klein)burger er kritiek op had, en lang voor er Chipies bestonden.
![]() |
![]() |
#66 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als dat al op honderden plaatsen gebeurd is... niets dan mislukkingen, met meer dan honderd miljoen doden tot gevolg, nergens welstand, nergens vrije meningsuiting [size=1](NU nog in de Filippijnen bestaat effectief een dodenlijst, opgesteld door maoistische commies)[/size], dan zou U het communisme toch nog een kans geven?!... U, (groot)burger, U gaat dat nog proberen?!? Dat is wel durven nietwaar!... In een eeuw tijd... nergens iets beters.. Enkel miljoenen doden en overal arremoede voor de arrebeiders... en U GROOTBURGER U gaat dat risico nog willen lopen om er terug mee te beginnen!?... Om niet geband te worden, ga ik hier niet vertellen wat men tegen zo'n grootburgers in de spitsmuizenwereld zegt ![]() Weet U wat, ik kan maar enkel vaststellen dat er honderd jaar geleden veel te weinig chipies waren... Maar ja, dan was de overbevolking natuurlijk nu nog veel groter (want met hoeveel honderden miljoenen mensen zou de wereldbevolking aangegroeid geweest zijn als we de de commies niet gedaan haddan waarin ze goed zijn... namelijk mensen doden?)... Het communisme is enkel goed om de bevolkingsaangroei onder controle te houden... ![]() En... laat ons respect opbrengen voor de vijf miljoen mensen die momenteel in Noord-Korea kortelings de honderdood gaan beleven als de neoliberalen niet dringend ingrijpen met voedsel... De vijf miljoen mensen, die zullen dan toch voor de goede zaak gestorven zijn... voor het communisme... Laat ons het communisme nog een kans geven... Anders krijgt men wss het probleem van de overbevolking nooit opgelost ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 7 september 2005 om 07:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|