Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: moeten de werkgevers flexibeler worden?
ja 22 88,00%
neen 3 12,00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2005, 19:25   #61
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ik vind ook dat werkgevers flexibeler moeten worden en hun bedrijf verhuizen naar een land waar er geen onflexibele vakbond heerst.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2005, 21:16   #62
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Ikbengoebezig
Ikbengoebezig
Ikbengoebezig
Ikbengoebezig
Ikbengoebezig
Ikbengoebezig
Ikbengoebezig
Ikbengoebezig

Valla, wat mijn zelfmotivatie betreft, ben ik goe bezig
Ja maar, begint ge wel vroeg genoeg met ikbengoebezig?
En zeggen, ja zeggen. Maar heb je iedere dag een resultaatje, een kleintje is even goed als een groot resultaat er staan daar geen punten op.
Iedere dag "ikhebeenresultaatje" en jebentgoebezig.

Respecteer ten allen tijde; wie het kleine niet eert is het grote niet weerd (waart)
En vele kleintjes maken een grote, of vele kleine percentjes maken vele centjes, of beter 10 kleine klantjes dan één grote.
Oud 6 september 2005, 22:30   #63
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ja maar, begint ge wel vroeg genoeg met ikbengoebezig?
En zeggen, ja zeggen. Maar heb je iedere dag een resultaatje, een kleintje is even goed als een groot resultaat er staan daar geen punten op.
Iedere dag "ikhebeenresultaatje" en jebentgoebezig.

Respecteer ten allen tijde; wie het kleine niet eert is het grote niet weerd (waart)
En vele kleintjes maken een grote, of vele kleine percentjes maken vele centjes, of beter 10 kleine klantjes dan één grote.
geef mij maar 1 grote, veel minder werk voor het zelfde geld.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2005, 22:49   #64
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
geef mij maar 1 grote, veel minder werk voor het zelfde geld.
Denk je?
Grote vissen hengelen naar goedkope krachten. Kleintjes niet.
één grote klant maakt je machteloos. Veel kleintjes maken je krachtig.
Oud 6 september 2005, 23:03   #65
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
rode paradijzen, dat weten ze schijnbaar nooit...
Dat weten we wel. Ik denk dat wij in Cuba nog sneller in de bak zouden geraken als we campagne aan het voeren zouden zijn als hier in de omgeving van Antwerpen, en in Noord-Korea kwamens we er waarschijnlijk niet levend vanaf.
Maar dat betekent nog niet dat ons systeem daardoor beter is, het komt erop aan uit het verleden te leren. Overigens, het stalinistische systeem werd door trotsky reeds bekritiseerd in 1924, lang voor eender welke (klein)burger er kritiek op had, en lang voor er Chipies bestonden.
Oud 7 september 2005, 07:15   #66
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Dat weten we wel. Ik denk dat wij in Cuba nog sneller in de bak zouden geraken als we campagne aan het voeren zouden zijn als hier in de omgeving van Antwerpen, en in Noord-Korea kwamens we er waarschijnlijk niet levend vanaf.
Maar dat betekent nog niet dat ons systeem daardoor beter is, het komt erop aan uit het verleden te leren. Overigens, het stalinistische systeem werd door trotsky reeds bekritiseerd in 1924, lang voor eender welke (klein)burger er kritiek op had, en lang voor er Chipies bestonden.
Hi Elio di Sovjet,[size=1] (China niet vergeten?)[/size]
Dus als dat al op honderden plaatsen gebeurd is... niets dan mislukkingen, met meer dan honderd miljoen doden tot gevolg, nergens welstand, nergens vrije meningsuiting [size=1](NU nog in de Filippijnen bestaat effectief een dodenlijst, opgesteld door maoistische commies)[/size], dan zou U het communisme toch nog een kans geven?!...

U, (groot)burger, U gaat dat nog proberen?!? Dat is wel durven nietwaar!... In een eeuw tijd... nergens iets beters.. Enkel miljoenen doden en overal arremoede voor de arrebeiders... en U GROOTBURGER U gaat dat risico nog willen lopen om er terug mee te beginnen!?...
Om niet geband te worden, ga ik hier niet vertellen wat men tegen zo'n grootburgers in de spitsmuizenwereld zegt

Weet U wat, ik kan maar enkel vaststellen dat er honderd jaar geleden veel te weinig chipies waren... Maar ja, dan was de overbevolking natuurlijk nu nog veel groter (want met hoeveel honderden miljoenen mensen zou de wereldbevolking aangegroeid geweest zijn als we de de commies niet gedaan haddan waarin ze goed zijn... namelijk mensen doden?)...

Het communisme is enkel goed om de bevolkingsaangroei onder controle te houden...

En... laat ons respect opbrengen voor de vijf miljoen mensen die momenteel in Noord-Korea kortelings de honderdood gaan beleven als de neoliberalen niet dringend ingrijpen met voedsel... De vijf miljoen mensen, die zullen dan toch voor de goede zaak gestorven zijn... voor het communisme...

Laat ons het communisme nog een kans geven... Anders krijgt men wss het probleem van de overbevolking nooit opgelost [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 07-09-2005 at 08:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dus als dat al op honderden plaatsen gebeurd is... niets dan mislukkingen, met meer dan honderd miljoen doden tot gevolg, nergens welstand, nergens vrije meningsuiting [size=1](NU nog in de Filippijnen bestaat effectief een dodenlijst, opgesteld door maoistische commies)[/size], dan zou U het communisme toch nog een kans geven?!...

U, (groot)burger, U gaat dat nog proberen?!? Dat is wel durven nietwaar!... In een eeuw tijd... nergens iets beters.. Enkel miljoenen doden en overal arremoede voor de arrebeiders... en U GROOTBURGER U gaat dat risico nog willen lopen om er terug mee te beginnen!?...
Om niet geband te worden, ga ik hier niet vertellen wat men tegen zo'n grootburgers in de spitsmuizenwereld zegt

Weet U wat, ik kan maar enkel vaststellen dat er honderd jaar geleden veel te weinig chipies waren... Maar ja, dan was de overbevolking natuurlijk nu nog veel groter (want met hoeveel honderden miljoenen mensen zou de wereldbevolking aangegroeid geweest zijn als we de de commies niet gedaan haddan waarin ze goed zijn... namelijk mensen doden?)...

Het communisme is enkel goed om de bevolkingsaangroei onder controle te houden...

En... laat ons respect opbrengen voor de vijf miljoen mensen die momenteel in Noord-Korea kortelings de honderdood gaan beleven als de neoliberalen niet dringend ingrijpen met voedsel... De vijf miljoen mensen, die zullen dan toch voor de goede zaak gestorven zijn... voor het communisme...

Laat ons het communisme nog een kans geven... Anders krijgt men wss het probleem van de overbevolking nooit opgelost [/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 07-09-2005 at 08:16
Reason:

Citaat:
Dus als dat al op honderden plaatsen gebeurd is, met meer dan honderd miljoen doden tot gevolg, nergens welstand, nergens vrije meningsuiting (NU nog in de Filippijnen bestaat effectief een dodenlijst, opgesteld door maoistische commies) het communisme toch nog een kans geven?!...

U, (groot)burger, U gaat dat nog proberen?!? Dat is wel durven nietwaar... In een eeuw tijd... nergens iets beters.. Enkel miljoenen doden en overal arremoede voor de arrebeiders... en U GROOTBURGER U gaat dat risico nog willen lopen om er terug mee te beginnen!?...

Weet U wat, ik kan maar enkel vaststellen dat er honderd jaar geleden veel te weinig chipies waren... Maar ja, dan was de overbevolking natuurlijk nu nog veel groter (want met hoeveel honderden miljoenen mensen zou de wereldbevolking aangegroeid zijn als we de de commies niet gedaan haddan waarin ze goed zijn... namelijk mensen doden?)...

Laat ons het communisme nog een kans geven... Anders krijgt men wss het probleem van de overbevolking niet opgelost [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Dus als dat al op honderden plaatsen gebeurd is, met meer dan honderd miljoen doden tot gevolg, nergens welstand, nergens vrije meningsuiting (NU nog in de Filippijnen bestaat effectief een dodenlijst, opgesteld door maoistische commies)...

U, (groot)burger, U gaat dat nog proberen?!? Dat is wel durven nietwaar... In een eeuw tijd... nergens iets beters.. Enkel miljoenen doden en overal arremoede voor de arrebeiders... en U GROOTBURGER U gaat dat risico nog willen lopen om er terug mee te beginnen!?...

Weet U wat, ik kan maar enkel vaststellen dat er honderd jaar geleden veel te weinig chipies waren... Maar ja, dan was de overbevolking natuurlijk nu nog veel groter (want met hoeveel honderden miljoenen mensen zou de wereldbevolking aangegroeid zijn als we de de commies niet gedaan haddan waarin ze goed zijn... namelijk mensen doden?)...

Laat ons het communisme nog een kans geven... Anders krijgt men wss het probleem van de overbevolking niet opgelost [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 7 september 2005 om 07:19.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2005, 16:16   #67
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Denk je?
Grote vissen hengelen naar goedkope krachten. Kleintjes niet.
één grote klant maakt je machteloos. Veel kleintjes maken je krachtig.
geef mij dan veel grote
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2005, 17:03   #68
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
geef mij dan veel grote
Dan worden dat weer kleintjes vermits je nog altijd tijd genoeg hebt. (en kapitaal om te prefinancieren!)
Je ziet dat alles relatief is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be