Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2005, 17:06   #61
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik vind het ook niet erg hoor.
Maar zoals ik al zei, het gaat bij mij om het individu, niet waar hij/zij vandaan komt.

Tuurlijk gaat het om het individu ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by EL TURCO on 10-09-2005 at 18:07
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Maar zoals ik al zei, het gaat bij mij om het individu, niet waar hij/zij vandaan komt.

Tuurlijk gaat het om het individu ...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Tuurlijk, gaat het om het individu ...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 10 september 2005 om 17:07.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 20:50   #62
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

Turken zijn in het algemeen BLANK. Het heeft niet veel te maken de Armeniërs. De eerste Turken sterk verwant met de Mongolen.
Maar vanaf 14de eeuw was er liefde tussen de Turken en andere bewoners van Anatolië.

In Turkije heb je veel arische Turken. Je hebt ook veel Turken met spleetoog (nakomelingen van Dzjengiz Khan) en tenslotte heb je Turken die zuiders uitzien.

Turken behoren niet tot het Blanke ras maar behoren tot het Turanide ras waar ook Mongolen, Eskimo's en volgens sommigen ook de Amerikaanse indianen deel van uitmaken.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2005, 21:26   #63
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde

Turken behoren niet tot het Blanke ras maar behoren tot het Turanide ras waar ook Mongolen, Eskimo's en volgens sommigen ook de Amerikaanse indianen deel van uitmaken.
Wil je nu zeggen dat ik geen Turk ben?
Oud 11 september 2005, 07:05   #64
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door EL TURCO

Turken zijn in het algemeen BLANK. Het heeft niet veel te maken de Armeniërs. De eerste Turken sterk verwant met de Mongolen.
Maar vanaf 14de eeuw was er liefde tussen de Turken en andere bewoners van Anatolië.

Citaat:

Awel weer een persoonlijk verhaaltje. Heb een tijd in Hongarije gezeten voor mijn werk en had er 2 turkse jongedames bij mij als vertaler-tolk en om de administratieve taken te vervullen. Beide blond met blauwe ogen, melkwitte huid en heel westers en conservatief ingesteld. Alhoewel ze turks waren verloochenden ze dikwijls tegenover de werklui (veel turken) hun nationaliteit. Eentje was uit Melle, de andere uit Tongeren, één ervan had zelfs nog geen belgisch paspoort maar desondanks stelden ze het gezelschap van Vlaams Blokker en Voorposter boven dat van hun oorspronkelijke landgenoten. Kan iemand van de hier aanwezige turken mij daar een zinnige uitleg voor geven? Worden die ook aanzien als volksveraders, zoals wij de linksen wel eens durven noemen, of is daar een andere uitleg voor?[edit]
[size=1]After edit by Riksken on 11-09-2005 at 08:07
Reason:

Citaat:

Citaat:

Awel weer een persoonlijk verhaaltje. Heb een tijd in Hongarije gezeten voor mijn werk en had er 2 turkse jongedames bij mij als vertaler-tolk en om de administratieve taken te vervullen. Beide blond met blauwe ogen, melkwitte huid en heel westers en conservatief ingesteld. Alhoewel ze turks waren verloochenden ze dikwijls tegenover de werklui (veel turken) hun nationaliteit. Eentje was uit Melle, de andere uit Tongeren, één ervan had zelfs nog geen belgisch paspoort maar desondanks stelden ze het gezelschap van Vlaams Blokker en Voorposter boven dat van hun oorspronkelijke landgenoten. Kan iemand van de hier aanwezige turken mij daar een zinnige uitleg voor geven? Worden die ook aanzien als volksveraders, zoals wij de linksen wel eens durven noemen, of is daar een andere uitleg voor?[/size]

Citaat:

In Turkije heb je veel arische Turken. Je hebt ook veel Turken met spleetoog (nakomelingen van Dzjengiz Khan) en tenslotte heb je Turken die zuiders uitzien.

Awel weer een persoonlijk verhaaltje. Heb een tijd in Hongarije gezeten voor mijn werk en had er 2 turkse jongedames bij mij als vertaler-tolk en om de administratieve taken te vervullen. Beide blond met blauwe ogen, melkwitte huid en heel westers en conservatief ingesteld. Alhoewel ze turks waren verloochenden ze dikwijls tegenover de werklui (veel turken) hun nationaliteit. Eentje was uit Melle, de andere uit Tongeren, één ervan had zelfs nog geen belgisch paspoort maar desondanks stelden ze het gezelschap van Vlaams Blokker en Voorposter boven dat van hun oorspronkelijke landgenoten. Kan iemand van de hier aanwezige turken mij daar een zinnige uitleg voor geven? Worden die ook aanzien als volksveraders, zoals wij de linksen wel eens durven noemen, of is daar een andere uitleg voor?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Riksken : 11 september 2005 om 07:07.
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2005, 13:52   #65
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken

Awel weer een persoonlijk verhaaltje. Heb een tijd in Hongarije gezeten voor mijn werk en had er 2 turkse jongedames bij mij als vertaler-tolk en om de administratieve taken te vervullen. Beide blond met blauwe ogen, melkwitte huid en heel westers en conservatief ingesteld. Alhoewel ze turks waren verloochenden ze dikwijls tegenover de werklui (veel turken) hun nationaliteit. Eentje was uit Melle, de andere uit Tongeren, één ervan had zelfs nog geen belgisch paspoort maar desondanks stelden ze het gezelschap van Vlaams Blokker en Voorposter boven dat van hun oorspronkelijke landgenoten. Kan iemand van de hier aanwezige turken mij daar een zinnige uitleg voor geven? Worden die ook aanzien als volksveraders, zoals wij de linksen wel eens durven noemen, of is daar een andere uitleg voor?
Ik denk dat die dames complexen hebben over Turken. Het is wel beetje vreemd, dat moet ik wel zeggen.
Oud 23 september 2005, 16:11   #66
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Sorry voor de post maar mijn bericht kwam hierin terrecht. Hebben jullie dat ook soms voor?

Jah , laat maar. Staat onder deze gepost.[edit]
[size=1]After edit by PetSel on 23-09-2005 at 17:14
Reason:

Sorry voor de post maar mijn bericht kwam hierin terrecht. Hebben jullie dat ook soms voor?

Jah , laat maar. Staat onder deze gepost.[/size]

[size=1]After edit by PetSel on 23-09-2005 at 17:12
Reason:

Sorry voor de post maar mijn bericht kwam hierin terrecht. Hebben jullie dat ook soms voor?[/size]

Dit is wat ik niet snap aan de Vlaams Belangers. Ze gaan niets meer kunnen doen als partij. Buiten er een stop opzetten. Maarjah , als je dan kijkt in de toekomst zal Antwerpen meer en meer gekleurd worden. Of het Vlaams Belang nu aan de macht is of niet. Ze zijn al in Antwerpen en kweken als konijnen. Veel succes Vlaanderen vakantieland.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door PetSel : 23 september 2005 om 16:14.
PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 16:13   #67
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
in Antwerpen? en wat gaat het VB op gemeentelijk niveau kunnen doen aan de vreemdelingenpolitiek?
Dit is wat ik niet snap aan de Vlaams Belangers. Ze gaan niets meer kunnen doen als partij. Buiten er een stop opzetten. Maarjah , als je dan kijkt in de toekomst zal Antwerpen meer en meer gekleurd worden. Of het Vlaams Belang nu aan de macht is of niet. Ze zijn al in Antwerpen en kweken als konijnen. Veel succes Vlaanderen vakantieland.

PetSel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 18:14   #68
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Oh, kijk eens aan. Hoogtijd dat men in Antwerpen eens een andere naam begint te zoeken.

Een mooie nieuwe stadsnaam is volgens mij: "Yahed"
Yahed kan natuurlijk de toekomstige naam van Antwerpen worden.

Maar misschien kunnen we nog een inburgeringsperiode voor de ooit-inboorlingen voorstellen en de naam van hun stad nog een tijdje (H)antKAPPEN noemen?[edit]
[size=1]After edit by circe on 23-09-2005 at 19:14
Reason:

Citaat:
Oh, kijk eens aan. Hoogtijd dat men in Antwerpen eens een andere naam begint te zoeken.

Maar misschien kunnen we nog een inburgeringsperiode voor de ooit-inboorlingen voorstellen en de naam van hun stad nog een tijdje (H)antKAPPEN noemen?[/size]

Citaat:

Maar misschien kunnen we nog een integratieperiode voor de ooit-inboorlingen voorstellen en de naam van hun stad nog een tijdje (H)antKAPPEN noemen?[/size]
[/edit]

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2005 om 18:14.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 18:23   #69
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Maar misschien kunnen we nog een inburgeringsperiode voor de ooit-inboorlingen voorstellen en de naam van hun stad nog een tijdje (H)antKAPPEN noemen?
Zoals gewoonlijk zijn Raven en Circe onzin aan het uitkramen.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be