![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
|
On 12 Sep 2005 05:32:33 -0700, "Harald" <[email protected]>
wrote: > >theo1610 schreef: > > >> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >> >Voor de islam. Voor je het weet zitten we hier met Kosovaarse >toestanden. Kosovo is een Servische provincie die stilaan door de >moslims is ingenomen. De oorspronkelijke inwoners zijn bijna allemaal >verdreven. De weinigen die achtergebleven zijn moeten beschermd worden. > >De kans om te sterven door een terroristische aanval is inderdaad >klein. De kans om je niet meer thuis te voelen in je straat of buurt is >vele malen groter. Gelukkig wel ja ;) >Net als de kans om weggepest te worden of het >slachtoffer te worden van vreemdelingencriminaliteit. Of vreemdelingenhaat. (pies van rechts en pampers van links) >De bedoeling van het islamterrorisme is niet om zoveel mogelijk >onschuldigen te vermoorden. Het eerste doel is om de moslimgemeenschap >hechter te maken door hen kwetsbaarder te maken, door racistische >gedragingen uit te lokken. Zoiets als wat bush, blair en balkelende momenteel doen? >Tweede doel is om de aandacht af te leiden van de islam zelf. Om een >beeld te creëren van de slechte moslims (fundamentalistische >terroristen) en de goede moslims (alle anderen, de overgrote >meerderheid). Dit begrijp ik niet helemaal. >De massale aanwezigheid van vreemdelingen is er gekomen tegen de wil >van de grote meerderheid van de bevolking. Deze aanwezigheid is >ondemocratisch. Er is dacht ik democratisch én met grote instemming van het eigen volk besloten dat individuele vrijheid een groot en te verdedigen goed is. Lijkt me dus meer een geval van elk voordeel hep een nadeel. >De fouten van onze politici in het verleden (al dan >niet opzettelijk) mogen géén alibi zijn om het onrecht dat onze >bevolking is aangedaan niet te herstellen. Mee eens, fouten kunnen hooguit een alibi voor beter opletten zijn. >mvg > >Harald. -- 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#62 |
|
|
"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht news:[email protected]... >>Net als de kans om weggepest te worden of het >>slachtoffer te worden van vreemdelingencriminaliteit. > > Of vreemdelingenhaat. > (pies van rechts en pampers van links) En de lul er tussenin. |
|
|
#63 |
|
|
On Mon, 12 Sep 2005 14:44:08 GMT, Tom De Moor
<[email protected]> wrote: > >Waseem is een Pakistanees, Raj een Indiër (Hindoe). Beste vrienden. Raj SMS-t >zich arm naar zijn lief in India. Tom De Moor leert hen schieten. Hup, 2 jaar in de bak jij !! >Funny world :-) Yep. >Tom De Moor > -- 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#64 |
|
|
"Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]. com>, > [email protected] says... >> >> > >> > Als de allochtoon een meerwaarde vormt, voor zichzelf en de zijnen kan >> > zo= >> rgen, >> > de Wet respecteert en zich integreert, dan is en blijft hij welkom. Op >> > 1 = >> tot 3 >> > generaties zou een allochtoon een autochtoon moeten worden. Als de >> > Italia= >> nen en >> > Spanjaarden dat konden, moeten ook de Turken en Noord-Afrikanen dat >> > maar >> > kunnen. >> >> De moslim mag en wil zich niet integreren. > > > "Mag" kan misschien kloppen, "wil" zeker niet. > > Alleen al het feit dat hij naar een land met in se een ander geloof komt > en > daar bovenop als ondergeschikte, wijst in de richting dat hij wel terdege > wil > veranderen en aanpassen. > > Erst das Fressen, dann die Moral. > > Maar als er geen zich integrerende Moslims zijn, dan zitten er hier in > Ruisbroek een aantal Marsmannetjes: ze zijn iets bruiner dan wij, > luisteren > naar de naam van Waseem, Ahmed en Mohammed en slaan zeker geen pint af > als ze > er één gepresteerd krijgen. Doe de groeten aan Waseem, Ahmed en Mohammed, dat eens de Moslims het hier voor het zeggen zullen hebben, hun hoofden gaan rollen. Zij zijn namelijk geen Moslim meer, zij hebben Allah en Mohammed verraden, en daar staat maar een straf op: De dood. > Ahmed, om hem niet te noemen, is een regulier drankorgel. En Waseem is een > goede schutter, ik moest op de wijkfeesten serieus mijn tenen uitkuisen om > zijn > 96/100 (10m luchtkarabijn) te verslaan. Is geen %oslim meer maar een verrader van het Moslim geloof. > Waseem is een Pakistanees, Raj een Indiër (Hindoe). Beste vrienden. Raj > SMS-t > zich arm naar zijn lief in India. Tom De Moor leert hen schieten. > Funny world :-) > Idem als hierboven. Ik denk dat Harald het over Moslims had, en niet over de verraders onder de Moslims. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#65 |
|
|
Ghingis Khan schreef:
>[knip]\ > > Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder kop. -- Ook in 2005 zijn relschoppers en geweldplegers geen supporters, maar gewoon tuig Fred Schiphorst e-mail: [email protected] Kijk ook eens op: www.pint.nl |
|
|
#66 |
|
|
"Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ghingis Khan schreef: > >>[knip]\ > >> >> Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. > > Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder kop. > Tja.....mensen zonder kop hebben nog minder te zeggen. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#67 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ghingis Khan schreef: >> >>>[knip]\ >> >>> >>> Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. >> >> Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder kop. >> > Tja.....mensen zonder kop hebben nog minder te zeggen. Mensen zonder kip hebben enkel honger... (ja, als je dom wilt lullen...) |
|
|
#68 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Ghingis Khan schreef: >>> >>>>[knip]\ >>> >>>> >>>> Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. >>> >>> Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder kop. >>> >> Tja.....mensen zonder kop hebben nog minder te zeggen. > > Mensen zonder kip hebben enkel honger... > > (ja, als je dom wilt lullen...) Schelden en verwijten brengen geen gebraden kippen op tafel. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#69 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Ghingis Khan schreef: >>>> >>>>>[knip]\ >>>> >>>>> >>>>> Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. >>>> >>>> Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder kop. >>>> >>> Tja.....mensen zonder kop hebben nog minder te zeggen. >> >> Mensen zonder kip hebben enkel honger... >> >> (ja, als je dom wilt lullen...) > > Schelden en verwijten brengen geen gebraden kippen op tafel. Nee, en ook geen hoofden. |
|
|
#70 |
|
|
theo1610 wrote:
> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... Het hangt er helemaal van af over wiens dood het gaat. Als mijn dood ermee voorkomen (nou ja, uitgesteld) kan worden, dan vind ik 100 miljard nog een koopje ;-) Gerard van Wilgen www.majstro.com - Veeltalig vertaalwoordenboek www.erotikejo.com - Internationaal sexportaal |
|
|
#71 |
|
|
el misti wrote:
> "Gerard van Wilgen" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ... >> theo1610 wrote: >>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >> >> Het hangt er helemaal van af over wiens dood het gaat. Als mijn dood >> ermee voorkomen (nou ja, uitgesteld) kan worden, dan vind ik 100 >> miljard nog een koopje ;-) > > > Dan ben je een zielig mannetje, dat hoe dan ook klagend en jammerend > doodgaat. Loser. "Dat je antiwetenschap bent, dat is niet je grootste fout, maar dat je humorloos bent, daar erger ik me doorgaans aan." |
|
|
#72 |
|
|
"Gerard van Wilgen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > theo1610 wrote: >> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... > > Het hangt er helemaal van af over wiens dood het gaat. Als mijn dood ermee > voorkomen (nou ja, uitgesteld) kan worden, dan vind ik 100 miljard nog een > koopje ;-) Dan ben je een zielig mannetje, dat hoe dan ook klagend en jammerend doodgaat. Loser. |
|
|
#73 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Ghingis Khan schreef: >>>>> >>>>>>[knip]\ >>>>> >>>>>> >>>>>> Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. >>>>> >>>>> Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder >>>>> kop. >>>>> >>>> Tja.....mensen zonder kop hebben nog minder te zeggen. >>> >>> Mensen zonder kip hebben enkel honger... >>> >>> (ja, als je dom wilt lullen...) >> >> Schelden en verwijten brengen geen gebraden kippen op tafel. > > Nee, en ook geen hoofden. Op tafel niet, maar rollen doen ze wel. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#74 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "Fred Schiphorst" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> Ghingis Khan schreef: >>>>>> >>>>>>>[knip]\ >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. >>>>>> >>>>>> Aan je postings is dat niet te merken, je praat als een kip zonder >>>>>> kop. >>>>>> >>>>> Tja.....mensen zonder kop hebben nog minder te zeggen. >>>> >>>> Mensen zonder kip hebben enkel honger... >>>> >>>> (ja, als je dom wilt lullen...) >>> >>> Schelden en verwijten brengen geen gebraden kippen op tafel. >> >> Nee, en ook geen hoofden. > Op tafel niet, maar rollen doen ze wel. Volgens mij ben je een Henk Wijngaard-verslaafde.... |
|
|
#75 |
|
|
Tom De Moor schreef: > In article <[email protected]. com>, > [email protected] says... > > > Als de allochtoon een meerwaarde vormt, voor zichzelf en de zijnen kan zo= > > rgen, > > > de Wet respecteert en zich integreert, dan is en blijft hij welkom. Op 1 = > > tot 3 > > > generaties zou een allochtoon een autochtoon moeten worden. Als de Italia= > > nen en > > > Spanjaarden dat konden, moeten ook de Turken en Noord-Afrikanen dat maar > > > kunnen. > > > > De moslim mag en wil zich niet integreren. > > "Mag" kan misschien kloppen, "wil" zeker niet. > > Alleen al het feit dat hij naar een land met in se een ander geloof komt en > daar bovenop als ondergeschikte, wijst in de richting dat hij wel terdegewil > veranderen en aanpassen. > > Maar als er geen zich integrerende Moslims zijn, dan zitten er hier in > Ruisbroek een aantal Marsmannetjes: ze zijn iets bruiner dan wij, luisteren > naar de naam van Waseem, Ahmed en Mohammed en slaan zeker geen pint af als ze > er één gepresteerd krijgen. > > Ahmed, om hem niet te noemen, is een regulier drankorgel. En Waseem is een > goede schutter, ik moest op de wijkfeesten serieus mijn tenen uitkuisen om zijn > 96/100 (10m luchtkarabijn) te verslaan. Het feit een drankorgel te zijn is géén teken van integratie. Als een moslim de regels van de islam overtreedt dan is zijn eerste reactie : "daar heb jij niets mee te maken" en de tweede reactie is "geloof is persoonlijk. Ik zal mij wel verantwoorden bij Allah.". Een aantal overtredingen (in christelijk jargon dagelijkse zonden) worden gemakkelijk door de vingers gezien. Andere (in christelijk jargon doodzonden) worden letterlijk met de doodstraf bedacht. Het feit dat een moslim zich ogenschijnlijk integreert betekent niets. Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. Deze, voor ons totaal onwezenlijke cultuur (het recht om te misleiden) is mogelijk een van de hoofdoorzaken van "discriminatie" bij aanwervingen. Wie werft iemand aan die ervan overtuigd is dat hij zijn werkgever mag of moet misleiden? > mvg Harald. |
|
|
#76 |
|
|
Het feit een drankorgel te zijn is géén teken van integratie. Als een moslim de regels van de islam overtreedt dan is zijn eerste reactie : "daar heb jij niets mee te maken" en de tweede reactie is "geloof is persoonlijk. Ik zal mij wel verantwoorden bij Allah.". g-e-l-u-l. g-e-l-u-l van een ondeskundig kletsmajoortje. |
|
|
#77 |
|
|
"Harald" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... Tom De Moor schreef: > In article <[email protected]. com>, > [email protected] says... > > > Als de allochtoon een meerwaarde vormt, voor zichzelf en de zijnen kan > > > zo= > > rgen, > > > de Wet respecteert en zich integreert, dan is en blijft hij welkom. Op > > > 1 = > > tot 3 > > > generaties zou een allochtoon een autochtoon moeten worden. Als de > > > Italia= > > nen en > > > Spanjaarden dat konden, moeten ook de Turken en Noord-Afrikanen dat > > > maar > > > kunnen. > > > > De moslim mag en wil zich niet integreren. > > "Mag" kan misschien kloppen, "wil" zeker niet. > > Alleen al het feit dat hij naar een land met in se een ander geloof komt > en > daar bovenop als ondergeschikte, wijst in de richting dat hij wel terdege > wil > veranderen en aanpassen. > > Maar als er geen zich integrerende Moslims zijn, dan zitten er hier in > Ruisbroek een aantal Marsmannetjes: ze zijn iets bruiner dan wij, > luisteren > naar de naam van Waseem, Ahmed en Mohammed en slaan zeker geen pint af > als ze > er één gepresteerd krijgen. > > Ahmed, om hem niet te noemen, is een regulier drankorgel. En Waseem is een > goede schutter, ik moest op de wijkfeesten serieus mijn tenen uitkuisen om > zijn > 96/100 (10m luchtkarabijn) te verslaan. Het feit een drankorgel te zijn is géén teken van integratie. Als een moslim de regels van de islam overtreedt dan is zijn eerste reactie : "daar heb jij niets mee te maken" en de tweede reactie is "geloof is persoonlijk. Ik zal mij wel verantwoorden bij Allah.". Een aantal overtredingen (in christelijk jargon dagelijkse zonden) worden gemakkelijk door de vingers gezien. Andere (in christelijk jargon doodzonden) worden letterlijk met de doodstraf bedacht. Het feit dat een moslim zich ogenschijnlijk integreert betekent niets. Vergeet niet dat moslims het recht (of de plicht, ik wil ervan af) hebben om christenen en ongelovigen te misleiden. Deze, voor ons totaal onwezenlijke cultuur (het recht om te misleiden) is mogelijk een van de hoofdoorzaken van "discriminatie" bij aanwervingen. Wie werft iemand aan die ervan overtuigd is dat hij zijn werkgever mag of moet misleiden? > mvg Harald. Quote In de Koran staat: 'Sluit met de joden en christenen geen overeenkomst, want wanneer je dat doet, word je een van hen' -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ Unquote |
|
|
#78 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > Het feit een drankorgel te zijn is géén teken van integratie. Als een > moslim de regels van de islam overtreedt dan is zijn eerste reactie : > "daar heb jij niets mee te maken" en de tweede reactie is "geloof is > persoonlijk. Ik zal mij wel verantwoorden bij Allah.". > > g-e-l-u-l. > > > g-e-l-u-l van een ondeskundig kletsmajoortje. Komt je Moslim zijn terug boven ? Waarom tracht je ons te misleiden ? Wij hebben je al lang door. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#79 |
|
|
el misti wrote:
> "Gerard van Wilgen" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ... > >>theo1610 wrote: >> >>>Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >> >>Het hangt er helemaal van af over wiens dood het gaat. Als mijn dood ermee >>voorkomen (nou ja, uitgesteld) kan worden, dan vind ik 100 miljard nog een >>koopje ;-) > > > > Dan ben je een zielig mannetje, dat hoe dan ook klagend en jammerend > doodgaat. Loser. Hoeveel euro vind jij je leven waard? Gerard van Wilgen www.majstro.com - Veeltalig vertaalwoordenboek www.erotikejo.com - Internationaal sexportaal |
|
|
#80 |
|
|
In article <[email protected] .com>,
[email protected] says... > > Deze, voor ons totaal onwezenlijke cultuur (het recht om te misleiden) > is mogelijk een van de hoofdoorzaken van "discriminatie" bij > aanwervingen. Wie werft iemand aan die ervan overtuigd is dat hij zijn > werkgever mag of moet misleiden? > > Niet te hevig preken, Harald: je verliest je geloofwaardigheid als persoonlijke gevoelens je verstand gaan overheersen. Ik zou je namelijk wel een lijstje werkgevers kunnen bezorgen, langer dan jouw en mijn armen samen, waar die misleiders wel te werkgesteld zijn. Moet je misschien toch maar eens 's nachts in een sorteerhal in Zaventem gaan, in de abattoir in Anderlecht (eet je vlees Harald? Dikke kans dat een Moslim het versneden heeft)... De bottomline voor een (allochtone) arbeider/bediende is heus niet zo sterk verschillend als voor een autochtoon en het is een a-politieke, a-religieuse kosten-baten-analyse. Hij brengt geld op : OK, hij brengt geen geld op : we kieperen hem buiten. Er zijn er die kapitalisten van racist verwijten maar dat is imho een zware misvatting. Geld is niet racistisch, geld stinkt ook niet mais pas d'odeur ça monte au nez. Had Brel op de Markiezen-eilanden geen probleem mee. Tom De Moor |