![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() Op Thu, 15 Sep 2005 10:39:21 GMT schreef Vif:
> Wat krijg je als je peanuts betaalt? Monkeys :-) -- Locus Having VB'ers in a newsgroup is like having a peeing section in a swimmingpool. |
![]() |
#62 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>>> En hoeveel clubs hebben 20.000 toeschouwers? >>>> Anderlecht, Brugge en Genk... en de rest speelt voor 5.000 supporters >>>> waarvan de helft (kinderen en vrouwen) gratis binnen mogen! >>> >>> + standard en al eens gedacht hoeveeel voetbalploegen er alleen al maar >>> in nationale spelen. Tip Er is 1e, 2e, 3a, 3b, 4a, 4b, 4c, 4d. Elke >>> provincie op zich heeft dan nog eens meer provinciale afdelingen op >>> zichzelf. Als je dan alle jeugdploegen nog eens gaat samentellen(ook >>> daar betaal je inkom) dan kom je op een gigantisch bedrag uit. >> >> Die clubs zijn er idd....mijn schoonvader was dit weekend naar >> Oudenaarde - Eine gaan kijken...(een derby) nog geen 200 >> toeschouwers....aan 5 euro/persoon niet eens 1000 euro in de kas... > > Weet jij wat een kantine draait met 200 man in de zaak? Ooit al eens in de > kantine gestaan van een voetbalclub? (duiveltjematchen zijn al topverteer, > weet je wel wat er dan zondags binnenkomt?) Ik denk het niet, jij zal > zelden te zien zijn op de club waar je zoon sport en zekers niet om te > komen helpen. Goedkope kinderopvang weet je wel. jaja....200 man die elk een pint drinken waar NETTO 20 cent per pint op verdiend wordt. (Tenzij die in t'zwart gekocht werden....) Mijn schoonmoeder heeft 28 jaar een cafe gehad in Ieper (met 2 cafeploegen) Mijn zoontje speelt bij Rochus Deurne, en als het niet van de verkoop van steunkaarten, of van de vlaaien/pizza verkoop was... De woensdagnamiddag ga ik naar de training, en de zaterdag naar de wedstrijd! Verder...mijn man heeft jarenn de Perkez competitie gespeeld... Mijn schoonbroer heeft 6 jaar bij Eine gespeeld, 3 jaar bij Nederename en 4 jaar bij Leupegem Twee kinderen van mijn schoonzus spelen bij KVK Ieper... Zeg NOOIT meer dat ik niets van voetbal weet.... >>100 euro winstpremie/persoon en men komt al geld tekort.... >> Die drie politie agnten staan daar gratis, het gras wordt gratis gemaaid, >> de stadion gratis onderhouden, enz, enz... > Er spelen hier 2 cafeploegen tegen elkaar met 2-300 man aan de plein(Vorig > jaar 6* tegen elkaar gespeeld, BV's en al zijn er aanwezig) ... Dat er > links en rechts clubs zijn die geen volk trekken lijkt me de normaalheid > zelve en zal altijd wel voorvallen. daar zit dan prive-geld achter anders > draait het boeltje niet. Of denk je dat gemeentes de clubwerking > financieren? >> Je heeft het zelf aan...ieder dorp heeft 3 voetbal velden, waar geen kat >> naar komt kijken... > > Geen kat? Naar J en S komen ze niet zien nee, niks aan te zien ook niet. > >> En zeg niet dat het zo niet is...Swietek en Janek ooit bij KV Oostende >> zijn al bijna 10 jaar goede vrienden van me... > > Geen kat? tel al die matchen met alle supporters maar eens op. Er is geen > enkele sport die nog zo veel op de been brengt > >>> Laten we het dan eens hebben over het verteer in al die kantines(ik laat >>> cafeploegen nog buiten beschouwing). >>> Dan nog eens de marketing kant van de topclubs, de ontvangst in Loges >>> met bijbehorende (dure) behandeling. >>> Je hebt er geen idee van hoeveel geld er door voetbal allemaal niet >>> vloeit in de economie. >>> >>>> 90 % van de clubs kan de lonen van de spelers niet betalen, of heeft >>>> schulden aan de RSZ, moet hulp vragen aan de gemeente om het stadion te >>>> onderhouden. >>>> vb. Mechelen, Lierse, Lommel, Harelbeke.... >>> >>> Ahzo, 90% ... Zegt genoeg over je verstandelijke capaciteiten. >>> Duidelijk totaal geen kaas van voetbal geten he. Binnenkort wordt het >>> voor clubs zelfs zo streng dat ze moeten kunnen bewijzen dat ze het hele >>> volgende(te spelen) seizoen kunnen betalen. >>> >> "...zo streng dat ze moeten kunnen bewijzen dat ze het >> hele volgende(te spelen) seizoen kunnen betalen...." >> >> Hoe zou dat komen denk je....???? > > Moet een bedrijf bewijzen dat ze volgend jaar rondkomen met de centen? Nee > ... Waarom moet een voetbalclub dat dan gaan bewijzen? Er gaan meer > bedrijven failliet dan voetbalclubs ... JUIST, draaien bedrijven met belastingsgeld???? > >>>> Een club als Antwerp, heeft 3 a 4.000 toeschouwers...een club uit de >>>> grootste stad van Vlaanderen zou ieder jaar moeten spelen om kampioen >>>> te worden...en de ambitie hebben de CL te spelen... >>> >>> Antwerp wordt dan ook vakkundig tegengewerkt. Beerschot trouwens niet >>> vergeten he, die voetballen Europees >>> >> Na donderdag zal iedereen het wel vergeten zijn... > > geen terugmatch Basia? Wat verandert de wereld toch snel tegenwoordig Die overbodige match in Marseille....Dat is voor de statistieken GBA - Marseille 0-3 |
![]() |
#63 |
|
![]() "Vif" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > lesjkajski submitted this idea : >> Vif plaatste dit op zijn scherm : >>> lesjkajski explained : >>>> Vif formuleerde de vraag : >>>>> >>>> >>>> Wat denk jij dat het organiseren van een voetbalmatch kost? Wat denk >>>> jij dat de camera's allemaal kosten aan plaatsing en onderhoud? Hoeveel >>>> stewards denk je dat er op een voetbalmatch aanwezig zijn? Wat denk jij >>>> dat de verlichting van een voetbalmatch kost? >>>> En dan nog, het is ook maar 1 keer om de 2 weken he. >>>> >>>> Het lijkt me dat de Belgische clubs al veel meer inspanningen doen dan >>>> elders. >>> >>> Als jij niet meerekent hoeveel een voetbalmatch de stad aan >>> politiemensen e.d. kost waarom zouden we dan meerekenen hoeveel een >>> voetbalmatch aan organiseren kost? >> >> kijk maar eens een beetje terug naar een antwoord van me en begin al maar >> eens met een gedacht te krijgen hoeveel geld er door voetbal in de >> economie belandt. Er mag op zen minst , en wel op zen allerminst, eens >> wat geld vloeien om enkele peljaskes het verkeer te laten regelen en >> anderen eens wat training te bezorgen >> >> Gek, compleet gek zijn jullie > > Nee wij zijn niet compleet gek, de Belgische voetbal supporters persies > wel. > Die eisen dat hun team even dure en goeie spelers aankoopt als teams in > andere landen doen, maar zijn niet bereid om ook de prijs te betalen die > buitenlandse supporters betalen voor hun ticketten. Ze willen dat het > gebeurd via subsidie. > > Rekenen eens uit wat Chelsea (omdat deze draad toch als subject Chelsea- > Anderlecht heeft) binnen krijgt van 20.000 supporters op één match en wat > Anderlecht binnen krijgt van 20.000 supporters op één match (je mag nog > rekenen dat ze geen BTW zouden moeten betalen 't verschil zal nog groot > genoeg zijn). > > Anderlecht 20.000 supporters aan 20 tal euro pp = 400.000 euro > Chelsea 20.000 supporters aan 100 tal euro pp = 2.000.000 euro. > Klein detail...als er 20.000 bij Anderlecht zijn...zit het stadion voor 3/4 vol. Als er 20.000 bij Chelsea komen kijken is het voor 3/4 leeg... |
![]() |
#64 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005
10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >> > >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >> >> geslaagd >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden >> >> > allemaal verloor. >> >> > >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >> >> "leeuwen" >> >> > ? >> >> > >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >> >> > >> >> > Greetz. >> >> > Basia >> >> > >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >> >> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar >> >> aan ons over! >> >> >> > >> >Alle Macht aan de Metsers? >> > >> Aan de Vrijmetselaars... > >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. Van de Vlaamse soort? >En pas >op, ik gun het hem van harte. Wat schattig, zeg! :-)) -- Fusti |
![]() |
#65 |
|
![]() "Vif" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > After serious thinking Vif wrote : >> lesjkajski formulated the question : >>> Trabka Basia had uiteengezet : >>>> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]. .. >>>>> >>>> Idd, nog zo, iets...moeten voetballers 1 - 2 miljoen per jaar >>>> verdienen? (Op onze kosten!) >>> >>> Op wie zen kosten? Het licht dat hier alle avonden in de straten blijft >>> branden , dat is op uw kosten. >>> >>> En waarom zouden voetballers geen 1 - 2 miljoen mogen verdienen? Als >>> Dragutinovitch in Griekenland 3* meer kon verdienen dan zijn volgens jou >>> redenering de Grieken zo rijk als de zee diep is daar? >> >> Grieken betalen misschien wat meer om voetbal te gaan kijken dan kunnen >> ze hun spelers ook meer betalen, net zoals ze veel meer betalen in UK om >> het Engelse voetbal te gaan bekijken. >> Hoeveel betaal je hier voor een ticketje? 10 keer minder dan niks? >> >> Bekijk dan ook eens de Engelse ticketprijzen voor gewoon >> competitiematchke? BTW niet vergeten X 1,5 te doen want 't is in ponden: >> http://www.londonticketshop.co.uk/west-ham-tickets.htm >> http://www.londonticketshop.co.uk/li...c-tickets.html >> >> Oeps daar betalen de supporters persies ietwat meer voor ticketje, dus is >> het dan ook maar normaal dat de voetballers daar meer verdienen. > > Effen voor mensen die de prijzen van Belgische ticketten niet kennen deze > links naar Anderlecht en Racing Genk ticket prijzen zodat ze kunnen > vergelijken: > > http://www.krcgenk.be/sections/stadi...on_tickets.php > http://www.rsca.be/ticketinghome.php...u=8&submenu=39 > Ze kennen de prijs in het UK... De prijzen die je opgeeft wel wat relativeren...And. RKC en Brug hebben 20.000 abo's... Een abo kost ongeveer (min of meer gemiddelde) 200 Eur. voor 17 thuiswedstrijden.... |
![]() |
#66 |
|
![]() "Vif" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > Trabka Basia brought next idea : > >>> Wat denk jij dat het organiseren van een voetbalmatch kost? Wat denk jij >>> dat de camera's allemaal kosten aan plaatsing en onderhoud? Hoeveel >>> stewards denk je dat er op een voetbalmatch aanwezig zijn? Wat denk jij >>> dat de verlichting van een voetbalmatch kost? >>> En dan nog, het is ook maar 1 keer om de 2 weken he. >>> >>> Het lijkt me dat de Belgische clubs al veel meer inspanningen doen dan >>> elders. >>> >> Volledig mee akkoord, maar denk je dat je die kosten betalen met >> inkomsten tickets (abonnees) van 3 a 5.000 mensen? >> En wat gebeurd er (of is er gebeurd) met de centen van het TV contract >> van 36 miljoen van Belgacom??? > > > Inkomsten van loges, reclame, tv-contracten, internet-contracten; > matchsponsering, afkick sponsering enz enz.. niet vergeten. > Wat verdiend gemiddeld een speler van Anderlecht? Een half miljoen euro/jaar (loon + rsz)... hoeveel spelers heeft een club als Anderlecht 30 - 40. Reken maar....(Relativeer...een Goor komt niet uit zijn bed, laat staan dat hij zijn voetbalschoenen aantrekt voor 300.000 Euro/jaar) |
![]() |
#67 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vif schreef op 15-9-2005 : >> lesjkajski formulated the question : >>> Trabka Basia had uiteengezet : >>>> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]. .. >>>>> lesjkajski expressed precisely : >>>>>> >>>>> >>>>> Van diezelfde tickets blijft er nog altijd 79% in de kas van >>>>> Anderlecht hangen, ook geen klein bedrag. >>>>> Moeten ze maar die balschoppers en managers wat minder uitbetalen. :-p >>>>> >>>> Idd, nog zo, iets...moeten voetballers 1 - 2 miljoen per jaar >>>> verdienen? (Op onze kosten!) >>> >>> Op wie zen kosten? Het licht dat hier alle avonden in de straten blijft >>> branden , dat is op uw kosten. >>> >>> En waarom zouden voetballers geen 1 - 2 miljoen mogen verdienen? Als >>> Dragutinovitch in Griekenland 3* meer kon verdienen dan zijn volgens jou >>> redenering de Grieken zo rijk als de zee diep is daar? >> >> >> Grieken betalen misschien wat meer om voetbal te gaan kijken dan kunnen >> ze hun spelers ook meer betalen, net zoals ze veel meer betalen in UK om >> het Engelse voetbal te gaan bekijken. >> Hoeveel betaal je hier voor een ticketje? 10 keer minder dan niks? >> >> Bekijk dan ook eens de Engelse ticketprijzen voor gewoon >> competitiematchke? BTW niet vergeten X 1,5 te doen want 't is in ponden: >> http://www.londonticketshop.co.uk/west-ham-tickets.htm >> http://www.londonticketshop.co.uk/li...c-tickets.html >> >> Oeps daar betalen de supporters persies ietwat meer voor ticketje, dus is >> het dan ook maar normaal dat de voetballers daar meer verdienen. > > wat een onzin toch ... de Grieken betalen meer voor hun tickets ... > hilarisch ... dat zou impliceren dat de meeste Grieken een pak meer geld > hebben dan de meesten hier denk ik ... hilarisch. > > En u durft zelfs beweren dat men in Engeland 4 a 5 keer meer betaald aan > een ticket aangezien de spelers daar 4 a 5 keer meer verdienen ... > hilarisch(ik denk dat in Engeland veel duurder is, ze zullen daar wel een > pak minder belastingen betalen ook) > rofl > > Onder de 20 Euro/match zult ge weinig matchen kunnen gaan bekijken in > België vanop een iet of wat fatsoenlijke plaats. Gemiddelde prijs voor een Abo bij de topclubs in Belgie 200 Eur. voor 17 thuiswedstrijden... > Ik herinner mij jaren geleden de uitmatchen op FC Antwerp, 25 Euro , geen > bal aan te zien en een plaats in een bouwvallig duiventil waar de stukken > naar beneden vallen ... La Louviere, het (vervallen) stadion van een > engelse 4e klasser(en zo zijn de stadions van meer dan de helft van onze > voetbalploegen, hoe komt dat nu toch? Misschien omdat ze zo veel > belastingen betalen dat er weinig overschiet? Misschien omdat wij tot het > niveau gezakt zijn van een zeer slecht presterende Oost-Europees land?) > enz enz. En daar zou men dus evenveel voor moeten betalen als in Engeland? > Getikt, compleet getikt bent u. > Je heeft het dus toe.... |
![]() |
#68 |
|
![]() In article <[email protected]>,
[email protected] says... > > > Anderlecht 20.000 supporters aan 20 tal euro pp = 400.000 euro > > Chelsea 20.000 supporters aan 100 tal euro pp = 2.000.000 euro. > > > Klein detail...als er 20.000 bij Anderlecht zijn...zit het stadion voor 3/4 > vol. > Als er 20.000 bij Chelsea komen kijken is het voor 3/4 leeg... > > > Ik heb de draad van ver gevolgd. Hilarisch gewoon: een Poolse zonder geld die zich opwindt over Belgisch voetbal en die de rekening maakt van de rijkste (één van de twee semi-rendabele) clubs van dit molshoopland. Internet is een pest: je zou eerder aan de toog van een gebuisde café-baas over die wereldschokkende dingen moeten leuteren. Anderlecht? Bij hun "cooch" heb ik als 15-18 jarige een mooi percentage van mijn zakgeld verdiend (hij woonde op 200m van mij) met wagens wassen, gras afrijden en schilderen. Bij RSCA ken ik professioneel de technische mensen want ze zijn niet tevreden met hun 30.000 zitplaatsen en de spectaculaire verkeersproblemen elke keer ze thuis spelen. Ik weet wat ze eraan gaan doen maar daarom vertel ik het ook niet... Tom - Voetbal? Interesseert me de ballen. - De Moor |
![]() |
#69 |
|
![]() "Locus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Op Thu, 15 Sep 2005 10:39:21 GMT schreef Vif: > > >> Wat krijg je als je peanuts betaalt? > > Monkeys :-) > In de aap gelogeerd? |
![]() |
#70 |
|
![]() lesjkajski submitted this idea :
> >> En dan reken ik nog maar voor allemaal 't goedkoopste ticketje van Chelsea >> aan £85 en voor Anderlecht een duurder ticketje op hun lijst. >> >> http://www.londonticketshop.co.uk/chelsea-tickets.htm >> http://www.rsca.be/ticketinghome.php...u=8&submenu=39 >> >> Zelfs al valt de volledige BTW weg dat zal het verschil van 1.600.000 euro >> op de ticketten opbrengst tussen de twee teams voor dat ene matchke niet >> goedmaken hoor. > > Zou chelsea subsidie gehad hebben om hun stadion te bouwen? En welke > voordelen tov Belgische clubs zullen ze nog allemaal hebben ... > (voetbalcontract * 10 of zoiets?) Chelsea subsidie om stadion te bouwen? Stamford bridge bestond al voor de voetbalclub er kwam. Het was atletiekstadion. De eigenaars wilden voetbalploeg erin en Fulham FC het locale team wilde het stadion niet. Dus hebben de eigenaars van het stadion maar zelf een voetbalploeg opgestart om in hun stadion te steken. Chelsea is bijna failliet geweest in jaren 80. Degradeerde toen twee maal uit hoogste klasse, werd opgekocht door miliardair Ken Bates die er milioenen in pompte. Die heeft het paar jaar terug verkocht aan Russische miliardair, Abramovitsj of zoiets een of andere oliebaron, die pompt er nog steeds milioenen in. -- Vif |
![]() |
#71 |
|
![]() Trabka Basia brought next idea :
> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> After serious thinking Vif wrote : >>> lesjkajski formulated the question : >>>> >>> >>> Grieken betalen misschien wat meer om voetbal te gaan kijken dan kunnen ze >>> hun spelers ook meer betalen, net zoals ze veel meer betalen in UK om het >>> Engelse voetbal te gaan bekijken. >>> Hoeveel betaal je hier voor een ticketje? 10 keer minder dan niks? >>> >>> Bekijk dan ook eens de Engelse ticketprijzen voor gewoon >>> competitiematchke? BTW niet vergeten X 1,5 te doen want 't is in ponden: >>> http://www.londonticketshop.co.uk/west-ham-tickets.htm >>> http://www.londonticketshop.co.uk/li...c-tickets.html >>> >>> Oeps daar betalen de supporters persies ietwat meer voor ticketje, dus is >>> het dan ook maar normaal dat de voetballers daar meer verdienen. >> >> Effen voor mensen die de prijzen van Belgische ticketten niet kennen deze >> links naar Anderlecht en Racing Genk ticket prijzen zodat ze kunnen >> vergelijken: >> >> http://www.krcgenk.be/sections/stadi...on_tickets.php >> http://www.rsca.be/ticketinghome.php...u=8&submenu=39 >> > Ze kennen de prijs in het UK... > idd. Klagen ze dan hier dat hun voetbalticketje duur is. :-p > De prijzen die je opgeeft wel wat relativeren...And. RKC en Brug hebben > 20.000 abo's... > Een abo kost ongeveer (min of meer gemiddelde) 200 Eur. voor 17 > thuiswedstrijden.... Coventry city vroeg dit jaar 297 tot 460 pond voor hun seizoentickets, als je voor 2 juli betaalde kon je de duurste krijgen voor 352 pond. Chelsea 's kostte 650 tot 1000 pond voor seizoen. Tel dat maar eens X 1,5 en je krijgt de prijs in euro's (ongeveer). -- Vif |
![]() |
#72 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > In article <[email protected]>, > [email protected] says... >> >> > Anderlecht 20.000 supporters aan 20 tal euro pp = 400.000 euro >> > Chelsea 20.000 supporters aan 100 tal euro pp = 2.000.000 euro. >> > >> Klein detail...als er 20.000 bij Anderlecht zijn...zit het stadion voor >> 3/4 >> vol. >> Als er 20.000 bij Chelsea komen kijken is het voor 3/4 leeg... >> >> >> > Ik heb de draad van ver gevolgd. > > Hilarisch gewoon: een Poolse zonder geld die zich opwindt over Belgisch > voetbal > en die de rekening maakt van de rijkste (één van de twee semi-rendabele) > clubs > van dit molshoopland. Zonder geld??? ROFL.... Basia eigenares van : Een huis in Belgie, twee garages in Belgie, 3 buiten verblijf (chalet) in Polen, 23 ha landbouwgrond in Polen, 197 ha bos in Polen.... En wat heb jij....(een huis en auto gekocht op krediet...) > Internet is een pest: je zou eerder aan de toog van een gebuisde café-baas > over > die wereldschokkende dingen moeten leuteren. > > Anderlecht? Bij hun "cooch" heb ik als 15-18 jarige een mooi percentage > van > mijn zakgeld verdiend (hij woonde op 200m van mij) met wagens wassen, gras > afrijden en schilderen. Bij RSCA ken ik professioneel de technische mensen > want > ze zijn niet tevreden met hun 30.000 zitplaatsen en de spectaculaire > verkeersproblemen elke keer ze thuis spelen. > > Ik weet wat ze eraan gaan doen maar daarom vertel ik het ook niet... > > Tom - Voetbal? Interesseert me de ballen. - De Moor > Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen |
![]() |
#73 |
|
![]() In article <[email protected]>,
[email protected] says... > > Zonder geld??? ROFL.... > Basia eigenares van : > Een huis in Belgie, twee garages in Belgie, 3 buiten verblijf (chalet) in > Polen, 23 ha landbouwgrond in Polen, 197 ha bos in Polen.... > Gosh, ik ben onder de indruk en zonder de minste interesse. En zo aan het wanhopig aan het vissen naar een man? > En wat heb jij....(een huis en auto gekocht op krediet...) > Neen. Ach jij dom gansje, het wordt bijna pijnlijk... :) Tom - schaterend - De Moor |
![]() |
#74 |
|
![]() On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: > Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 > 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in > foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> > >wrote: > > > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 > >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in > >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: > >> > > >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> news:[email protected]... > >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit > >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in > >> >> geslaagd > >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden > >> >> > allemaal verloor. > >> >> > > >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de > >> >> "leeuwen" > >> >> > ? > >> >> > > >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > >> >> > > >> >> > Greetz. > >> >> > Basia > >> >> > > >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > >> >> > >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar > >> >> aan ons over! > >> >> > >> > > >> >Alle Macht aan de Metsers? > >> > > >> Aan de Vrijmetselaars... > > > >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. > > Van de Vlaamse soort? > "Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". > >En pas > >op, ik gun het hem van harte. > > Wat schattig, zeg! :-)) Zo ben ik. Sargon |
![]() |
#75 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > In article <[email protected]>, > > [email protected] says... > >> > >> > Anderlecht 20.000 supporters aan 20 tal euro pp = 400.000 euro > >> > Chelsea 20.000 supporters aan 100 tal euro pp = 2.000.000 euro. > >> > > >> Klein detail...als er 20.000 bij Anderlecht zijn...zit het stadion voor > >> 3/4 > >> vol. > >> Als er 20.000 bij Chelsea komen kijken is het voor 3/4 leeg... > >> > >> > >> > > Ik heb de draad van ver gevolgd. > > > > Hilarisch gewoon: een Poolse zonder geld die zich opwindt over Belgisch > > voetbal > > en die de rekening maakt van de rijkste (één van de twee semi-rendabele) > > clubs > > van dit molshoopland. > > Zonder geld??? ROFL.... > Basia eigenares van : > Een huis in Belgie, twee garages in Belgie, 3 buiten verblijf (chalet) in > Polen, 23 ha landbouwgrond in Polen, 197 ha bos in Polen.... > > En wat heb jij....(een huis en auto gekocht op krediet...) > > > Internet is een pest: je zou eerder aan de toog van een gebuisde café-baas > > over > > die wereldschokkende dingen moeten leuteren. > > > > Anderlecht? Bij hun "cooch" heb ik als 15-18 jarige een mooi percentage > > van > > mijn zakgeld verdiend (hij woonde op 200m van mij) met wagens wassen, gras > > afrijden en schilderen. Bij RSCA ken ik professioneel de technische mensen > > want > > ze zijn niet tevreden met hun 30.000 zitplaatsen en de spectaculaire > > verkeersproblemen elke keer ze thuis spelen. > > > > Ik weet wat ze eraan gaan doen maar daarom vertel ik het ook niet... > > > > Tom - Voetbal? Interesseert me de ballen. - De Moor > > > Ik ben tegenwoordig ook niet geintresseerd in (mannen) ballen Ja, inderdaad... ik heb onlangs jouw 'page' nog eens bezocht. Het is waar wat ze hier zegt :-) Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#76 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > In article <[email protected]>, > [email protected] says... > > > > Zonder geld??? ROFL.... > > Basia eigenares van : > > Een huis in Belgie, twee garages in Belgie, 3 buiten verblijf (chalet) in > > Polen, 23 ha landbouwgrond in Polen, 197 ha bos in Polen.... > > > > > Gosh, ik ben onder de indruk en zonder de minste interesse. > > En zo aan het wanhopig aan het vissen naar een man? > > > > En wat heb jij....(een huis en auto gekocht op krediet...) > > > > Neen. > > Ach jij dom gansje, het wordt bijna pijnlijk... :) > > Tom - schaterend - De Moor Oei oei Trabka, heb jij gedurende al die jaren die vele duizenden stille 'hints' niet gezien in Tom z'n postings? Over de bescheidenheid van Tom wordt tot in de White House gepraat. The American dream van Tom zal ooit nog verfilmd worden, zijn geschiedenis komt minstens al terecht in een docu op Canvas (Histories?). De eretekens dat dat ventje gaat krijgen van de koning voor bewezen diensten aan het vaderland en mogelijk wordt zijn lichaam *IN* een kerk begraven. Het zal zijn laatste stille hint zijn: 'Hier ligt een rijke stinkerd begraven'. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
![]() |
#77 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005
14:07:17 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Thu, 15 Sep 2005 14:03:36 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Thu, 15 Sep 2005 >> 10:15:53 GMT, in littera <[email protected]> in >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 23:00:13 +0200, Fustigator <[email protected]> >> >wrote: >> > >> >> Vitae forma vocatur, Sargon <[email protected]>, die Wed, 14 Sep 2005 >> >> 17:31:36 GMT, in littera <[email protected]> in >> >> foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote: >> >> > >> >> >> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht >> >> >> news:[email protected]... >> >> >> > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit >> >> >> > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >> >> >> geslaagd >> >> >> > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden >> >> >> > allemaal verloor. >> >> >> > >> >> >> > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >> >> >> "leeuwen" >> >> >> > ? >> >> >> > >> >> >> > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >> >> >> > >> >> >> > Greetz. >> >> >> > Basia >> >> >> > >> >> >> > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >> >> >> >> >> >> Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de >> >> >> politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar >> >> >> aan ons over! >> >> >> >> >> > >> >> >Alle Macht aan de Metsers? >> >> > >> >> Aan de Vrijmetselaars... >> > >> >De Lesj is metser, geen metselaar. Hij is metser-behangelaar. >> >> Van de Vlaamse soort? >> > >"Vlaams" weet ik niet, hij zit nogal vaak in Luik, maar wel "Vuil". Zou dat een Luikse Behanger zijn? >> >En pas >> >op, ik gun het hem van harte. >> >> Wat schattig, zeg! :-)) > >Zo ben ik. > Kijk uit: de vrouwen zijn op de loer! -- Fusti |
![]() |
#78 |
|
![]() Trabka Basia formuleerde de vraag :
>> Weet jij wat een kantine draait met 200 man in de zaak? Ooit al eens in de >> kantine gestaan van een voetbalclub? (duiveltjematchen zijn al topverteer, >> weet je wel wat er dan zondags binnenkomt?) Ik denk het niet, jij zal >> zelden te zien zijn op de club waar je zoon sport en zekers niet om te >> komen helpen. Goedkope kinderopvang weet je wel. > > jaja....200 man die elk een pint drinken waar NETTO 20 cent per pint op > verdiend wordt. 20 cent? Pardon eh juffer maar 20 cent is een beetje belachelijk als je het hebt over de tap in een voetbalkantine.(voor café klopt het als een bus) zwart of wit maakt geen verschil want het bier wordt nog altijd in het wit aangekocht tenzij je Poolse vrienden leveren wat ze de vorige nacht hebben buitgemaakt. Laten we het eens over koffie en soep hebben ... (bier is het minst winstgevende product in de horeca, bier wordt alsmaar minder gedronken, de rekening maken op basis vd gegevens vh minst verdienende product geeft een beetje een vertekend beeld) > (Tenzij die in t'zwart gekocht werden....) Mijn schoonmoeder heeft 28 jaar > een cafe gehad in Ieper (met 2 cafeploegen) Bij Gusta? > Mijn zoontje speelt bij Rochus Deurne, en als het niet van de verkoop van > steunkaarten, of van de vlaaien/pizza verkoop was... Pure onzin, het kan natuurlijk zijn(en ik weet hier zo ook wel een paar kantines) dat het geld in de builen vh tappersoneel verdwijnt ...(en dan zie je plots een aantal tappers afhaken als er een bonnetjessysteem wordt ingevoerd) > De woensdagnamiddag ga ik naar de training, en de zaterdag naar de wedstrijd! Enkel kijken dus ... Nooit eens gedacht al die vrijwilligers een handje toe te steken? > Verder...mijn man heeft jarenn de Perkez competitie gespeeld... > Mijn schoonbroer heeft 6 jaar bij Eine gespeeld, 3 jaar bij Nederename en 4 > jaar bij Leupegem ja, en? > Twee kinderen van mijn schoonzus spelen bij KVK Ieper... > > Zeg NOOIT meer dat ik niets van voetbal weet.... > Geen bal ken je er van >> ... Waarom moet een voetbalclub dat dan gaan bewijzen? Er gaan meer >> bedrijven failliet dan voetbalclubs ... > > JUIST, draaien bedrijven met belastingsgeld???? Ik denk dat bedrijven meer belastinggeld krijgen dan voetbalclubs, even een weg aanleggen, even een loskade aanleggen, de grond gratis krijgen, allerlei financiele voordelen want anders zijn ze weg, ... >>>>> Een club als Antwerp, heeft 3 a 4.000 toeschouwers...een club uit de >>>>> grootste stad van Vlaanderen zou ieder jaar moeten spelen om kampioen te >>>>> worden...en de ambitie hebben de CL te spelen... >>>> >>>> Antwerp wordt dan ook vakkundig tegengewerkt. Beerschot trouwens niet >>>> vergeten he, die voetballen Europees >>>> >>> Na donderdag zal iedereen het wel vergeten zijn... >> >> geen terugmatch Basia? Wat verandert de wereld toch snel tegenwoordig > > Die overbodige match in Marseille....Dat is voor de statistieken > GBA - Marseille 0-3 dus toch een terugmatch? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#79 |
|
![]() Vif stelde de volgende uitleg voor :
> lesjkajski submitted this idea : > >> >>> En dan reken ik nog maar voor allemaal 't goedkoopste ticketje van Chelsea >>> aan £85 en voor Anderlecht een duurder ticketje op hun lijst. >>> >>> http://www.londonticketshop.co.uk/chelsea-tickets.htm >>> http://www.rsca.be/ticketinghome.php...u=8&submenu=39 >>> >>> Zelfs al valt de volledige BTW weg dat zal het verschil van 1.600.000 euro >>> op de ticketten opbrengst tussen de twee teams voor dat ene matchke niet >>> goedmaken hoor. >> >> Zou chelsea subsidie gehad hebben om hun stadion te bouwen? En welke >> voordelen tov Belgische clubs zullen ze nog allemaal hebben ... >> (voetbalcontract * 10 of zoiets?) > > Chelsea subsidie om stadion te bouwen? > Stamford bridge bestond al voor de voetbalclub er kwam. Het was > atletiekstadion. De eigenaars wilden voetbalploeg erin en Fulham FC het > locale team wilde het stadion niet. Dus hebben de eigenaars van het stadion > maar zelf een voetbalploeg opgestart om in hun stadion te steken. > > Chelsea is bijna failliet geweest in jaren 80. Degradeerde toen twee maal uit > hoogste klasse, werd opgekocht door miliardair Ken Bates die er milioenen in > pompte. Die heeft het paar jaar terug verkocht aan Russische miliardair, > Abramovitsj of zoiets een of andere oliebaron, die pompt er nog steeds > milioenen in. wil je nu wereldsteden vergelijken met Belgische provinciesteden? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#80 |
|
![]() Tom De Moor heeft uiteengezet op 15-9-2005 :
> In article <[email protected]>, > [email protected] says... >> >>> Anderlecht 20.000 supporters aan 20 tal euro pp = 400.000 euro >>> Chelsea 20.000 supporters aan 100 tal euro pp = 2.000.000 euro. >>> >> Klein detail...als er 20.000 bij Anderlecht zijn...zit het stadion voor 3/4 >> vol. >> Als er 20.000 bij Chelsea komen kijken is het voor 3/4 leeg... >> >> >> > Ik heb de draad van ver gevolgd. > > Hilarisch gewoon: een Poolse zonder geld die zich opwindt over Belgisch > voetbal en die de rekening maakt van de rijkste (één van de twee > semi-rendabele) clubs van dit molshoopland. > > Internet is een pest: je zou eerder aan de toog van een gebuisde café-baas > over die wereldschokkende dingen moeten leuteren. > > Anderlecht? Bij hun "cooch" heb ik als 15-18 jarige een mooi percentage van > mijn zakgeld verdiend (hij woonde op 200m van mij) met wagens wassen, gras > afrijden en schilderen. Bij RSCA ken ik professioneel de technische mensen > want ze zijn niet tevreden met hun 30.000 zitplaatsen en de spectaculaire > verkeersproblemen elke keer ze thuis spelen. > > Ik weet wat ze eraan gaan doen maar daarom vertel ik het ook niet... > > Tom - Voetbal? Interesseert me de ballen. - De Moor Geen 30.000 plaatsen, iets meer dan 20.000. Geen enkel team in België beschikt over een stadion van 30.000 (zit)plaatsen -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |