![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit
over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in geslaagd een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden allemaal verloor. Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de "leeuwen" ? Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) Greetz. Basia Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! |
![]() |
#2 |
|
![]() On Wed, 14 Sep 2005 07:14:15 GMT, "Trabka Basia"
<[email protected]> wrote: >Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit >over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in geslaagd >een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden >allemaal verloor. > >Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de "leeuwen" >? > >Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > >Greetz. >Basia > >Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! volledig mee eens, en voor religieuze doelen ook! |
![]() |
#3 |
|
![]() Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het leven
????????? Wil "Diva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 14 Sep 2005 07:14:15 GMT, "Trabka Basia" > <[email protected]> wrote: > >>Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit >>over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >>geslaagd >>een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden >>allemaal verloor. >> >>Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >>"leeuwen" >>? >> >>Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >> >>Greetz. >>Basia >> >>Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > > volledig mee eens, en voor religieuze doelen ook! |
![]() |
#4 |
|
![]() "Gaetan Michiels" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het > leven ????????? > Gefrustreerd? Neen zeker niet.. VOLLE Kerken zijn economisch al niet rendable.... laat staan lege! En voetbal, daar zijn sponsors voor, en een tv contract.... > > > "Diva" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Wed, 14 Sep 2005 07:14:15 GMT, "Trabka Basia" >> <[email protected]> wrote: >> >>>Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >>>nooit >>>over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >>>geslaagd >>>een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >>>wedstrijden >>>allemaal verloor. >>> >>>Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >>>"leeuwen" >>>? >>> >>>Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >>> >>>Greetz. >>>Basia >>> >>>Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! >> >> volledig mee eens, en voor religieuze doelen ook! > > |
![]() |
#5 |
|
![]() On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels"
<[email protected]> wrote: >Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het leven >????????? > >Wil neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? |
![]() |
#6 |
|
![]() Diva formuleerde de vraag :
> On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels" > <[email protected]> wrote: > >> Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het leven >> ????????? >> >> Wil > > > neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken minstens 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog fel onder de waarde heb geschat .... Enne al eens gedacht hoeveel matchen voetbal er zijn elk weekend? Voetbal heeft recht op minstens een verdubbeling van subsidies. Voetballiefhebbers betalen hun eigen vertier, wanneer mag ik van kunstliefhebbers verwachten dat ze hun miljoenenvertier(miljarden eig) zelf betalen? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#7 |
|
![]() Trabka Basia was zeer hard aan het denken :
> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in geslaagd > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden > allemaal verloor. > > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de "leeuwen" > ? > > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > > Greetz. > Basia > > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! en hoeveel miljoenen brengt die voetbal wel niet op voor de staat denk je? -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#8 |
|
![]() On Wed, 14 Sep 2005 10:03:29 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Diva formuleerde de vraag : > > On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels" > > <[email protected]> wrote: > > > >> Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het leven > >> ????????? > >> > >> Wil > > > > > > neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? > > ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken > minstens 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens > 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). > > En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog > fel onder de waarde heb geschat .... Kan je ook eens een schatting maken wan wat die flikken kosten die de varkens moeten in toom houden in en rond de stadia, en van de schade die de omwonenden zo'n twee keer per maand mogen incasseren. Sargon |
![]() |
#9 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Diva formuleerde de vraag : >> On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels" >> <[email protected]> wrote: >> >>> Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het >>> leven ????????? >>> >>> Wil >> >> >> neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? > > ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken minstens > 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). > > En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog fel > onder de waarde heb geschat .... > > Enne al eens gedacht hoeveel matchen voetbal er zijn elk weekend? Voetbal > heeft recht op minstens een verdubbeling van subsidies. Voetballiefhebbers > betalen hun eigen vertier, wanneer mag ik van kunstliefhebbers verwachten > dat ze hun miljoenenvertier(miljarden eig) zelf betalen? > En hoeveel clubs hebben 20.000 toeschouwers? Anderlecht, Brugge en Genk... en de rest speelt voor 5.000 supporters waarvan de helft (kinderen en vrouwen) gratis binnen mogen! 90 % van de clubs kan de lonen van de spelers niet betalen, of heeft schulden aan de RSZ, moet hulp vragen aan de gemeente om het stadion te onderhouden. vb. Mechelen, Lierse, Lommel, Harelbeke.... Een club als Antwerp, heeft 3 a 4.000 toeschouwers...een club uit de grootste stad van Vlaanderen zou ieder jaar moeten spelen om kampioen te worden...en de ambitie hebben de CL te spelen... |
![]() |
#10 |
|
![]() "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Trabka Basia was zeer hard aan het denken : >> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >> nooit over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in >> geslaagd een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >> wedstrijden allemaal verloor. >> >> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de >> "leeuwen" ? >> >> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >> >> Greetz. >> Basia >> >> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > > en hoeveel miljoenen brengt die voetbal wel niet op voor de staat denk je? > 0 Euro! |
![]() |
#11 |
|
![]() lesjkajski gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> Diva formuleerde de vraag : >> On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels" >> <[email protected]> wrote: >> >>> Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het >>> leven ????????? >>> >>> Wil >> >> >> neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? > > ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken minstens > 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). > > En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog fel > onder de waarde heb geschat .... > > Enne al eens gedacht hoeveel matchen voetbal er zijn elk weekend? Voetbal > heeft recht op minstens een verdubbeling van subsidies. Voetballiefhebbers > betalen hun eigen vertier, wanneer mag ik van kunstliefhebbers verwachten dat > ze hun miljoenenvertier(miljarden eig) zelf betalen? ik weet niet wat de sarg allemaal ah brommen is maar als hij begint te zagen over de kost vd politie vraag ik mij af waar die jongens nog ervaring kunnen opdoen zonder voetbalmatchen. Het is nu al grotendeels een bende schrikschijtende platbroeken die staan te bibberen op hun benen -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#12 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in geslaagd > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden > allemaal verloor. > > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de "leeuwen" > ? > > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > > Greetz. > Basia > > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar aan ons over! |
![]() |
#13 |
|
![]() lesjkajski expressed precisely :
> Diva formuleerde de vraag : >> On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels" >> <[email protected]> wrote: >> >>> Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het >>> leven ????????? >>> >>> Wil >> >> neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? > > ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken minstens > 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). > > En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog fel > onder de waarde heb geschat .... Van diezelfde tickets blijft er nog altijd 79% in de kas van Anderlecht hangen, ook geen klein bedrag. Moeten ze maar die balschoppers en managers wat minder uitbetalen. :-p -- Vif |
![]() |
#14 |
|
![]() "666" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier >> nooit >> over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in > geslaagd >> een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL >> wedstrijden >> allemaal verloor. >> >> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de > "leeuwen" >> ? >> >> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) >> >> Greetz. >> Basia >> >> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > > Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles > maar > aan ons over! > Doen mannen al 1000'en jaren, en zie wat een rotzooi ze ervan hebben gemaakt! |
![]() |
#15 |
|
![]() > >> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > >> > >> Greetz. > >> Basia > >> > >> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > > > > Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > > politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles > > maar > > aan ons over! > > > Doen mannen al 1000'en jaren, en zie wat een rotzooi ze ervan hebben > gemaakt! De wereld draait rond de wijven hun gat... |
![]() |
#16 |
|
![]() Vif formuleerde de vraag :
> lesjkajski expressed precisely : >> Diva formuleerde de vraag : >>> On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het >>>> leven ????????? >>>> >>>> Wil >>> >>> neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? >> >> ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken minstens >> 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). >> >> En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog fel >> onder de waarde heb geschat .... > > Van diezelfde tickets blijft er nog altijd 79% in de kas van Anderlecht > hangen, ook geen klein bedrag. > Moeten ze maar die balschoppers en managers wat minder uitbetalen. :-p Wat denk jij dat het organiseren van een voetbalmatch kost? Wat denk jij dat de camera's allemaal kosten aan plaatsing en onderhoud? Hoeveel stewards denk je dat er op een voetbalmatch aanwezig zijn? Wat denk jij dat de verlichting van een voetbalmatch kost? En dan nog, het is ook maar 1 keer om de 2 weken he. Het lijkt me dat de Belgische clubs al veel meer inspanningen doen dan elders. -- laa la-la-la-laaahh STANDARD DE LIEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lesj - de grellige van Vlaanderen - kajski |
![]() |
#17 |
|
![]() "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "666" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier > >> nooit > >> over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in > > geslaagd > >> een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL > >> wedstrijden > >> allemaal verloor. > >> > >> Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de > > "leeuwen" > >> ? > >> > >> Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > >> > >> Greetz. > >> Basia > >> > >> Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > > > > Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > > politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles > > maar > > aan ons over! > > > Doen mannen al 1000'en jaren, en zie wat een rotzooi ze ervan hebben > gemaakt! Dat is de schuld van de vrouwen die ons tegen elkaar opzetten. Feminisme heet dat geloof ik... |
![]() |
#18 |
|
![]() lesjkajski explained :
> Vif formuleerde de vraag : >> lesjkajski expressed precisely : >>> Diva formuleerde de vraag : >>>> >>> >>> ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken minstens >>> 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). >>> >>> En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog fel >>> onder de waarde heb geschat .... >> >> Van diezelfde tickets blijft er nog altijd 79% in de kas van Anderlecht >> hangen, ook geen klein bedrag. >> Moeten ze maar die balschoppers en managers wat minder uitbetalen. :-p > > Wat denk jij dat het organiseren van een voetbalmatch kost? Wat denk jij dat > de camera's allemaal kosten aan plaatsing en onderhoud? Hoeveel stewards denk > je dat er op een voetbalmatch aanwezig zijn? Wat denk jij dat de verlichting > van een voetbalmatch kost? > En dan nog, het is ook maar 1 keer om de 2 weken he. > > Het lijkt me dat de Belgische clubs al veel meer inspanningen doen dan > elders. Als jij niet meerekent hoeveel een voetbalmatch de stad aan politiemensen e.d. kost waarom zouden we dan meerekenen hoeveel een voetbalmatch aan organiseren kost? -- Vif |
![]() |
#19 |
|
![]() On Wed, 14 Sep 2005 12:04:13 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > lesjkajski gebruikte zijn klavier om te schrijven : > > Diva formuleerde de vraag : > >> On Wed, 14 Sep 2005 09:57:35 +0200, "Gaetan Michiels" > >> <[email protected]> wrote: > >> > >>> Waarom loop je zo gefrustreerd rond????????????Ontgoochelingen in het > >>> leven ????????? > >>> > >>> Wil > >> > >> > >> neen zunne...gij wel misschien dat ge u gepakt voelt? > > > > ach, elk ticket 21% BTW. In het geval van Anderlecht>elke 2 weken minstens > > 20.000 man aan minstens 10Euro>>> minstens 40.000Euro(1.600.000 BFR dus). > > > > En dan hebben we het enkel over de BTW op de tickets, welke in dan nog fel > > onder de waarde heb geschat .... > > > > Enne al eens gedacht hoeveel matchen voetbal er zijn elk weekend? Voetbal > > heeft recht op minstens een verdubbeling van subsidies. Voetballiefhebbers > > betalen hun eigen vertier, wanneer mag ik van kunstliefhebbers verwachten dat > > ze hun miljoenenvertier(miljarden eig) zelf betalen? > > ik weet niet wat de sarg allemaal ah brommen is maar als hij begint te > zagen over de kost vd politie vraag ik mij af waar die jongens nog > ervaring kunnen opdoen zonder voetbalmatchen. Het is nu al grotendeels > een bende schrikschijtende platbroeken die staan te bibberen op hun > benen Lesj, je bent een humorist, en je beseft het niet eens. Maar ja, wat besef je wel? Sargon |
![]() |
#20 |
|
![]() On Wed, 14 Sep 2005 14:40:00 +0200, "666" <[email protected]> wrote:
> "Trabka Basia" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Ondanks de vele miljoenen belastingsgeld (waarom hoor ik het VB hier nooit > > over klagen??) die voetbalploegen krijgen, is Anderlecht er toch in > geslaagd > > een nieuw record te vestigen, met name dat het de laatste 8 CL wedstrijden > > allemaal verloor. > > > > Brood en spelen...welke politicus gooit die pottenstampers voor de > "leeuwen" > > ? > > > > Benieuwd of die Brugge hun "goedendag" zullen gebruiken...:-) > > > > Greetz. > > Basia > > > > Ps:geld voor de kerk- en de voetbalfabriek afschaffen!! > > Vrouwen moeten zich niet met de voetbal bemoeien! En ook niet met de > politiek! En ook niet met de financiën! Nu ik erover nadenk, laat alles maar > aan ons over! > Alle Macht aan de Metsers? Sargon |