![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Een graad van "Vreemdeling" op dit forum is inderdaad een daad van politiek correct denken. Maar het politiek denken evolueert.. een 1000 tal jaren geleden was het volstrekt politiek correct denken gewoon : de 10 geboden
(je weet wel Mozes en brandende braambossen en zo)... Wat later was iemand aan het kruis nagelen omdat hij zogezegd verteld zou hebben de koning der joden te zijn, volkomen politiek correct ; zoals het betalen voor aflaten, het verbranden van ketters, het guillotineren van adellijken enz... politiek correct is gewoon de algemeen gangbare mening... Je ziet : het is niet moeilijk : het is gemakkelijk... Enfin ik blijf bij mijn voorstel na de graad van secretaris-generaal van de VN als hoogste graad opnieuw : vreemdeling invoeren...
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Schaf die debiele hierarchie gewoon af, iedereen kan makkelijk zien hoeveel posts je op je kerfstok hebt.
|
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Met 6 miljoen vlamingen op 6 miljard mensen zijn het eerder de vlamingen die zich moeten integreren in de rest van de wereld (als er een onoverkomelijk verschil zou zijn). Een graad van "illegaal" als waarschuwing voor personen die "bijna geband zijn" zou misschien een ideetje zijn - angstig waren zij door de forumstad benauwd over hun schouder loerend : is daar een moderator opdoemend om hen onverbiddelijk naar verre oorden te verbannen ?
Laat ons een forumfort bouwen met nog hogere dan 6 m hoge muren !