![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De "basis", dat is de doodgewone kiezer mét overtuiging voor een partij stemt. En die kiezer, zowel van N-VA als van Vlaams Belang, heeft lak aan die partijpolitieke spelletjes! Die kiezer die uit Vlaamse motieven voor één van beide partijen stemt wil niet liever dan dat de twee parijen op Vlaamse standpunten samenwerken. Dat heet De Wever niet begrepen. Trouwens , waar vind je in de N-VA nog basismilitanten die voor hun partijleiding voor een vuur wil gaan? Nergens, ze voelen zich eerder gegeneerd door de spelletjes die gespeeld worden op hoog niveau!
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar had ook BDW eerst het woord en praatte zichzelf zo medogenloos de vernieling in (toen noemde hij FDW wél een fascist, racist, enz...)dat FDW al lachend opende met de vaststelling dat hij helemaal niets meer moest toevoegen...behalve dat het verschil tussen zijn partij den die van BDW 20% bedroeg...wat een afgang voor BDW toen... Maar wat ik gisterenavond tot mijn ongeloof moest vaststellen was dat BDW uit deze vernederende nederlaag niets maar dan ook niets heeft bijgeleerd behalve dat hij zich op een nog meer verzuurde wijze heeft vastgereden door het niet kunnen laten van de klassieke, loze en laag bij de grondse scheldpartijen(mesthoop van stemmen, prostitué) terwijl FDW ten allen tijde correct is gebleven... Wat een kanjer toch die FDW zo superieur ondanks zijn één tegen drie...chapeau... Ik kan slechts hopen dat BDW ook deze keer niets heeft geleerd van zijn afgang...ofwel is het gewoon de aard van het beestje...tja... Om nu nog effe inhoudelijk kort te gaan: ik vind het verschrikkelijk te moeten vaststellen dat de Tjeven er ondanks een apert gebrek aan inhoudelijke (Vlaamse) slagkracht zijn in geslaagd om via het NVA toch zoveel mogelijk venijn in de rangen van het vlaams nationalisme te spuiten... BDW weet dat (daarom zijn nietsontziend om zich heen slaan) maar is gevangen en....GETJEEFD... SPIJTIG HOOR.... EN VOORAL ZIELIG
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() En hop, we zijn weer vertrokken voor een rondje wederzijds spuwen. De reactie van Jong-N-VA'er is de sterkste die er in dit topic al gedaan werd, waarom wordt daar maar niet serieus op ingegaan? Jong-N-VA'er is ook niet bang van enige kritische benadering van de eigen partij. De zelotische dweperigheid van een paar anderen hier daarentegen, jongens! JVDB valt me zwaar tegen momenteel...
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever
![]() Charter om samen te werken: ![]() Achterban VB+N-Va: ![]() ![]() ![]() BuB: ![]() ![]() ![]()
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zou dat rode mannetje de opperbubbel Hans I le Grand zijn? Rood van schaamte door al zijn leugens? |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Wat mij vooral weer opviel in het debat was dat PDW op geen enkele vraag heeft geantwoord. Die man komt naar de studio om een monoloogje te voeren. Hij bereidt dat iedere keer mooi voor, hij begint zelfs vanalles af te lezen en te citeren. Let er eens op bij het volgende 'debat', PDW antwoordt op bijna geen enkele vraag, hij begint gewoon zijn showke op te voeren.
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met Leterme als minister president die idd al bezig is met de machtsstrijd voor het Belgische premierschap? Het gedrag van de n-va is pure collaboratie van links, de politiek correcten en tenslotte vh Belgisch establishment. Het wordt tijd voor een revolutie voor de echte flaminganten vd n-va. In het belang voor de Vlamingen.
![]() |
#77 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een katholiek opperhoofd dat zijn maffe moraal uitoefent en opdringt op andermans kap. Een nieuw rondje dieverijen genre Dehaene (die paars ook niet afschafte) Regeren via volmachten genre Martens. Achterkamertjespolitiek. Begraven van de open debatcultuur. Positief: versterking van België en het fijnknijpen van soft-flamingantische kweddelaars (N-Va) Citaat:
![]() Citaat:
Haal ze het cordon binnen. ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() "Weverken" heeft vooral gescoord bij de VB-haters der NiVeAnen (Flandriar en BVL bijvoorbeeld) maar heeft z'n ruiten ingegooid bij de vele Vlaams-nationalisten die gewonnen zijn voor frontvorming. FDW heeft het niet agressief en zeer slim aangepakt. De "Vlaamsgezinde" VB-haters zijn verwaarloosbare ballast die niks bijbrengen aan de Vlaamse strijd.
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zei enkele weken op dit vlak ook al eens: het verschil tussen VLD en VB is dat er geen is.