![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() *ergernis*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() indien je het ernstig bedoelde dan is uw zever geen reactie waard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() betaal genoeg "zakhat" en je bent weer een goed islamiet...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1](wat haat ik de mensheid toch)[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
btw, El Turco, Heb je geen tips om Turkse meisjes te verleiden ? Aangezien 1 op 4 vreemd gaat is er hier nog een groot onontgonnen gebied. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer schattig over te komen, ze houden niet van macho's ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Geertje je moet vreemd gaan met iemand die zelf vreemd gaat - een alleenstaande die vreemd gaat komt onvermijdelijk in de problemen..
Het is vanzelfsprekend wel goed dat als men vreemd gaat men met heel exotische types vreemd gaat.. ik zou zeggen hoe vreemder hoe beter. Als 25 % van de turkse en marokkaanse moslimla's in Nederland vreemd gaat t.o.v. 33 % van alle andere vrouwen in Nederland is het nog maar de vraag of moslima's deugdzamer zijn of niet. Relevanter zou een statistiek zijn over het vreemdgaan in hun eigen land.. Het al dan niet vreemd gaan heeft overigens ook veel met de graad van economische afhankelijkheid van de vrouw te maken.. We mogen ook gerust de rollen eens omkeren : gaat de marokkaanse man en turk meer of minder vreemd in Nederland dan bv; in Turkije resp. Marokko ? Ik heb gehoord dat in Zuid Amerika het vreemd gaan van de mannen in het algemeen de 100 % zou benaderen (en daar zijn niet al te veel islamieten). Ten behoeve van shizie In een kleuterklasje bij één van mijn kleinkinderen at er ook een zwart meisje & er was een ander meisje dat aan mijn kleindochtertje zei dat ze van haar moeder niet met zo'n vuil meisje mocht spelen. Waarop mijn kleindochter dat meisje onmiddelijk vertelde dat als dit zo was zij en al haar vriendinnetjes niet zonder dat zwartje zouden spelen, zodat de "uitsluitster" alleen zou overblijven. Dat noem ik "een cordon sanitaire"...
![]() |
#80 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de rest zijn er nogal wat die het zich "in tempore non suspecto" per ongeluk beschadigen (paardrijden, balletdansen, (in 't water) springen, tampons, gynaecologisch onderzoek) In een enquete zegt natuurlijk iedereen dat het hymen er wel degelijk was, maar tussen wat gezegd word en de realiteit... ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 23 september 2005 om 16:02. |
|||||||
![]() |
![]() |