![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Nog iets heel belangrijks wat Agalev verkeerd heeft gedaan :
Zijn eigen Beginselverklaring verkracht door de kiesdrempel mee goed te keuren. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Hoewel het Vlaams Blok erg gekant is tegen sluiers, ligt ik er toch nog een tipje van op:
”….Evenmin is het Vlaams Blok een vrolijke stuifin of een opvangcentrum, waarbinnen om het even wie zichzelf als ongenood gastspreker mag beschouwen om aldus om het even wat te debiteren ter vertroebeling van vergaderingen. Die moeten namelijk ordentelijk geleid en gericht worden konform onze beginselen die te nemen of te laten zijn. Van bevoegde personen dient hun autoriteit te worden erkend en aanvaard. Zonodig zal ze moeten ondergaan worden. Zonder komplimenten. want altijd weer bestaat op elk sport van de ladder een beslissende stem. Dit kaderblad is Vlaams Blok: niet nivellerend, niet verarmend en verschralend en GGD-achtig. Het demokratisme zal onze spindraad niet wezen. Het Vlaams Blok is een overlegpartij en wijst:demokratisme af” (Kaderblad: De Volder 1984). |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik er de tijd voor heb, zal ik ze misschien eens posten ja. Vraag ze anders gewoon aan bij het Vlaams Blok. Als je durft tenminste, ze zullen u niet opeten hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() @Darwin, als "organisch gegroeide" belg voel ik me soms verschrikkelijk aangetrokken door vreemde schoonheden ![]() @Jan: ik onderwerp mijn buren dagelijks aan een inburgeringsproef. Wie niet voor mij willen assimileren, moet er niet op rekene dat ik de haag knip. Waarom denk je dat België vol hagen staat ![]() (PS: LEER TYPEN)
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En waarom post jij hem niet? Of heb je schrik misschien? Ik ga je niet opeten hoor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een artikel in het Kaderblad van Dewinter over discretie. “Een verslag van een vergadering of een interne nota of richtlijn die eerder banaal lijkt voor het betrokken kaderlid, is soms van onschatbare waarde voor iemand die het imago van onze partij wil bekladden. Met uitzondering van de voor propagandadoeleinden bestemde drukwerken moeten alle andere Vlaams Blok-documenten als vertrouwelijk worden beschouwd en behandeld…. Buitenstaanders en niet-bestuursleden moeten niet ingelicht worden over de inhoud van en beslissingen genomen tijdens een vergadering. …Aan derden ( niet-partijleden, journalisten, politiediensten,... ) wordt geen informatie verstrekt i.v.m. de interne werking van het Vlaams Blok” (Kaderblad: Philipe Dewinter 1998b). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zeg mij eens, Van Tastenhoye heeft toch niet het recht op gezinshereniging gebruikt om zijn steun en toeverlaat naar België te brengen ![]()
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel van de geheime interne nota over kunstmatige inseminatie om de Vlaemsche soort op peil te houden. . Die luidt als volgt: “men neme eene zaad ende eicel van erkende ende door K. Dillen goedbevonden VB-mandatarischen. Deze doet men versmelten in een petrischaaltje waarvan de bodem versiert is met eenen Vlaemschen Leeuw; (Zwart op een veld van Sabel) Het aldus verkregen Vlaemschen embryo mag, zal, ende kan ingebracht worden in de baarmoeder van eenen vreemde luisch. Wanneer de vrucht volgroeid ende voldragen is, zal hij of zij opgoevoed worden door A. Coolen.” ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar sukkeltje toch, neem morgenvoormiddag uwe telefoon vast en bel 02/2196009. Vraag aan de vriendelijke stem die u te woord zal staan of ze u de 'Grondbeginselen'-brochure willen opsturen. Maar een beetje vriendelijk blijven aan de telefoon hé!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal u eerst de tijd geven om het hier te posten. (is een week tijd genoeg?). Dan zal ik eens bellen, of nee, nog beter; 'k zal 't vragen aan mijn beste vriendin C.D., de favoriet van Philipe Dewinter. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Examen vindt plaats aan te toog van Café "De Volkslust", Café "De Reisduif" of Café "De Sportvrienden". 1. Een glas Duvel leegdrinken. 2. Kunne uitleggen hoe je een belastingbrief invult waarbij je minstens 20% minder betaalt dan je eigenlijk zou moeten betalen. 3. Tweede glas Duvel leegdrinken 4. Kunnen uitleggen hoe je het klaarspeelt om je huis voor minsens 20% kunt uitbreiden hoewel je er (nog) geen bouwvergunning voor hebt. 5. Nog nen Duvel. 6. Minstens 10 minuten kunne uitleggen waarom 'die in Brussel' niet deugen. Daarbij moet de juiste toogleunhouding worden aangenomen en het glas Duvel moet nonchalant in de hand gehouden worden. 5. Nog nen Duvel. 6. Minstens 3 plaatsen kunnen opnoemen waar 'ze' staan te flitsen. 6. Duvel. 7. Uitleggen hoe je door gebruik te maken van Jupiler ervoor kan zorgen dat de vuilnismannen grof afval meenemen als huishoudenlijk afval. 8. Duvel 9. Een lijst van 10 Belgische biermerken ordenen naar de mate waarin ze een kater veroorzaken. 9.Nen Duvel. 10. Een kort betoog houden waarin een racistische uitspraak in voorkomt eindigend met "...maar als ge dat zegd zijde ne racist". 13. Het voorlaatste. 14. De eed zweren dat ge nooit of te nimmer in uw leven Heineken zult drinken. 15. De laatste duvel. 16. Nu volgt de praktische proef: Met een dik stuk in uwe frak van al die Duvels binnen 5 minuten een frituur vinden, en daar zonder haperen, stotteren of lallen ne "kleine met stoofvleessaus en mayonaise en ne cervela-special zonder ajuintjes" kunnen bestellen. Succes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() Ne cervela special zonder ajuintjes bestellen is belachelijk. Pak dan ne gewone als ge geen ajuintjes lust.
![]() |
#80 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |