Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2003, 20:36   #61
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Nog iets heel belangrijks wat Agalev verkeerd heeft gedaan :

Zijn eigen Beginselverklaring verkracht door de kiesdrempel mee goed te keuren.

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 20:40   #62
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Welke objectieve standaarden meen je te gebruiken?
De objectieve standaarden waarmee je assimilatie kan meten is de mate waarin mensen bereid zijn om met de mensen van de andere cultuur te huwen.
Ah, dat zal mijn Georgische vrouw graag horen

Alleen jammer dat ze niet wenst te assimileren (wèl intgereren) daardoor zal ze haar VB-lidmaatschap moeten missen vrees ik
schijnhuwelijken vallen hier niet onder!
En hoe ga je dat uitzoeken Jan Hyoens? Wil je misschien graag eens mee in bed kruipen (een trioke?) om te kijken of ik het wel doe met haar?
Oud 23 juni 2003, 20:42   #63
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Hoewel het Vlaams Blok erg gekant is tegen sluiers, ligt ik er toch nog een tipje van op:

”….Evenmin is het Vlaams Blok een vrolijke stuifin of een opvangcentrum, waarbinnen om het even wie zichzelf als ongenood gastspreker mag beschouwen om aldus om het even wat te debiteren ter vertroebeling van vergaderingen. Die moeten namelijk ordentelijk geleid en gericht worden konform onze beginselen die te nemen of te laten zijn. Van bevoegde personen dient hun autoriteit te worden erkend en aanvaard. Zonodig zal ze moeten ondergaan worden. Zonder komplimenten. want altijd weer bestaat op elk sport van de ladder een beslissende stem. Dit kaderblad is Vlaams Blok: niet nivellerend, niet verarmend en verschralend en GGD-achtig. Het demokratisme zal onze spindraad niet wezen. Het Vlaams Blok is een overlegpartij en wijst:demokratisme af” (Kaderblad: De Volder 1984).
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 20:44   #64
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Rustig rustig, ge moet u niet zo kwaad maken. Ik wil ze gewoon lezen, wat is daar nu zo erg aan? Staan daar zo'n grote geheimen in?
Ik wil iets meer lezen over de ideologische basis van het Vlaams Blok, en ik dacht dat de 'grondbeginselen' daar het ideale document voor was. Kan je ze posten aub?
Gewoon lezen? Uw belachelijk commentaar in de allereerste posting spreekt boekdelen.

Als ik er de tijd voor heb, zal ik ze misschien eens posten ja. Vraag ze anders gewoon aan bij het Vlaams Blok. Als je durft tenminste, ze zullen u niet opeten hoor...
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 20:44   #65
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Citaat:
Citaat:
Een grap om van te wenen.
Ik wens vanaf nu ook dat iedere Belg die in de omtrek van 5 kilometer van mijn huis woont een inburgeringsproef afleft, uiteraard opgesteld en beoordeelt door mij. Ik beloof op professionele wijze te werken
Oei, dat zou ik niet doen. Bijna 10% van de autochtone Belgen zijn analfabeet (anno 2003!), dus er zou nogal wat volk moeten oprotten
Ik moet zelf bang worden voor voor een inburgeringsproef, die beoordeel t kan mij duur te staan komen

@Darwin, als "organisch gegroeide" belg voel ik me soms verschrikkelijk aangetrokken door vreemde schoonheden Wil ik nu niet assimileren?

@Jan: ik onderwerp mijn buren dagelijks aan een inburgeringsproef. Wie niet voor mij willen assimileren, moet er niet op rekene dat ik de haag knip. Waarom denk je dat België vol hagen staat

(PS: LEER TYPEN)
Oud 23 juni 2003, 20:46   #66
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Hoewel het Vlaams Blok erg gekant is tegen sluiers, ligt ik er toch nog een tipje van op:

”…. Het Vlaams Blok is een overlegpartij en wijst:demokratisme af” .
Allez, of we dat al niet een beetje gewaar werden. Ik denk dat Guderian en Eichmann nog doetjes zijn, vergeleken met echte Blokmandatarissen
Oud 23 juni 2003, 20:49   #67
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een grap om van te wenen.
Ik wens vanaf nu ook dat iedere Belg die in de omtrek van 5 kilometer van mijn huis woont een inburgeringsproef afleft, uiteraard opgesteld en beoordeelt door mij. Ik beloof op professionele wijze te werken
Oei, dat zou ik niet doen. Bijna 10% van de autochtone Belgen zijn analfabeet (anno 2003!), dus er zou nogal wat volk moeten oprotten
Ik moet zelf bang worden voor voor een inburgeringsproef, die beoordeel t kan mij duur te staan komen

@Darwin, als "organisc gegroeide" belg voel ik me soms verschrikkelijk aangetrokken door vreemde schhonheden Wil ik nu niet assimileren?

@Jan: ik onderwerp mijn buren dagelijks aan een inburgeringsproef. Wie niet voor mij willen assimuleren, moet er niet op rekene dat ik de haag knip. Waarom denk je dat België vol hagen staat
Tjah, en wat moeten we dan denken van het schijnhuwelijk van VB-kamerlid Guido Tastenhoye met zijn schone echtgenote afkomstig uit Thaïland? Zou zij al de burgerschapsproeve van het Blok kunnen doorstaan? 8)
Oud 23 juni 2003, 20:52   #68
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tjah, en wat moeten we dan denken van het schijnhuwelijk van VB-kamerlid Guido Tastenhoye met zijn schone echtgenote afkomstig uit Thaïland? Zou zij al de burgerschapsproeve van het Blok kunnen doorstaan? 8)
Ze zijn niet allemaal als u hé Piano. Niet veralgemenen hé.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 20:53   #69
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Citaat:
Rustig rustig, ge moet u niet zo kwaad maken. Ik wil ze gewoon lezen, wat is daar nu zo erg aan? Staan daar zo'n grote geheimen in?
Ik wil iets meer lezen over de ideologische basis van het Vlaams Blok, en ik dacht dat de 'grondbeginselen' daar het ideale document voor was. Kan je ze posten aub?
Gewoon lezen? Uw belachelijk commentaar in de allereerste posting spreekt boekdelen.

Als ik er de tijd voor heb, zal ik ze misschien eens posten ja. Vraag ze anders gewoon aan bij het Vlaams Blok. Als je durft tenminste, ze zullen u niet opeten hoor...

En waarom post jij hem niet? Of heb je schrik misschien? Ik ga je niet opeten hoor...
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 20:58   #70
de metser
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij zal 'ze' niet posten en Dejohan zal 'ze' niet krijgen. Toch niet als het van Philipe Dewinter afhangt....

Een artikel in het Kaderblad van Dewinter over discretie. “Een verslag van een vergadering of een interne nota of richtlijn die eerder banaal lijkt voor het betrokken kaderlid, is soms van onschatbare waarde voor iemand die het imago van onze partij wil bekladden. Met uitzondering van de voor propagandadoeleinden bestemde drukwerken moeten alle andere Vlaams Blok-documenten als vertrouwelijk worden beschouwd en behandeld…. Buitenstaanders en niet-bestuursleden moeten niet ingelicht worden over de inhoud van en beslissingen genomen tijdens een vergadering. …Aan derden ( niet-partijleden, journalisten, politiediensten,... ) wordt geen informatie verstrekt i.v.m. de interne werking van het Vlaams Blok” (Kaderblad: Philipe Dewinter 1998b).
Oud 23 juni 2003, 21:00   #71
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Ze zijn niet allemaal als u hé Piano. Niet veralgemenen hé.
Je bedoelt dat ze niet allemaal het Nederlands beheersen geïntegreerd en werkende zijn?
Zeg mij eens, Van Tastenhoye heeft toch niet het recht op gezinshereniging gebruikt om zijn steun en toeverlaat naar België te brengen
Oud 23 juni 2003, 21:20   #72
de metser
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg mij eens, Van Tastenhoye heeft toch niet het recht op gezinshereniging gebruikt om zijn steun en toeverlaat naar België te brengen
Nee.
Enkel van de geheime interne nota over kunstmatige inseminatie om de Vlaemsche soort op peil te houden. . Die luidt als volgt: “men neme eene zaad ende eicel van erkende ende door K. Dillen goedbevonden VB-mandatarischen. Deze doet men versmelten in een petrischaaltje waarvan de bodem versiert is met eenen Vlaemschen Leeuw; (Zwart op een veld van Sabel) Het aldus verkregen Vlaemschen embryo mag, zal, ende kan ingebracht worden in de baarmoeder van eenen vreemde luisch. Wanneer de vrucht volgroeid ende voldragen is, zal hij of zij opgoevoed worden door A. Coolen.”
Oud 23 juni 2003, 21:37   #73
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Jij zal 'ze' niet posten en Dejohan zal 'ze' niet krijgen. Toch niet als het van Philipe Dewinter afhangt....

Een artikel in het Kaderblad van Dewinter over discretie. “Een verslag van een vergadering of een interne nota of richtlijn die eerder banaal lijkt voor het betrokken kaderlid, is soms van onschatbare waarde voor iemand die het imago van onze partij wil bekladden. Met uitzondering van de voor propagandadoeleinden bestemde drukwerken moeten alle andere Vlaams Blok-documenten als vertrouwelijk worden beschouwd en behandeld…. Buitenstaanders en niet-bestuursleden moeten niet ingelicht worden over de inhoud van en beslissingen genomen tijdens een vergadering. …Aan derden ( niet-partijleden, journalisten, politiediensten,... ) wordt geen informatie verstrekt i.v.m. de interne werking van het Vlaams Blok” (Kaderblad: Philipe Dewinter 1998b).
Wel wel wel..... dat is voedsel geven aan de aanhangers van de VB-geheime agenda fanaten, waaronder ondergetekende.
Oud 23 juni 2003, 21:38   #74
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar sukkeltje toch, neem morgenvoormiddag uwe telefoon vast en bel 02/2196009. Vraag aan de vriendelijke stem die u te woord zal staan of ze u de 'Grondbeginselen'-brochure willen opsturen.
Maar een beetje vriendelijk blijven aan de telefoon hé!!!
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 21:38   #75
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nee.
Enkel van de geheime interne nota over kunstmatige inseminatie om de Vlaemsche soort op peil te houden. . Die luidt als volgt: “men neme eene zaad ende eicel van erkende ende door K. Dillen goedbevonden VB-mandatarischen. Deze doet men versmelten in een petrischaaltje waarvan de bodem versiert is met eenen Vlaemschen Leeuw; (Zwart op een veld van Sabel) Het aldus verkregen Vlaemschen embryo mag, zal, ende kan ingebracht worden in de baarmoeder van eenen vreemde luisch. Wanneer de vrucht volgroeid ende voldragen is, zal hij of zij opgoevoed worden door A. Coolen.”
Vlaanderen houzee!!!
Oud 23 juni 2003, 21:39   #76
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar sukkeltje toch, neem morgenvoormiddag uwe telefoon vast en bel 02/2196009. Vraag aan de vriendelijke stem die u te woord zal staan of ze u de 'Grondbeginselen'-brochure willen opsturen.
Originele uitgave of... de aangepaste versie??
Oud 23 juni 2003, 21:55   #77
de metser
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik zal u eerst de tijd geven om het hier te posten. (is een week tijd genoeg?). Dan zal ik eens bellen, of nee, nog beter; 'k zal 't vragen aan mijn beste vriendin C.D., de favoriet van Philipe Dewinter.
Oud 23 juni 2003, 23:10   #78
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En wat behelst een dergelijk examen?
Ik heb wel een paar ideetjes voor een inburgeringsexamen.

Examen vindt plaats aan te toog van Café "De Volkslust", Café "De Reisduif" of Café "De Sportvrienden".
1. Een glas Duvel leegdrinken.
2. Kunne uitleggen hoe je een belastingbrief invult waarbij je minstens 20% minder betaalt dan je eigenlijk zou moeten betalen.
3. Tweede glas Duvel leegdrinken
4. Kunnen uitleggen hoe je het klaarspeelt om je huis voor minsens 20% kunt uitbreiden hoewel je er (nog) geen bouwvergunning voor hebt.
5. Nog nen Duvel.
6. Minstens 10 minuten kunne uitleggen waarom 'die in Brussel' niet deugen. Daarbij moet de juiste toogleunhouding worden aangenomen en het glas Duvel moet nonchalant in de hand gehouden worden.
5. Nog nen Duvel.
6. Minstens 3 plaatsen kunnen opnoemen waar 'ze' staan te flitsen.
6. Duvel.
7. Uitleggen hoe je door gebruik te maken van Jupiler ervoor kan zorgen dat de vuilnismannen grof afval meenemen als huishoudenlijk afval.
8. Duvel
9. Een lijst van 10 Belgische biermerken ordenen naar de mate waarin ze een kater veroorzaken.
9.Nen Duvel.
10. Een kort betoog houden waarin een racistische uitspraak in voorkomt eindigend met "...maar als ge dat zegd zijde ne racist".
13. Het voorlaatste.
14. De eed zweren dat ge nooit of te nimmer in uw leven Heineken zult drinken.
15. De laatste duvel.
16. Nu volgt de praktische proef: Met een dik stuk in uwe frak van al die Duvels binnen 5 minuten een frituur vinden, en daar zonder haperen, stotteren of lallen ne "kleine met stoofvleessaus en mayonaise en ne cervela-special zonder ajuintjes" kunnen bestellen.
Succes!
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 23:12   #79
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Ne cervela special zonder ajuintjes bestellen is belachelijk. Pak dan ne gewone als ge geen ajuintjes lust.
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2003, 23:13   #80
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En wat behelst een dergelijk examen?
Ik heb wel een paar ideetjes voor een inburgeringsexamen.

Examen vindt plaats aan te toog van Café "De Volkslust", Café "De Reisduif" of Café "De Sportvrienden".
1. Een glas Duvel leegdrinken.
2. Kunne uitleggen hoe je een belastingbrief invult waarbij je minstens 20% minder betaalt dan je eigenlijk zou moeten betalen.
3. Tweede glas Duvel leegdrinken
4. Kunnen uitleggen hoe je het klaarspeelt om je huis voor minsens 20% kunt uitbreiden hoewel je er (nog) geen bouwvergunning voor hebt.
5. Nog nen Duvel.
6. Minstens 10 minuten kunne uitleggen waarom 'die in Brussel' niet deugen. Daarbij moet de juiste toogleunhouding worden aangenomen en het glas Duvel moet nonchalant in de hand gehouden worden.
5. Nog nen Duvel.
6. Minstens 3 plaatsen kunnen opnoemen waar 'ze' staan te flitsen.
6. Duvel.
7. Uitleggen hoe je door gebruik te maken van Jupiler ervoor kan zorgen dat de vuilnismannen grof afval meenemen als huishoudenlijk afval.
8. Duvel
9. Een lijst van 10 Belgische biermerken ordenen naar de mate waarin ze een kater veroorzaken.
9.Nen Duvel.
10. Een kort betoog houden waarin een racistische uitspraak in voorkomt eindigend met "...maar als ge dat zegd zijde ne racist".
13. Het voorlaatste.
14. De eed zweren dat ge nooit of te nimmer in uw leven Heineken zult drinken.
15. De laatste duvel.
16. Nu volgt de praktische proef: Met een dik stuk in uwe frak van al die Duvels binnen 5 minuten een frituur vinden, en daar zonder haperen, stotteren of lallen ne "kleine met stoofvleessaus en mayonaise en ne cervela-special zonder ajuintjes" kunnen bestellen.
Succes!
Weer een stukje hilariteit!! 8) Schitterend.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be