![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [size=6]Hallo!!!! Er is helemaal nog niet beslist of we al dan niet in een kartel zouden stappen.... [/size]
De overgrote meerderheid van de partijraad was ertegen, net als de overgrote meerderheid van de leden. Het is misschien wel slecht gecommuniceerd, maar dat is dan weer iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik ben wel onaangenaam verrast door de uitspraak dat de Vlaamse Leeuw een sentimenteel gedoe is. Ik neem daar nota van. Ik neem aan dat dit een standpunt is van één lid van de N-VA en dus geen vertegenwoordiger is met een of andere funktie binnen de N-VA. Moest ik het tegendeel kunnen bevestigd krijgen, dan is mijn standpunt dat N-VA belgische trekken heeft compleet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Dan kan de NVA binnenkort met de B.U.B. een coalitie vormen ! Mooi !
![]() |
![]() |
![]() |