Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Dat de minder-valide zijn uitkering verloor, is 100% terecht
ja 8 26,67%
neen 17 56,67%
neen, vreemdelingen zijn altijd grotere sukkelaars 2 6,67%
geen mening 4 13,33%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2005, 18:39   #61
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svetlana_haek
Ge kletst uit uw nek.
Je hebt waarschijnlijk ooit een allochtoon in een ziekenhuis zien zitten, en ja, da kan natuurlijk niet anders of hij profiteert op onze kosten.
Meneer is bang van de zwarte man?

Yeah right. Kijk jong, als je die leugens toch een klein beetje geloofwaardig wil houden, moet je in de eerste plaats iets minder overdrijven.

Toon mij het wetsartikel en we discussiëren verder.
jij doet of je neus bloedt ! heb je wel een tv ??

het gaat ook over oosteuropeanen met een blank vel !!

overdrijven lees mijn vorige post eerst eens !

stond in de kranten en kwam op tv vorige week !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 18:47   #62
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Vlaanderen: OCMW van de wereld

11.10.2005 09.05u - Stilaan raakt algemeen bekend dat ook illegale vreemdelingen een beroep doen op de OCMW's en ziekenhuizen van steden als Mechelen, Gent en Antwerpen. Het aantal zogeheten "mensen zonder papieren" dat zich op onze kosten laat verzorgen, blijft bovendien alsmaar groeien.

Volgens de Antwerpse OCMW-voorzitter komen zij naar hier voor "beenprothesen, orgaantransplantaties, brillen" of nog: "het invriezen van sperma" (sic).

Ziekenhuizen mogen normaal gezien geen illegalen weigeren als patiënt wanneer ze "dringende medische hulp" nodig hebben. Alleen interpreteren sommigen dat wel zeer ruim.

Daardoor betalen u en ik soms peperdure rekeningen, alhoewel het niet zelden gaat om luxebehandelingen zoals gebitsverzorging, een neuscorrectie of zelfs in-vitro-fertilisatie!

De boodschap die ons (?) koninkrijk hiermee uitstuurt, luidt dus:
"Illegalen aller landen, verenigt u in België! (en laat gratis uw gebit in orde zetten)".

Zo bijvoorbeeld telde men in het Gentse Jan Palfijn-ziekenhuis 8.301 medische tussenkomsten voor illegalen in 2003 en niet minder dan 11.097 vorig jaar. Algemeen wordt verwacht dat men dit jaar boven de 15.000 (vijftienduizend!) verstrekkingen zal zitten. Voor één Vlaamse stad.

Het werd zelfs op TV getoond !
Wat is het probleem eigenlijk ? Les Flamands geven Marshallhulp aan de wereld dat ze vroeger als een van de weinigen gekregen hebben ... ?

Wat ist , kunde zonder ambras nie leve of wa .... ?
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 19:08   #63
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Nee, het is weer een schoon voorbeeld, van hoe onrechtvaardig alles wel nie in mekaar zit, nen belg die werkt is alleen maar goe om af te dragen de moment dat m aan de vragende kant staat, kan m op zijn kin kloppen de diensten van het riziv zullen desnoods wel een reden verzinnen.

Maar dondert uit een vliegtuig op den tarmac van zaventem, zegt dat uwe rug zeer doet, en ge cashed voor de rest van uw leven, terwijl ge 's nachts wa bijklust in ne nachtwinkel, die zonder vergunningen of in orde te zijn met enige sociale wet, rustig verder boert.
niet te geloven wat je schrijft
een belg betaalt voor de sociale zekerheid voor het geval hem iets overkomt door ziekte of ongeval waardoor hij geen mogelijkheden meer heeft om voor zijn inkomsten in te staan, indien je wel over inkomen kan beschikken dan moet het ziekenfonds niet uit betalen
egoistische mensen willen enkel betalen als het voor hen zelf is, egoistische mensen hebben een hekel aan solidariteit, egoistische mensen zijn vaak de eersten om te roepen dat ze teweinig hebben en zijn jaloers dat iemand geld krijgt wegens ziekte, dergelijke mensen hebben het gevoel dat een zieke of mensen met een handicap het makkelijk hebben omdat ze niet hoeven te werken en toch geld ontvangen

er zijn mensen die de boel oplichten en dit kunnen we niet toelaten, maar deze sociale fraude gebeurt niet enkel door mensen van buitenlandse oorsprong
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 19:14   #64
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
de enige fout die hij maakte dat hij deelnam aan activiteiten zonder dit aan te
geven, maar dat was zeker niet in loondienst of met oog op winst.

Vreemdelingen zijn allemaal gehandicapten en trekken volop van de Federale
Overheidsdienst voor Sociale Zekerheid - Dienst Personen met een Handicap
en geen enkele inspecteur durft hen tegen te spreken of af te wijzen.

Hun bijverdienst zijn carkacking, winkeldiefstallen , ramkraken, overvallen,...
wordt wanneer ze gevat worden door de RIZIV , RVA of de Rode Ziekenkas
dan ook de uitkering teruggevorderd... dacht van niet.... zo zijn er van die gasten die 1.100 euro trekken per maand en met een auto van 50.000 euro
rondtoeren, hoe doen ze dat....
je vertelt pure leugens
aangezien iedereen minstens 1 " vreemdeling " kent die niet gehandicapt is, is dit voldoende om je hele stelling dat " vreemdelingen allemaal gehandicapten zijn " in elkaar te laten vallen
Nicolas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2005, 20:17   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Wat is het probleem eigenlijk ? Les Flamands geven Marshallhulp aan de wereld dat ze vroeger als een van de weinigen gekregen hebben ... ?

Wat ist , kunde zonder ambras nie leve of wa .... ?
hoezo ambras ???

dat er hier duizenden op uw en mijn kosten tal van dure operaties laten uitvoeren op kosten van de gemeenschap en wij moeten besparen op alles en nog wat !!!!!!!!!!!!

en er op den duur geen geld genoeg is om Vlamingen en Walen een degelijke medische betaalbare bijstand te verlenen !!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 12 oktober 2005, 20:34   #66
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
hoezo ambras ???

dat er hier duizenden op uw en mijn kosten tal van dure operaties laten uitvoeren op kosten van de gemeenschap en wij moeten besparen op alles en nog wat !!!!!!!!!!!!

en er op den duur geen geld genoeg is om Vlamingen en Walen een degelijke medische betaalbare bijstand te verlenen !!!!!
Ambras dus.

Jullie hebben Congo leeggeplunderd en daarmee koninginnen der badsteden aan de skyline geplakt.
Jullie hebben kunnen verzwelgen in Marshaldollars, gratis en voor niets.
Jullie kregen van Amerikaanse multinationals een job.

...

DIEF.8)
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Oud 12 oktober 2005, 20:48   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ambras dus.

Jullie hebben Congo leeggeplunderd en daarmee koninginnen der badsteden aan de skyline geplakt.
Jullie kregen van Amerikaanse multinationals een job. DIEF.8)
met Congo... daar heb ik niets mee te maken... !

ik heb geen dollars !

ik werk niet voor een Amerikaanse multinational !

wat is eigenlijk uw probleem ? on topic blijven ?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ancapa on 12-10-2005 at 21:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ambras dus.

ik heb geen dollars !

wat is eigenlijk uw probleem ? on topic blijven ?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ambras dus.

ik heb geen dollars !

wat is eigenlijk op probleem ? on topic blijven ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ancapa : 12 oktober 2005 om 20:48.
Oud 12 oktober 2005, 20:55   #68
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Gij leeft nog op kosten van Congo. Bij de realiteit blijven !

Citaat:
ik heb geen dollars !
Dat denk jij maar. Al wat jij vreet is een dollar.

Citaat:

Zonder amerikaanse multinationals waren jullie white trash.

Citaat:

wat is eigenlijk uw probleem ? on topic blijven ?
En on topic blijven en MIJN probleem gaan zoeken ? Eh, heb je gedronken ... toch niet in 't Beest ?

In dat laatste geval ; mijn welgemeende oprechte feeststemming bij het heengaan van Erikske naar Walkaka. 8)
Oud 13 oktober 2005, 08:40   #69
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Vlaanderen: OCMW van de wereld

11.10.2005 09.05u - Stilaan raakt algemeen bekend dat ook illegale vreemdelingen een beroep doen op de OCMW's en ziekenhuizen van steden als Mechelen, Gent en Antwerpen. Het aantal zogeheten "mensen zonder papieren" dat zich op onze kosten laat verzorgen, blijft bovendien alsmaar groeien.

Volgens de Antwerpse OCMW-voorzitter komen zij naar hier voor "beenprothesen, orgaantransplantaties, brillen" of nog: "het invriezen van sperma" (sic).

Ziekenhuizen mogen normaal gezien geen illegalen weigeren als patiënt wanneer ze "dringende medische hulp" nodig hebben. Alleen interpreteren sommigen dat wel zeer ruim.

Daardoor betalen u en ik soms peperdure rekeningen, alhoewel het niet zelden gaat om luxebehandelingen zoals gebitsverzorging, een neuscorrectie of zelfs in-vitro-fertilisatie!

De boodschap die ons (?) koninkrijk hiermee uitstuurt, luidt dus:
"Illegalen aller landen, verenigt u in België! (en laat gratis uw gebit in orde zetten)".

Zo bijvoorbeeld telde men in het Gentse Jan Palfijn-ziekenhuis 8.301 medische tussenkomsten voor illegalen in 2003 en niet minder dan 11.097 vorig jaar. Algemeen wordt verwacht dat men dit jaar boven de 15.000 (vijftienduizend!) verstrekkingen zal zitten. Voor één Vlaamse stad.

Het werd zelfs op TV getoond !
En hoeveel % waren niet dringend ?
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2005, 08:52   #70
bie6601
Lokaal Raadslid

Standaard

Als bij de gewone burger mensen op invalideteit staan dan moeten die ook niet gaan werken voor een loon er wordt zelf gekeken naar de inkomsten van de partner .
Zeg nu zelf hij heeft een inkomste met zijn sport dus het is niet meer als juist in mijn ogen .
Sorry maar iedereen gelijk voor de wet .
En dan over afdragen ja de ene draagt af voor de andere en zo gaat de maatschappij door he .
Niet dat ik goed keur wat er gebeurt met sommige vreemdelingen he .
Maar dat is weer een reden te meer om de regering op zijn kop te geven.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by bie6601 on 13-10-2005 at 09:53
Reason:

Als bij de gewone burger mensen op invalideteit staan dan moeten die ook niet gaan werken voor een loon er wordt zelf gekeken naar de inkomsten van de partner .
Zeg nu zelf hij heeft een inkomste met zijn sport dus het is niet meer als juist in mijn ogen .
En dan over afdragen ja de ene draagt af voor de andere en zo gaat de maatschappij door he .
Maar dat is weer een reden te meer om de regering op zijn kop te geven.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Maar dat is weer een reden te meer om de regering op zijn dak te geven.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door bie6601 : 13 oktober 2005 om 08:53.
bie6601 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be