![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Dat de minder-valide zijn uitkering verloor, is 100% terecht | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 26,67% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 56,67% |
neen, vreemdelingen zijn altijd grotere sukkelaars |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,67% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het gaat ook over oosteuropeanen met een blank vel !! overdrijven lees mijn vorige post eerst eens ! stond in de kranten en kwam op tv vorige week !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ist , kunde zonder ambras nie leve of wa .... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
een belg betaalt voor de sociale zekerheid voor het geval hem iets overkomt door ziekte of ongeval waardoor hij geen mogelijkheden meer heeft om voor zijn inkomsten in te staan, indien je wel over inkomen kan beschikken dan moet het ziekenfonds niet uit betalen egoistische mensen willen enkel betalen als het voor hen zelf is, egoistische mensen hebben een hekel aan solidariteit, egoistische mensen zijn vaak de eersten om te roepen dat ze teweinig hebben en zijn jaloers dat iemand geld krijgt wegens ziekte, dergelijke mensen hebben het gevoel dat een zieke of mensen met een handicap het makkelijk hebben omdat ze niet hoeven te werken en toch geld ontvangen er zijn mensen die de boel oplichten en dit kunnen we niet toelaten, maar deze sociale fraude gebeurt niet enkel door mensen van buitenlandse oorsprong |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
aangezien iedereen minstens 1 " vreemdeling " kent die niet gehandicapt is, is dit voldoende om je hele stelling dat " vreemdelingen allemaal gehandicapten zijn " in elkaar te laten vallen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat er hier duizenden op uw en mijn kosten tal van dure operaties laten uitvoeren op kosten van de gemeenschap en wij moeten besparen op alles en nog wat !!!!!!!!!!!! en er op den duur geen geld genoeg is om Vlamingen en Walen een degelijke medische betaalbare bijstand te verlenen !!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jullie hebben Congo leeggeplunderd en daarmee koninginnen der badsteden aan de skyline geplakt. Jullie hebben kunnen verzwelgen in Marshaldollars, gratis en voor niets. Jullie kregen van Amerikaanse multinationals een job. ... DIEF.8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb geen dollars ! ik werk niet voor een Amerikaanse multinational ! wat is eigenlijk uw probleem ? on topic blijven ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 12 oktober 2005 om 20:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() In dat laatste geval ; mijn welgemeende oprechte feeststemming bij het heengaan van Erikske naar Walkaka. 8) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Als bij de gewone burger mensen op invalideteit staan dan moeten die ook niet gaan werken voor een loon er wordt zelf gekeken naar de inkomsten van de partner .
Zeg nu zelf hij heeft een inkomste met zijn sport dus het is niet meer als juist in mijn ogen . Sorry maar iedereen gelijk voor de wet . En dan over afdragen ja de ene draagt af voor de andere en zo gaat de maatschappij door he . Niet dat ik goed keur wat er gebeurt met sommige vreemdelingen he . Maar dat is weer een reden te meer om de regering op zijn kop te geven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door bie6601 : 13 oktober 2005 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |