Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2005, 20:15   #61
de roenekes
Provinciaal Statenlid

de roenekes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Vroeger zou ik zeggen van: het gedicht was van een andere. Het was op een partijmeeting, hij was toen een schoothondje van Necmettin Erbakan (nog altijd een extremist),..
Toen als uitvlucht Erbakan... nu zelf nog altijd extremist maar dan met masker...
de roenekes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 20:18   #62
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Nu: ja, roenekes, de Turken gaan West-Europa inpalmen. We gaan eerst toetreden tot de EU, dan gaan de Turkse migranten zich hier komen vestigen, dan gaan er gemengde huwelijken plaatsvinden, ...
Ik heb persoonlijk niets tegen gemegde huwelijken. Turkse meisjes zijn meestal mooi en lief als het kan helpen om ze niet te laten trouwen met een Turkse man zoveel te beter
Oud 6 oktober 2005, 20:21   #63
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Toevallig ben ik van Turkse afkomst, misschien weet ik meer over hem dan jullie ...
Misschien
Oud 6 oktober 2005, 20:22   #64
de roenekes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Jij bent een bewijs dat ik hier tijd aan het verspillen ben. Ik ga men eigen niet meer laten beledigen => ga niets meer schrijven over Erdogan
Dank bij voorbaat
Oud 6 oktober 2005, 20:39   #65
JOHN_ZONDER_VREES
Burger

JOHN_ZONDER_VREES's schermafbeelding

Standaard

toch blijven een hoop vragen onbeantwoord !

-waarom komen ze in grote getallen naar europa ?

-wie motiveert en informeert hen ?

-hoe zijn talrijke "arme sukkels" aan grote sommen geld gekomen die ze aan mensensmokkelaars betalen ?

...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists !

http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv
JOHN_ZONDER_VREES is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 20:58   #66
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de roenekes
Ik heb persoonlijk niets tegen gemegde huwelijken. Turkse meisjes zijn meestal mooi en lief als het kan helpen om ze niet te laten trouwen met een Turkse man zoveel te beter
Oops, ik had over het homohuwelijk ...
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 20:59   #67
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JOHN_ZONDER_VREES
toch blijven een hoop vragen onbeantwoord !

-waarom komen ze in grote getallen naar europa ?

-wie motiveert en informeert hen ?

-hoe zijn talrijke "arme sukkels" aan grote sommen geld gekomen die ze aan mensensmokkelaars betalen ?
Denk nog eventjes na ... nog eventjes ...
Oud 6 oktober 2005, 21:50   #68
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

ik zie meer en meer negers op straat.. als ik van het werk naar huis rijd dan zie ik geregeld negers die van carrefour komen met volle zaken, betaald met mijn geld.
wat doen onze politici met Europa toch
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 21:59   #69
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

is zo , met peperdure jeansbroeken en t-shirts, voetbalkloeffen van 150 euro, horloges van 2.500 euro aan de pols en een killo goud aan de nek en dat zit hele dagen op terraskes, staan continu aan de muur geld af te halen, en rijden met een dikke vette
BMW... hoe doen ze het
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 22:17   #70
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ik zie meer en meer negers op straat.. als ik van het werk naar huis rijd dan zie ik geregeld negers die van carrefour komen met volle zaken, betaald met mijn geld.
wat doen onze politici met Europa toch
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
is zo , met peperdure jeansbroeken en t-shirts, voetbalkloeffen van 150 euro, horloges van 2.500 euro aan de pols en een killo goud aan de nek en dat zit hele dagen op terraskes, staan continu aan de muur geld af te halen, en rijden met een dikke vette
BMW... hoe doen ze het
Do I smell jealousy here?
Oud 6 oktober 2005, 23:20   #71
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Die mensen zijn misschien 'achterlijk','onbeschaafd',.. Daar heeft Islam niets mee te maken. Islam en wetenschap moet gepaard gaan (staat in de Koran) ..
Kijk eens naar de feiten ipv wat je in een oeroud boek leest. Welke wetenschap is er nog gekomen uit islam landen de laatste 500+ jaar? Zoals de meeste godsdiensten blinkt de islam uit in het dom houden vh volk ten voordele van de machthebbers.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 23:23   #72
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Kijk eens naar de feiten ipv wat je in een oeroud boek leest. Welke wetenschap is er nog gekomen uit islam landen de laatste 500+ jaar? Zoals de meeste godsdiensten blinkt de islam uit in het dom houden vh volk ten voordele van de machthebbers.
Ik probeer conclusies te trekken.
Oud 7 oktober 2005, 08:30   #73
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
BMW... hoe doen ze het
Dedjuu! 'k Heb weer geen chance, ik ben een blanke. Waarom heeft God mij geen zwarte ouders gegeven?
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2005, 08:44   #74
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BMW... hoe doen ze het
Vele zwarte medemensen beoefenen een spelletje dat men "voetbal" noemt.
Ik vind persoonlijk niets aan voetbal, ik vind het zelfs een ergelijk en stom
spelletjes (het sport noemen is een belediging voor echte sportmensen vind ik)
maar blijkbaar betalen sommige clubs (en ook hun supporters) veel geld
voor afrikaanse voetballers.

Met die wedde kan je gemakkelijk een dikke vette BMW betalen.
Boycott u het spelletje 'voetbal' omdat er zwarten in meespelen?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2005, 09:42   #75
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

08/10 Marokko gaat muur bouwen rond Spaanse enclave Melilla
Het Marokkaanse leger gaat binnenkort een muur bouwen en een gracht graven rond de Spaanse enclave Melilla om te beletten dat Afrikaanse vluchtelingen het gebied kunnen infiltreren.
Dat heeft een officier van de rijkswacht ter plaatse gezegd aan het Franse persbureau AFP.
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2005, 12:50   #76
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thermidor
Man, we spreken hier nog altijd over mensen. Maar wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Dat ze beter alle negers in kampen zouden steken en ze systematische afmaken?
Kom op, kerel, ik ben jullie halfslachtige racisme echt beu. Dus zeg het nu eens wat je echt bedoelt. Kom op, gooi het er maar uit en laat je haat maar eens de vrije loop. Dit is een forum dus als ik jou was zou ik er gebruik van maken.
Ik daag je uit, kerel. Zeg eens waar het op staat, of ben je hier te laf voor?

Mensen die anderen het hoofd inslaan. Maar 't zijn mensen da's juist.
En als we raad nodig hebben om al de negers in kampen te steken, vragen we het wel aan U. Kan jij ons de leer van het leninisme en de praktische geplogendheden mbt kampen uitleggen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2005, 20:58   #77
an1959
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Migranten dringen Melilla binnen: 135 gewonden(Belga) Bij de nieuwe poging om de Spaanse enclave Melilla binnen te dringen, zijn maandagmorgen 135 mensen gewond geraakt. Volgens de lokale autoriteiten gaven de Afrikaanse migranten blijk van een "nog nooit vertoonde agressiviteit".

De prefectuur zegt dat de Afrikanen met stenen gooiden naar gendarmes. Sommige gendarmes zouden zelfs met stenen zijn geslagen. Er raakten zeven leden van de Spaanse veiligheidsdiensten gewond. Een gendarme liep een schedeltrauma op. Op twee plaatsen haalden de migranten over een afstand van 20 meter de metalen omheining neer, ondanks het feit dat de afrastering is verhoogd tot zes meter. De prefectuur geeft niet aan met welke middelen de Spaanse veiligheidsdiensten op de nieuwe bestorming reageerden. Er waren zo'n 650 Afrikanen betrokken bij de nieuwe poging tot infiltratie van de Spaanse enclave. Zo'n 350 slaagden erin binnen te geraken. (LOR) (Belga/AG 13:24)

laat ze maar binnen, nu Turkij en en dan de rest.... zal hier een proper boeltje worden, echte apen brengen nog al die miserie niet...

stenen gooien , omheiningen van 20 meters lang en zes meters hoog kapot maken, mensen de kop inslaan.... goed , meneer De Gucht

Kan het ook een beetje minder racistisch;JA???
U bent toch ook een afstammeling van Macaccus Raesus...
De pot verwijt de ketel toch niet dat hij zwart ziet,of WEL???
Keep Smiling...
an1959 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2005, 21:00   #78
an1959
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Migranten dringen Melilla binnen: 135 gewonden(Belga) Bij de nieuwe poging om de Spaanse enclave Melilla binnen te dringen, zijn maandagmorgen 135 mensen gewond geraakt. Volgens de lokale autoriteiten gaven de Afrikaanse migranten blijk van een "nog nooit vertoonde agressiviteit".

De prefectuur zegt dat de Afrikanen met stenen gooiden naar gendarmes. Sommige gendarmes zouden zelfs met stenen zijn geslagen. Er raakten zeven leden van de Spaanse veiligheidsdiensten gewond. Een gendarme liep een schedeltrauma op. Op twee plaatsen haalden de migranten over een afstand van 20 meter de metalen omheining neer, ondanks het feit dat de afrastering is verhoogd tot zes meter. De prefectuur geeft niet aan met welke middelen de Spaanse veiligheidsdiensten op de nieuwe bestorming reageerden. Er waren zo'n 650 Afrikanen betrokken bij de nieuwe poging tot infiltratie van de Spaanse enclave. Zo'n 350 slaagden erin binnen te geraken. (LOR) (Belga/AG 13:24)

laat ze maar binnen, nu Turkij en en dan de rest.... zal hier een proper boeltje worden, echte apen brengen nog al die miserie niet...

stenen gooien , omheiningen van 20 meters lang en zes meters hoog kapot maken, mensen de kop inslaan.... goed , meneer De Gucht

Zie het verband niet met Bert Erikson...Kun je me dat eens uitleggen???
Oud 11 oktober 2005, 15:36   #79
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

in Marokko weet men in ieder geval hoe men illegalen moet opvangen

namelijk terugsturen met de vlieger of de bus
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2005, 17:51   #80
an1959
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
in Marokko weet men in ieder geval hoe men illegalen moet opvangen

Tiens,dat wist ik niet.Schijnbaar leer je toch nog alle dagen bij,wat ik graag doe.Men is nooit te oud om te leren.
Maar kun je me dan ook eens vertellen,hoe men de illegalen opvangt???Dan weet ik dat ook weer.Bedankt op voorhand.

namelijk terugsturen met de vlieger of de bus
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be