Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2005, 14:42   #61
Diether
Lokaal Raadslid

Diether's schermafbeelding

Standaard

Dat wou ik duidelijk maken met het feit dat een kerel dat ik ken al heel zijn leven homo is maar geen behoefte heeft aan kinderen, en het feit dat een vriendin homo werd na moeilijke relaties met mannen en wel kinderen wenst. Volgens mij zijn homo's die kinderen wensen geen geboren homo's. Ik twijfel echt aan het feit dat homo's een oprechte kinderwens zouden hebben.
En zoals iemand zei dat ie vele hetero's kent die geen kinderen wensen, wat bedoelt u dan? Hetero is nog altijd de natuurlijke gang van zaken dacht ik? En kinderen is dan gewoon een keuze die u maakt en waartoe u door de natuur de kans krijgt.
Diether is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 14:46   #62
Diether
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone
Nee, het gaat om het grootbrengen van de jongen van andere pinguïns die om één of andere reden om het leven gekomen zijn. Dat werd vastgesteld in de vrije natuur. Waar u over spreekt is over het homoseksuele pinguïnkoppel in een Amerikaanse zoo.

Wat heeft dat ermee te maken? Denkt u dat de baarmoeder van een lesbische vrouw niet in staat is om een kind te dragen of dat het sperma van een homoseksuele man niet in staat is er eentje te verwekken?

Het gaat hier niet over het "verwekken" van kinderen, maar over het grootbrengen ervan.

Ik zie geen enkele reden waarom dat niet zou kunnen...
Ik zeg niet dat geen enkele homo in staat om een kind groot te brengen, ik vind het gewoon niet logisch. Volgens mij zullen die kinderen dan ook geen te makkelijke pubertijd hebben...Welk voorbeeldpatroon hebben ze dan? Moeten ze zijn zoals hun papa's? We hebben gewoon een andere mening hieromtrent blijkbaar. Wat ik ook vreemd vind is dat alles op zo'n korte tijd moet gaan terwijl nog geen 20 jaar terug homofilie als een mentale ziekte beschouwd werd...20 jaar is een zeer korte periode om zulke grote maatschappelijke veranderingen door te voeren...
Oud 6 oktober 2005, 14:46   #63
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Dat van die pinguins dacht ik dat het enkel ging om een tekort aan vrouwtjes en dat ze onderling seks hadden...

Het principe? Ik ken geen mannen met baarmoeders of vrouwen met teelballen, en spreek nu niet over hermafrodieten he...

Koppels uitsluiten met andere samenstelling? Kinderen verwekken is iets tussen een man en een vrouw. De wetenschap mag van bij helpen als het om een medische fout gaat, niet als het om een bewuste keuze gaat om het leven te delen met iemand van hetzelfde geslacht.
En wat voor een keuze! Mocht homoseksualiteit een keuze zijn, dan was deze vlugger gemaakt dan bedacht want door het leven gaan als hetero zorgt er wel voor dat je met minder problemen te kampen hebt zowel emotionele, relationele als maatschappelijke. In zekere zin is het aanvaarden van je homoseksualiteit weldegelijke een keuze: kiezen voor jezelf, kiezen voor je eigen mentale gezondheid: waarschijnlijk een moeilijke doch moedige en noodzakelijke keuze.
Oud 6 oktober 2005, 14:46   #64
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..., en het feit dat een vriendin homo werd na moeilijke relaties met mannen en wel kinderen wenst.
En wat denk je dat de oorzaak van die moeilijke relaties was?
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 14:47   #65
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noem het zoals je wilt, ik ben gewoon van het prinicipe dat homo's en kinderen niet in hetzelfde plaatje thuishoren.
Eindelijk iemand die een eerlijk antwoord geeft. Daarmee heb je alles gezegd.

Bij deze dank (en voor een keer ben ik serieus).
Oud 6 oktober 2005, 14:48   #66
Diether
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes
En wat denk je dat de oorzaak van die moeilijke relaties was?
denken? ik ben het zeker, het was een klootzak van een vent
Oud 6 oktober 2005, 14:51   #67
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens mij zijn homo's die kinderen wensen geen geboren homo's. Ik twijfel echt aan het feit dat homo's een oprechte kinderwens zouden hebben.
Dus homo's die een kinderwens hebben, zijn "nephomo's"? Die doen dat maar om "in" te zijn?

Citaat:
En zoals iemand zei dat ie vele hetero's kent die geen kinderen wensen, wat bedoelt u dan? Hetero is nog altijd de natuurlijke gang van zaken dacht ik? En kinderen is dan gewoon een keuze die u maakt en waartoe u door de natuur de kans krijgt.
Tenzij de natuur er een stokje voorsteekt natuurlijk... In dat geval kan er dus geadopteerd worden en dat zal eerstdaags ook het geval zijn voor homoKOPPELS.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 14:55   #68
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

[size=4]Children are the [/size][size=4]Victims[/size]
[size=3]"I am against gay marriage because I believe that marriage is for men and women. I don't support gay adoption either because I believe that society ought to aim for the ideal, and the ideal is for a man and a woman to adopt children." [/size]
[size=3]George W. Bush, Meet the Press, 11/21/99[/size]
[size=3][/size]

[size=4][size=3][size=2]\[/size]

[/size][size=3]wat een zicht zenne, nog ne rassenmix en tis compleet zenne[/size]

( elke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar )
[/size]
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Sofietje on 06-10-2005 at 16:01
Reason:
--------------------------------

[size=3]"I am against gay marriage because I believe that marriage is for men and women. I don't support gay adoption either because I believe that society ought to aim for the ideal, and the ideal is for a man and a woman to adopt children." [/size]
[size=3][/size]

[/size][size=3]wat een zicht zenne, nog ne rassenmix en tis compleet zenne[/size]

( elke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar )
[/size]
[/size]

[size=1]After edit by Sofietje on 06-10-2005 at 15:57
Reason:

[size=3][/size]

[/size]
[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman][size=4]Children are the [/size][/font][font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman][size=4]Victims[/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4][/size][/font]
[size=3][font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman]"I am against gay marriage because I believe that marriage is for men and women. I don't support gay adoption either because I believe that society ought to aim for the ideal, and the ideal is for a man and a woman to adopt children." [/font][/size]

[size=3][font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman]George W. Bush, Meet the Press, 11/21/99[/font][/size]
[font=Comic Sans MS][size=3][/size][/font]
[font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman][size=4]
[size=3][font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman][size=2]\[/size]
[/font][/size]
[size=3][font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman][/font][/size]
[size=3][font=Comic Sans MS,Comic Sans,Times New Roman][/font][/size]
[font=Comic Sans MS][size=3]wat een zicht zenne, nog ne rassenmix en tis compleet zenne[/size][/font]
[/size]
[/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Sofietje : 6 oktober 2005 om 15:01.
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 14:56   #69
Diether
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone
Dus homo's die een kinderwens hebben, zijn "nephomo's"? Die doen dat maar om "in" te zijn?

Tenzij de natuur er een stokje voorsteekt natuurlijk... In dat geval kan er dus geadopteerd worden en dat zal eerstdaags ook het geval zijn voor homoKOPPELS.
Volgens mij zijn zeker en vast een deel van de homo's mensen die slechte ervaringen hebben ondervonden ooit, dus soort trauma's (ik vind er lik geen goed woord voor). En ja, u bent dus van het principe dat homo's mogen adopteren, ik niet. Ik had het al door hoor *zucht*
Oud 6 oktober 2005, 14:56   #70
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Ik zeg niet dat geen enkele homo in staat om een kind groot te brengen, ik vind het gewoon niet logisch. Volgens mij zullen die kinderen dan ook geen te makkelijke pubertijd hebben...Welk voorbeeldpatroon hebben ze dan? Moeten ze zijn zoals hun papa's? We hebben gewoon een andere mening hieromtrent blijkbaar. Wat ik ook vreemd vind is dat alles op zo'n korte tijd moet gaan terwijl nog geen 20 jaar terug homofilie als een mentale ziekte beschouwd werd...20 jaar is een zeer korte periode om zulke grote maatschappelijke veranderingen door te voeren...
Wat wil je hierbij insinueren?
Oud 6 oktober 2005, 14:59   #71
Diether
Lokaal Raadslid

Standaard

Dat de dag van vandaag alles maar als normaal moet aanvaard worden zonder dat er echt goed bij nagedacht wordt. En dit gaat niet enkel op voor dit onderwerp.[edit]
[size=1]After edit by Diether on 06-10-2005 at 15:59
Reason:

Dat de dag van vandaag alles maar als normaal moet aanvaard worden zonder dat er echt goed bij nagedacht wordt. En dit gaat niet enkel op voor dit onderwerp.[/size]

Dat de dag van vandaag alles maar als normaal moet aanvaard worden zonder dat er echt goed bij nagedacht wordt.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Diether : 6 oktober 2005 om 14:59.
Oud 6 oktober 2005, 15:00   #72
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje

[/size]
Rassenmix?
Oud 6 oktober 2005, 15:03   #73
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Dat de dag van vandaag alles maar als normaal moet aanvaard worden zonder dat er echt goed bij nagedacht wordt. En dit gaat niet enkel op voor dit onderwerp.
Dat noemen ze: 'Vooruitgang'.
Oud 6 oktober 2005, 15:05   #74
Diether
Lokaal Raadslid

Standaard

Mja, daar zijn verschillende manieren voor...
Homohuwelijken en adoptie zie ik persoonlijk niet echt als vooruitgang, maar als normenvervaging...[edit]
[size=1]After edit by Diether on 06-10-2005 at 16:05
Reason:

Homohuwelijken en adoptie zie ik persoonlijk niet echt als vooruitgang, maar als normenvervaging...[/size]

Mja, daar zijn verschillende manieren voor...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Diether : 6 oktober 2005 om 15:05.
Oud 6 oktober 2005, 15:15   #75
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Homohuwelijken en adoptie zie ik persoonlijk niet echt als vooruitgang, maar als normenvervaging...
Dan verschillen wij in mening, pro's en contra's zullen er uiteindelijk altijd zijn, en dit voor alle onderwerpen.
Oud 6 oktober 2005, 15:15   #76
Diether
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Dan verschillen wij in mening, pro's en contra's zullen er uiteindelijk altijd zijn, en dit voor alle onderwerpen.
feit
Oud 6 oktober 2005, 15:16   #77
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
elke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar
Alsof je daarvoor homo moet zijn...
Nooit bij jou gebeurd, stoute meisje?
Oud 6 oktober 2005, 15:28   #78
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
55% voor of tegen? Hoedanook, een meerderheid in vlaanderen was pro het homohuwelijk, en nu zeker.....
tegen natuurlijk... of wat dacht jij ?!

vergeet het maar !!

het huwelijk is en blijft iets tussen man en vrouw. (zeker voor de kerk)

samenlevingscontracten tussen andere mensen moeten kunnen, al dan niet in een vaste relatie of gewoon onder vrienden of collega's

en adoptie voor homo's is zeker niet ideaal (al blijft dit een persoonlijke mening en die van een grote meerderheid in Vlaanderen).

Indien de wet het toelaat... is het dan zo.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 15:32   #79
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
tegen natuurlijk... of wat dacht jij ?!

vergeet het maar !!

het huwelijk is en blijft iets tussen man en vrouw. (zeker voor de kerk)

samenlevingscontracten tussen andere mensen moeten kunnen, al dan niet in een vaste relatie of gewoon onder vrienden of collega's

en adoptie voor homo's is zeker niet ideaal (al blijft dit een persoonlijke mening en die van een grote meerderheid in Vlaanderen).

Indien de wet het toelaat... is het dan zo.
Die vergeet het maar mag je me toch eens uitleggen.

Volgens onderzoeken en enquetes is een meerderheid in Vlaanderen in elk geval pro homohuwelijk.

Of is het dan toch waar dat VB aanhangers enkel geloven wat op de VB webstek staat en wat hun kopstukken zeggen?

Dat homo's niet voor de kerk kunnen huwen is inderdaad juist.....
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 15:33   #80
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Rassenmix?
Niets van aantrekken, van ons sofietje...
Volgens mij is ze reeds door vier verschillende psychiaters behandeld en uiteindelijk ongeneeslijk verklaard.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be