![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat wou ik duidelijk maken met het feit dat een kerel dat ik ken al heel zijn leven homo is maar geen behoefte heeft aan kinderen, en het feit dat een vriendin homo werd na moeilijke relaties met mannen en wel kinderen wenst. Volgens mij zijn homo's die kinderen wensen geen geboren homo's. Ik twijfel echt aan het feit dat homo's een oprechte kinderwens zouden hebben.
En zoals iemand zei dat ie vele hetero's kent die geen kinderen wensen, wat bedoelt u dan? Hetero is nog altijd de natuurlijke gang van zaken dacht ik? En kinderen is dan gewoon een keuze die u maakt en waartoe u door de natuur de kans krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze dank (en voor een keer ben ik serieus).
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Banneling
|
![]() [size=4]Children are the [/size][size=4]Victims[/size]
[size=3]"I am against gay marriage because I believe that marriage is for men and women. I don't support gay adoption either because I believe that society ought to aim for the ideal, and the ideal is for a man and a woman to adopt children." [/size] [size=3]George W. Bush, Meet the Press, 11/21/99[/size] [size=3][/size] [size=4][size=3] ![]() [/size][size=3]wat een zicht zenne, nog ne rassenmix en tis compleet zenne[/size] ( elke morgen met een tandenborstel en het zaad vantussen hun tanden schrobben ,schoon zicht voor ne kleine, nietwaar ) [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 6 oktober 2005 om 15:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat de dag van vandaag alles maar als normaal moet aanvaard worden zonder dat er echt goed bij nagedacht wordt. En dit gaat niet enkel op voor dit onderwerp.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diether : 6 oktober 2005 om 14:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Mja, daar zijn verschillende manieren voor...
Homohuwelijken en adoptie zie ik persoonlijk niet echt als vooruitgang, maar als normenvervaging...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diether : 6 oktober 2005 om 15:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit bij jou gebeurd, stoute meisje? ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vergeet het maar !! het huwelijk is en blijft iets tussen man en vrouw. (zeker voor de kerk) samenlevingscontracten tussen andere mensen moeten kunnen, al dan niet in een vaste relatie of gewoon onder vrienden of collega's en adoptie voor homo's is zeker niet ideaal (al blijft dit een persoonlijke mening en die van een grote meerderheid in Vlaanderen). Indien de wet het toelaat... is het dan zo. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens onderzoeken en enquetes is een meerderheid in Vlaanderen in elk geval pro homohuwelijk. Of is het dan toch waar dat VB aanhangers enkel geloven wat op de VB webstek staat en wat hun kopstukken zeggen? Dat homo's niet voor de kerk kunnen huwen is inderdaad juist..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij is ze reeds door vier verschillende psychiaters behandeld en uiteindelijk ongeneeslijk verklaard. |
|
![]() |
![]() |