![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet dat gagalev voorstander is van immigratie om vergrijzing tegen te gaan! Het probleem is dat ze blijkbaar geen geld meer hebben voor hun site te betalen want ik krijg telkens een blanco scherm als ik gagalev wil bezoeken!http://www.agalev.be/
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Bij mij lukt het wel. Het staat er dus nog. Misschien typ je uit gewoonte "Gagalev" ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffffffffffft, daar hebben we weer zo eentje die niet eens weet hoe hij 'fascisme' moet schrijven maar die er wel alles over denkt te weten.
![]()
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Eventueel kunnen ze werknemers uit Suriname en de Nederlandse Antillen aanwerven. Die spreken al Nederlands. Of eventueel Afrikaanstaligen uit Zuid-Afrika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De linkiewinkies beginnen weer te schelden bij gebrek aan argumenten en een overschot aan slogans. Citeer Trotzky nog een keer mannen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Hier is de conclusie: De mindergeschoolden en sociaal minder bedeelden dragen minder bij tot de sociale zekerheid dan wat ze eruit halen! De rijkeren met een goede opleiding daarentegen, die dragen meer bij dan dat ze eruit halen! Fucking big deal he gasten, ge hebt juist aangetoond dat het sociale vangnet bestaat en herverdelend werkt! Als u hieruit conclusies wilt trekken over een migratiebeleid raad ik u aan van heel hard op te letten. Ik kan namelijk met evenveel zekerheid zeggen dat als we alle mensen die iets krijgen van de sociale zekerheid buitenshotten, we het probleem bij de wortel aanpakken. Of misschien nog beter: Laten we gewoon het sociale vangnet afschaffen. Deze studie was weggegooid belastingsgeld, de conclusie stond al op voorhand vast.
![]() |
![]() |
#69 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Sterk! ![]() Citaat:
"For some time now, immigration policy has been high on the national and international agenda.In addition to the legal, humanitarian and social aspects, the economic impact of immigration is receiving increasing attention. The present study presents facts and figures on immigration and integration in the Netherlands, gives an assessment of the impact of immigration on the labour market, the public sector and the physical environment and explores the policy implications of these findings." Wie trekt hier conclusies? ![]()
![]() |
![]() |
#70 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
|
![]() Citaat:
Het is ronduit verkeerd om te stellen dat een linkse mythe zou doorprikt zijn. Heck, als je de resultaten van de studie doorneemt, kan je ze evengoed anders bekijken en bijvoorbeeld zeggen: Zie je wel, Marx heeft gelijk, want de sociale klassen groeien aan en gaan een erosie creeren van het huidige economische systeem. Wat is het probleem met 120 blz samenvatten? De samenvatting van Jan was trouwens letterlijk de samenvatting van CPB zelf hoor. Men weet al langer dan vandaag dat vrij verkeer van arbeid de beste zet is. Maar dat dat niet goed zou zijn voor Nederland alleen, daar kan ik ze alleen maar in bijtreden. Dat hiermee een linkse mythe zou doorprikt zijn is gezever.
![]() |