![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Zie hier [SIZE=1](met dank aan mijn linkerhand, Mitgard). Met GM schijnt het wereldwijd ook al niet goed te gaan... ![]() [/SIZE] Laatst gewijzigd door Chipie : 22 oktober 2005 om 13:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard, de procedure in België om officieel invalide te zijn duurt 4 jaar, waar je 4 maal op rij voor 4 verschillende instanties dezelfde onderzoeken en papperassen moet doorstaan en doorworstelen. Eer ge daar door geraakt zijde al een serieuze stap dichter bij je graf of wie weet al verhongerd ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar veel buitenlanders mogen die controle's in hun land laten doen, zo is dat ook weer snel even geregeld. Men moest eens weten! Als belg heb je het wat moeilijker, dat wel. Maar toch, ik ken er toch één die zegt dat hij zot is en het lijkt er op dat dit niet te controleren is! En dat doet niet eens zeer hé!
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iemand die zelf beweerd zot te zijn is het per definitie niet ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. kinderopvang moet goedkoper en zal vrouwen aanmoedigen te gaan werken 3. terug stempelcontroles, zowel in voormiddag en namiddag, invoeren zal het zwartwerk tegengaan Morgen zijn er duizenden werklozen minder !! Rik Daems heeft gelijk in Dag Allemaal !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Vrouw aan de haard, dat wil het VB ! En voor de rest, mondje dicht. We hebben genoeg gezien aan vrouwen die worden teruggefloten door de VB broekventjes ![]() Een vrouw die haar mening durft zeggen, hoe bestaat het !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Het VB wil helemaal niet dat vrouwen gaan werken, integendeel het heeft ooit zelfs het voorstel gedaan van vrouwen te laten stoppen met werken om de werkloosheid op te lossen. In het fascistische ideaal horen vrouwen niet te werken en horen ze aan de haard als reproductief object. stel u voor dat ze door arbeid onafhankelijkheid zouden krijgen... 3. Het VB wil liever gewoon de werkloosheidsuitkering afschaffen en met haar alle stempelcontroles. Liefdadigheid wil het in plaats daarvan.
![]() |