![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt op vele vlakken gelijk! Inderdaad waren vele mensen tijdens de nazi tijd misleid! Velen "haben es wirklich nicht gewusst" ! Je stelt vast dat er aan de basis van de Islam een vredesbeweging zat! Ook ik zie niet in alle moslims zachte eitjes en brave borstjes! Dat je niet van de Islam houdt? Zovelen niet: de heidenen, bepaalde Ministers niet en een hoop rode, blauwe, groene en gele die er nu eenmaal niet wild op zijn. Maar: Doen alsof een kleine minderheid van mensen, die zich aanpassen en perfect integreren een gevaar zijn voor jou, voor mij of voor wie dan ook is niet correct. Het is een vervolgde minderheid, niet een woeste meerderheid. Daarom is de vergelijking met de nazi's erg ongepast. Daarom is een vergelijking met de Joden in '35 wél gepast. Een fobie hebben tegen muizen: dat is geen zonde hé, dat is geen fout! Maar tegen mensen ligt dat moeilijk. Je kan er allicht niet aan doen. Maar er reclame voor maken dat is niet netjes. Het heeft trouwens een averechts gevolg: Een dier dat in een hoek gejaagd is zal bijten: zelf al is het in zijn normalen doen een schoothondje. Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 januari 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik citeer: "De georganiseerde multiculturaliteit, ieder in zijn of haar hokje, is voor ons geen perspectief. Dat hokjesdenken kan je alleen maar overstijgen wanneer mensen met een ver-schillende achtergrond elkaar effectief ontmoeten. In de buurt, op de werkvloer, op school, in het verenigingsleven, in de media,… Zo wordt Vlaanderen een kleurrijke, hechte interculturele samenleving." Duidelijk genoeg me dunkt. De bron kent u ongetwijfeld.
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Dit is een nieuwe vorm van argumenteren waar ik machteloos tegenover sta, moet ik nederig toegeven. In elk geval zet je me schaakmat: ik kan er niets aan toevoegen: je hebt immers gelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad betere resultaten bij meisjes dan bij jongens op het gebied van schoolse resultaten bij bepaalde allochtonen. En dan? De rest van je verhaal gaat weer over andere zaken, quota's en zo. Leg eens uit wat je precies bedoelt, het is me wat wollig. Leraars moeten iedereen altijd maar aanmoedigen: het is hun job. Herhaling is de ziel van het onderwijs. Geldt overigens in heel de wereld en in alle culturen, hoor... Mijn impressionante aap kom niet uit mijn impressionante mouw: meer uitleg graag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet waar, want ze willen de interculturaliteit organiseren. Wat jij beweert dat ze zeggen, is het klakkeloos "voor waar" aannemen. De multiculturaliteit die in Vlaanderen gegroeid is (het is een lachertje te beweren dat er ooit iets aan is "georganiseerd"), is een "naast-mekaar-leving" geworden in vele gevallen. In plaats van de oorzaak daarvoor te gaan vinden, stelt spirit al direct een remedie voor. Wat was dat nu weer met zalvende heelmeesters?
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvoor dienen die quota's, Feremans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() wie wat waar?
Knuppel je begint weer te korte redeneringen te maken: zoals je al hebt gemerkt hou ik alleen van llllange zinnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou je argumentenrijkdom nochtans ten goede komen !
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor moeten de quota écht dienen waarmee de sossen en hun spirituele kontenlikkers allochtonen meer kansen op de arbeidsmarkt beweren te willen geven?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 januari 2006 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
In de biecht? Spirituele Kontenlikkers? Misdienaars? Krijgen die quota's in plaats van een lat sjokolat? Ik kan niet volgen: ik ben écht niet zo goed in godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Spirit heeft natuurlijk geen verleden en is daardoor zeer toekomstgericht! (de T van SpiriT). Het VB, daartegenover, heeft een zwaaaar verleden, en derhalve geen toekomst. Snappie? p.s Ik heb eens gevraagd hoe dat zit met het integreren van onze maatschappij. Ik heb je geciteerd en hopsakee: net heet van de naald: Lambert is er op gesprongen: Daar sta je van te kijken hé: we gaan dat nu het Turkje wetje noemen! tof hé! Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 januari 2006 om 17:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dank u voor uw verhelderende uitleg ! ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga het dan maar knuppeltje laten noemen. OK? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() reeds nadat ik mijn reactie had neergepend (enkel het eerste deel van je post was eerst te zien). Met boos worden heeft dat dus weinig te maken.
Deze vergissing van uwentwege zal ik dan ook -vertederend- een feremansje noemen. ![]()
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Zegt de opper spiritist. De overheid geeft het goede voorbeeld. Omdat vele allochtonen geen belg zijn, konden ze geen werk hebben in bepaalde openbare diensten. Dat gaat er uit. Daarenboven gaan we ze niet langer discrimineren, met quota. Zoals voor de vrouwen in de politiek en de zwarten in de VS. Het schijnt dat dat werkt. Jij bent daar allicht ENORM tegen? ik weet het al: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 10 januari 2006 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |