![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() ik denk dat drugs en 'perfect fuctioneren' niet goed samen gaan, ik ben al blij dak van mijn drugsverslaving (tabak) vanaf ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() Hoh, die humor is zelfs zo subtiel dat ik een microscoop nodig heb (en een flinke dosis distikstofmonoxide)
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Midian : 15 januari 2006 om 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Midian : 15 januari 2006 om 06:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Midian : 15 januari 2006 om 06:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() En toen was het topic om zeep... Jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
onderzoek in nederland heeft zelfs uitgewezen dat heroinegebruikers procentueel beduidend minder verkeersongelukken voorhebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() destijds teste ik op flanders technologie ook eens mijn reactiesnelheid met een reactiesnelheidsmeter.
in nuchter toestand haalde ik ongeveer o.30 seconden na het roken van een joint zat ik op 0.18 seconden conclusie in het drugdebat is het hetzelfde als in het armoededebat mensen die geen ervaring hebben kunnen er beter geheel over zwijgen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 januari 2006 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() "Les invasions Barbares" een ontroerend mooie film over euthanasie en drugs. Deze zaken zijn inderdaad positief voor terminaal zieken.
Nu kan men natuurlijk ervan uitgaan dat vermits iedereen sterft, iedereen terminaal is.. Tot nader order leef ik liever..
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwaar mijn vooroordeel, vanwaar, vanwaar ? Oh help mij aub ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op coke kan je nog gewoon functioneren (of idd zelfs beter), maar op heroïne zou ik dat toch niet aanraden.... Allez, zo las ik haar post toch.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij ga je coke nodig hebben als je wakker wilt blijven wachten tot je een linkse zoiets ziet posten.
![]() |
#75 |
|
![]() hangt allemaal af van de dosis. een echte verslaafde heeft een minimumdosis nodig om NORMAAL te kunnen functioneren. Hij heeft van die dosis dus geen roes. dit geldt voor zowel cocaine als heroine. Indien iemand veel coke heeft genomen zou hij bevoorbeeld ook heel roekeloos kunnen worden daar waar iemand die veel heroine heeft gebruikt eerder suf wordt. het ene is een upper het ander is dan ook een downer.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() amfetamine bijvoorbeeld is een upper, een uitgesproken pepmiddel waarvan je niet kan slapen. Maar ik heb speedjunks gekend die een dosis speed nodig hadden om te kunnen slapen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 januari 2006 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat eenieder op zijn chip van zijn electronische id kaart of Siskaart
zijn verslaving laat coderen zodat hij aan zijn "gerief" kan komen en dat hij/zij er zich thuis mee vermake.. Neem een voorbeeld aan ons internetjunkies...