![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder mij uit te spreken over de wenselijkheid van een uitbreiding van Brussel toch een kleine bedenking:
Flaminganten en separatisten zien er geen graten in om het land waarin ze huizen in twee te delen en een hele regio af te stoten. Een half land weggeven is dus in hun visie geen probleem. Wanneer hen echter gevraagd wordt om een paar Brusselse woonwijken op te geven, dan staan ze op hun achterste poten. Een halve taart schenken ze zonder problemen weg. Een kruimel ervan bevechten ze met Vlaamse leeuwemoed. En dan maar stoefen en poefen dat ze tegenover de Belgicisten de logica in pacht hebben......... ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We worden eindelijk baas in eigen land.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moet je niet beginnen met de bodem van de kalletaart bij de Ardeense pâté gaan gooien, want dan valt je taart uiteen, en is je pâté nog steeds niet te wreten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In uw half land zijn de Anciautjes, en de Freyaatjes de baas. Doe er nog een judo-coach bovenop en een straatvechter van VMO-VB, een rode geldverbrander plus een N-Va-valsmunter. Geef mijn portie maar aan Fikkie. In België worden die onbekwame onbenullen tenminste nog wat gecorrigeerd en in toom gehouden door bekwame mensen zoals een Reynders, Di Rupo, Michel en onze Goede Koning Albert II.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 februari 2006 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
En straks voorbijgestoken door landen als Slovenië , Slovakije, Estland, etc? Te weinig transfers, zeker?
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Economische tegenslagen, waar ze niks kunnen aan doen.
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Al vijfenveertig jaar , zeker?
![]() |
#69 |
|
![]() Oei, dubbel.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 19 februari 2006 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Partijlid
|
![]() Je hebt gelijk. Maar dit zal weer een immense discussie op gang brengen
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan de bevolking niets aan doen, hun regering des te meer.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of juist het gebrek eraan. Mocht Wallonië beschikken over een regering met echte bevoegdheden, dan zouden ze de economische problemen kunnen aanpakken. Maar die bevoegdheden zitten nog altijd in Brussel, dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap die opmerking van Klauwaert toch niet hoor, België staat in mijn avatar in de drie talen vermeld en ik kan er ook niks aan doen dat Antwerpen in het Duits Antwerpen blijft...
![]() Laatst gewijzigd door Kim : 19 februari 2006 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ligt Wallonië niet in hetzelfde land als Vlaanderen?
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is niks mis met verfransing, vernederlandsing, verengelsing, verarabizering, verturksing, veresperantoisering enz.. ad infinitum & ad nausaeum..
Er is bovendien niets mis met het leren van vreemde talen ..er worden er 100 in de EU gesproken waarvan er 21 als "officiële taal" erkend zijn. Wat ook je moers taal is, vandaag de dag getuigt het van grote domheid slechts één taal te kennen (te willen kennen). Brussel een te grote/sterke stad..; in sommige federale staten bestaan er stadslidstaten zoals : Berlijn, Hamburg, Bremen, Washington, Ottawa, Canberra etc.. Als Brussel absoluut een ééntalige stad zou willen worden zal het imago "Hoofdstad van Europa" vast en zeker in twijfel getrokken worden. Ideetje : een nieuwe "hoofdstad" bouwen in het grensgebied Maastricht/Luik/Aken Laatst gewijzigd door 1handclapping : 19 februari 2006 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar teken ik voor. Maasmechelen hoofdstad van Europa!!!
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelofelijk, de meest waanzinnige bedragen worden hier rondgestrooid! Graag een bron voor uw 12 miljard euro Knuppel! En als het kan geen subjectieve studie van de N-Va of het VB maar een objectieve studie van een onderzoeksbureau.