![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even dit voor mensen die denken dat Duncan alleen maar over wijven spreekt
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duncan is hier vandaag terug online geweest maar hij is alweer geband. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 28 februari 2006 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou al eens wat zijn als Duncan in 1 post eens zijn grieven uiteen zet in plaats van in ijlerige praat te vervallen. Het spijt me hoor, maar die kerel heeft gewoon een fysiek aanwezige persoon met psychologische studies nodig om daar na vele sessies eindelijk een samenhangend verhaal uit te krijgen. Ergens vind ik dat triest, maar ik kan de mods - die hun werk hier doen - niet verwijten dat ze hem weer bannen. Ze zien zelf blijkbaar ook in hoe schrijnend die persoon zichzelf te kakken zet door hem slechts tijdelijk te bannen en niet permanent zoals ze hier sommigen hebben geband over minder frequente inbreuken.
|
![]() |
![]() |