![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw "besef" dient best wat bijgesteld te worden, zo lijkt het. Indien je wat meer van m'n posts zou gelezen hebben, zou je "beseffen" dat ik houd van de VS en alles waar ze voor staan. Daarmee bedoel ik vooral hun Consitution en de Bill of Rights. Net omdat al die verworvenheden sinds 9/11 door de Bush junta systematisch worden verkracht, verhef ik mijn stem. Ik ben tegen de politiek die de VS voert. Dat uw verstand te klein is om het onderscheid te maken tussen kritiek op het beleid en het pure Amerika bashen, is niet mijn schuld. Maar laat me raden, u vindt de huidige VS-regering waarschijnlijk een toonbeeld van democratie, zekers?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 maart 2006 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 7 maart 2006 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() vandaag worden in de arabische landen de mensen ofwel verdrukt door militaire junta's, door religieuze fanatiekelingen ofwel door hun koningen, als het niet door alledrie tegelijk is...deze leiders hebben alles wat ze verlangen, en het volk leeft in armoede, word gemanipuleerd en opgehitst tegen het westen...Moesten die landen door vrouwen geregeerd worden, een soort matriarcaat dus, zou het er mischien beter aan toe gaan, slechter kan in ieder geval niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom bestaat die niet ? Omdat ze niet nodig is. Omdat er echt vrijheid van religie is, omdat je zelf de waardes kan kiezen waarnaar je leeft, omdat je kritiek gemakkelijk kan uiten via blogs, websites, boeken, films, muziek ... via simpsons en south parks en zelfs via de wildste conspiracy theorieën De Amerikaanse melting pot is verre van perfekt, zoals overal ter wereld is er een politieke elite en zoals overal ter wereld zijn de grootste media mainstream media. Maar een fundamenteel in vraag stellen wordt daar door niemand gevraagd, lijkt me dan ook normaal dat je geen dissidenten van deze orde ziet. Laatst gewijzigd door Knipp : 7 maart 2006 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Back to topic
in een ander clipje krijgt Wafa Sultan beter weerwerk ! zie http://www.memritv.org/Search.asp?ACT=S6# clipje 783 Bin Muhammad: The guest from America asked how a young man could blow up a bus. If only she had asked how a president could blow up a peaceful nation in Iraq. How does a president help the arch-killer of occupied Palestine? Why doesn't she ask from where Hitler was brought up – Hitler, who murdered 50 million innocent people. Why doesn't she ask where the people who dropped two atom bombs on Japan were educated? Who killed three million innocent Vietnamese? Who annihilated the Indians? Who maintained imperialism to this day? Who waged the Spanish civil war, which exacted a toll of 600,000 in 36 months? Why don't we ask these questions? Who has over 15,000 nuclear warheads – Muslims or the non-Muslims? The Muslims or the Americans? The Muslims or the Europeans? We want an answer. Where was Bush educated – if education is really what makes a person a criminal?. PS zoals je ziet is amerika erbij sleuren toch nog on topic ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 7 maart 2006 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard geen religieuze kwestie, maar wel even gevoelig.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 maart 2006 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De "vooroordelen" waar u het over hebt hebben die idioten juist te danken aan hetgeen die vrouw uitlegt!!!! Liever dan te luisteren naar de ongezouten waarheid zullen ze weer beginnen janken ivm kritiek op hun klote-allah! Laatst gewijzigd door andev : 8 maart 2006 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Eén quote van haar: "Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me"
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Zij is geen moslim, zij is een "secular woman", zoals ze zichzelf noemt. Een "heretic", volgens die maffe pettendrager in het filmpje.
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Dat had ik ondeltussen al begrepen, uw reacties lezend..
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() En de manier waarop de leiders van landen als Sudan, Syrië, Libië en Iran met hun onderdanen omgaan? Heeft het westen hier ook iets mee te maken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |