Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2006, 13:56   #61
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
[SIZE=4] Donald Rumsfeld makes $5m killing on bird flu drug

[SIZE=2]http://www.prisonplanet.com/articles/march2006/120306Rumsfeld.htm[/SIZE]
[/SIZE]
Hij heeft zijn aandelen toch nog niet verkocht?

(Moest dat wel zo zijn, dan zou je dat trouwens wel aan de koers moeten zien want volgens bepaalde bronnen had hij er ter waarde van zo'n 18 miljard dollar)

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 maart 2006 om 13:56.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2006, 15:38   #62
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duizenden verslagen van officieel orthodox medisch onderzoek laten niets aan duidelijkheid te wensen over. Vaccinatie is niet wat ouders denken dat het is, een relatief veilige manier om hun kinderen te beschermen tegen infectieziekten. De waarheid die uit deze uitvoerige rapporten te voorschijn komt, is dat vaccinatie zeer grote risico's herbergt en bovendien ineffectief is. De feiten die deze schrikbarende uitspraken staven, zijn in de loop van de jaren gepubliceerd in verschillende gerenommeerde medische tijdschriften. Ontdaan van het stof dat ze in bibliotheken stonden te verzamelen, zijn ze in Dr. Viera Scheibner's boek "Vaccination" helder op een rij gezet en in perspectief gebracht. Dit bewijsmateriaal zal niet alleen als angstaanjagende donderslag bij heldere hemel aankomen bij ouders, maar ook bij menig in de Westerse of orthodoxe medische wetenschap geschoolde arts.
http://www.educare.nl/content.php?PID=37
Oud 13 maart 2006, 15:49   #63
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Nu die gehele vogelgriepvirustoestanden in de media zo wordt gehyped,én de naam Rumsfeld is gevallen, moet ik weer terugdenken aan die lijst dode micro-biologen. Voor die het niet wisten, of vergeten zouden zijn: sinds november 2001 is een serie van dode microbiologen begonnen. 'k Weet de exacte cijfers niet meer van buiten, maar als ik me goed herinner waren tussen er nov. 2001 en mei 2002 al een stuk of 16 dood. Het aantal is nadien nog gestegen, maar heb het niet echt opgevolgd.
ge bedoeld ongelukken, bizarre onopgeloste moorden enz... of ziektes...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2006, 16:06   #64
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zal je misschien verbazen, maar ik ben al bijna 15 jaar bezig aan een encyclopedie (die ik waarschijnlijk nooit af krijg) over katten.
En ik geloof oprecht dat uw kat "gelukkig" is, maar ik ben er zeker van dat ze "gelukkiger" zou zijn als ze volledig vrij is om te gaan en staan waar ze wil.
Ik heb daarop een goede kijk meen ik, aangezien ikzelf ook 6 jaar op een appartement heb gewoond met katten en het nu kan vergelijken sinds ik in een huis woon.
Waarom denk je dat "opgesloten" katten zoveel tijd voor het venster doorbrengen?
Btw, ik heb uit uw vorige kattenbijdrage begrepen dat u precies uw katten een "hondenopvoeding" wil geven, waar ik in principe tegen ben. Dat apporteren enz......
Of vergis ik me daarin?

Ik wil dat beest helemaal geen hondenopvoeding geven, dat beestje mag doen wat hij wil, en er zijn ook al heel wat eurokes naar medische zorgen gegaan ook, overigens.

Ik ben het met u eens dat de beste plaats voor zo'n beest buiten is, maar het is nu eenmaal zo dat hij bij ons binnen en op 't terras kan. Bij andere mensen was hij ondertussen misschien al dood geweest, want die hadden misschien niet geïnvesteerd in zijn medische problemen, maar mijnheer is genezen nu, krijgt speciaal voer, speelt met den hond en met ons, en zit inderdaad soms voor de venster, maar mag dan een pooske buitenspelen.

brengt zijn propeke om mee te gooien en stomt er dan als ne zot achter om het weer te brengen.

Ik heb meer te doen met zijn moeder, die mag buiten, 't is te zeggen die moet buiten, dat is zo'n geval van we moeten een beest hebben maar t mag niks kosten en als we ze beu zijn, ja, dan trekt ze haar plan maar.

Kweet het niet zulle...
Oud 13 maart 2006, 16:07   #65
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
? In het jachtdecreet staat er volgens mij dat een kat die zich op 200m buiten de bebouwde kom bevindt mag beschouwd worden als verwilderd en uitgeschakeld worden.

hebben katten gene vrije loop, volgens mij moogde daar nie op schieten ...

'k kan verkeerd zijn hé.
Oud 13 maart 2006, 16:09   #66
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zal je misschien verbazen, maar ik ben al bijna 15 jaar bezig aan een encyclopedie (die ik waarschijnlijk nooit af krijg) over katten.
En ik geloof oprecht dat uw kat "gelukkig" is, maar ik ben er zeker van dat ze "gelukkiger" zou zijn als ze volledig vrij is om te gaan en staan waar ze wil.
Ik heb daarop een goede kijk meen ik, aangezien ikzelf ook 6 jaar op een appartement heb gewoond met katten en het nu kan vergelijken sinds ik in een huis woon.
Waarom denk je dat "opgesloten" katten zoveel tijd voor het venster doorbrengen?
Btw, ik heb uit uw vorige kattenbijdrage begrepen dat u precies uw katten een "hondenopvoeding" wil geven, waar ik in principe tegen ben. Dat apporteren enz......
Of vergis ik me daarin?

Da apporteren doet m zelf, (mijnen hond doet dat overigens nie, die snapt het concept van aporteren nie... (is meer nen herder dan ne jachthond. ) )

Hij brengt iets om mee te spelen en dan wacht m tot ik dat weggooi zodat hij dat kan terugbrengen, ...
Oud 13 maart 2006, 16:10   #67
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie Bekijk bericht
Alleen die kattebak,hé.
Daarom geen kat op mijn appartement.

dat is geen probleem, overdekt model met state of the art strooisel in en ge hebt daar niks last van .
Oud 13 maart 2006, 16:19   #68
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik wil dat beest helemaal geen hondenopvoeding geven, dat beestje mag doen wat hij wil, en er zijn ook al heel wat eurokes naar medische zorgen gegaan ook, overigens.

Ik ben het met u eens dat de beste plaats voor zo'n beest buiten is, maar het is nu eenmaal zo dat hij bij ons binnen en op 't terras kan. Bij andere mensen was hij ondertussen misschien al dood geweest, want die hadden misschien niet geïnvesteerd in zijn medische problemen, maar mijnheer is genezen nu, krijgt speciaal voer, speelt met den hond en met ons, en zit inderdaad soms voor de venster, maar mag dan een pooske buitenspelen.

brengt zijn propeke om mee te gooien en stomt er dan als ne zot achter om het weer te brengen.

Ik heb meer te doen met zijn moeder, die mag buiten, 't is te zeggen die moet buiten, dat is zo'n geval van we moeten een beest hebben maar t mag niks kosten en als we ze beu zijn, ja, dan trekt ze haar plan maar.

Kweet het niet zulle...
Heey beste, ik wou helem�*�*l niet in vraag stellen, of jij je poes wel goed verzorgd he.
Dat had ik al wel lang door.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 maart 2006 om 16:19.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2006, 16:38   #69
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
ge bedoeld ongelukken, bizarre onopgeloste moorden enz... of ziektes...
Erg "ad hoc" antwoord, want heb geen tijd(zin) om mijn hele gedachtengang hierover uiteen te zetten. Te lang.
Na 9/11: Cheney en vooral Rumsfeld die over niets anders praten dan "biologische terreur". Zij verkondigen dit met een zekerheid, die zowiezo vragen oproept over eventuele voorkennis.
Nog vlak na 9/11. In de periode okt.2001-mei 20002 beginnen vooraanstaande microbiologen te vallen als vliegen.(16 in deze korte tijdspanne) Zijn ze allen gewoon "gestorven"? Of zijn ze "uitgeschakeld"? Wie zal het zeggen?
Wat zou de reden kunnen zijn voor het liquideren van microbiologen?
Misschien om te verhinderen dat zijn "de klok" luiden over een articifieel nieuw virus dat zij hebben ontwikkeld en erachet zijn gekomen dat men dit wil gebruiken voor doeleinden waarvoor zij het NIET ontwikkeld hadden?
Of misschien om te zorgen dat niemand meer over is die een "tegengif" kan ontwikkelen voor een nieuw uitgevonden virus?
Groentje dacht blijkbaar dat ik enkel bang had van het vogelgriepvirus, maar dat deed me enkel terugdenken aan vroegere dingen. Niet zozeer dat Rumsfeld nu al dan niet geld heeft verdiend, of zo.
Stel nu maar eens dat vanaf volgende maand bekend wordt dat get vogelgriepvirus gemuteerd is naar een variant die van mens op mens kan overgedragen worden? Of dat ze ons zeggen dat het een mutatie daarvan is, maar dat het in werkelijkheid gaat om een nieuw gecreêerd virus, waar nog NIEMAND een "tegengif" voor heeft. En dat zij de enigen zijn die weten hoe dit "tegengif" moet geprepareerd worden, aangezien de oorspronkelijke creators van het virus allen dood zijn.
Enfin, die angstpsychose die nu wordt opgewekt, deed me terug denken aan die angstpsychose die Rumsfeld en Co verspreidden na 9/11.
Btw, NIEMAND in de mainstreampers heeft ooit enige aandacht besteed aan die dode microbiologen. Volgens sommigen hier is hun dood puur toeval en moeten we daar helemaal niets achter zoeken.
Ik ben een andere mening toegedaan.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 maart 2006 om 16:41.
Oud 13 maart 2006, 16:41   #70
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heey beste, ik wou helem�*�*l niet in vraag stellen, of jij je poes wel goed verzorgd he.
Dat had ik al wel lang door.

Gisteren was t m weer in zijne goeien, hij kwam eten vragen, ge staat daar versteld van soms hoe slim zo'n beesten zijn en hoe ze in staat zijn om een soort van basic comunnicatie aan te gaan.
Oud 13 maart 2006, 16:45   #71
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gisteren was t m weer in zijne goeien, hij kwam eten vragen, ge staat daar versteld van soms hoe slim zo'n beesten zijn en hoe ze in staat zijn om een soort van basic comunnicatie aan te gaan.
Hihi. Een van mijn twee (Freek) komt ook altijd 's morgens m'n vrouw wakker maken voor z'n eten.
Eerst duwt hij voorzichtig met z'n ppotje tegen haar gezicht.
Wanneer ze soms niet direct opstaat en haar gezicht verbergt of omdraaid, begint ze te zoeken naar haar gezicht om toch weer een duwtje te komen geven.
En naarmate het langer duurt voor ze opstaat, wordt ze "zenuwachtiger" en begint ze harder en harder te duwen.
Btw, ik sta (na 20 jaar "studie") nog zelden versteld van de intelligentie van een kat.
Ze zijn zoveel slimmer dan een hond. Sommigen denken, omdat een hond beter kan opgeleerd worden dan een kat, dat hij "slimmer" zou zijn, maar dat zijn meestal mensen die noit een kat hebben gehad. (of hun kat niet "begrijpen")

Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 maart 2006 om 16:48.
Oud 13 maart 2006, 16:47   #72
exodus

Standaard

Citaat:
Yep, gisteren was ik een boek aan het lezen en wij wou constant bij me komen liggenen, en dat lag niet echt goed en ik verplaatste hem een paar keer naar mijn voeteinde. Ik kon zien aan zijn kop dat hij er niet mee gediend was. Ik gaf uiteindelijk toe en hij lag mij me voor 30 sec en plots kreeg ik een beet in mijn hand en hij was rap weg, de geniepigaard

Laatst gewijzigd door exodus : 13 maart 2006 om 16:48.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2006, 17:06   #73
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Erg "ad hoc" antwoord, want heb geen tijd(zin) om mijn hele gedachtengang hierover uiteen te zetten. Te lang.
Na 9/11: Cheney en vooral Rumsfeld die over niets anders praten dan "biologische terreur". Zij verkondigen dit met een zekerheid, die zowiezo vragen oproept over eventuele voorkennis.
Nog vlak na 9/11. In de periode okt.2001-mei 20002 beginnen vooraanstaande microbiologen te vallen als vliegen.(16 in deze korte tijdspanne) Zijn ze allen gewoon "gestorven"? Of zijn ze "uitgeschakeld"? Wie zal het zeggen?
Wat zou de reden kunnen zijn voor het liquideren van microbiologen?
Misschien om te verhinderen dat zijn "de klok" luiden over een articifieel nieuw virus dat zij hebben ontwikkeld en erachet zijn gekomen dat men dit wil gebruiken voor doeleinden waarvoor zij het NIET ontwikkeld hadden?
Of misschien om te zorgen dat niemand meer over is die een "tegengif" kan ontwikkelen voor een nieuw uitgevonden virus?
Groentje dacht blijkbaar dat ik enkel bang had van het vogelgriepvirus, maar dat deed me enkel terugdenken aan vroegere dingen. Niet zozeer dat Rumsfeld nu al dan niet geld heeft verdiend, of zo.
Stel nu maar eens dat vanaf volgende maand bekend wordt dat get vogelgriepvirus gemuteerd is naar een variant die van mens op mens kan overgedragen worden? Of dat ze ons zeggen dat het een mutatie daarvan is, maar dat het in werkelijkheid gaat om een nieuw gecreêerd virus, waar nog NIEMAND een "tegengif" voor heeft. En dat zij de enigen zijn die weten hoe dit "tegengif" moet geprepareerd worden, aangezien de oorspronkelijke creators van het virus allen dood zijn.
Enfin, die angstpsychose die nu wordt opgewekt, deed me terug denken aan die angstpsychose die Rumsfeld en Co verspreidden na 9/11.
Btw, NIEMAND in de mainstreampers heeft ooit enige aandacht besteed aan die dode microbiologen. Volgens sommigen hier is hun dood puur toeval en moeten we daar helemaal niets achter zoeken.
Ik ben een andere mening toegedaan.

Het is ook wel zo, natuurlijk dat er heel wat goeie microbiologen en bioingenieurs rondlopen, zeker hier in europa, bij ons in den belgiek en zwitserland bv, waar ook een aantal serieuse researchcenters zijn, Duitsland, Frankrijk , UK enz...

Maar tijd is hier altijd een probleem.

Langs de andere kant, houden ze voor militaire en onderzoekstoepassingen nog altijd virusen gevangen van uitgestorven of zo goed als uitgestorven ziektes. De pest hebben ze bv nog altijd ergens in wat proefbuisjes zitten,

ik vraag me af waarom ze zo'n smeerlapperij moeten bewaren, een of andere gestoorde smeerlap moet het maar uit zo'n labbo halen en hij kan genetisch gaan manipuleren als m een beetje labo heeft te veel tijd, en te veel geld.
Oud 13 maart 2006, 17:08   #74
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hihi. Een van mijn twee (Freek) komt ook altijd 's morgens m'n vrouw wakker maken voor z'n eten.
Eerst duwt hij voorzichtig met z'n ppotje tegen haar gezicht.
Wanneer ze soms niet direct opstaat en haar gezicht verbergt of omdraaid, begint ze te zoeken naar haar gezicht om toch weer een duwtje te komen geven.
En naarmate het langer duurt voor ze opstaat, wordt ze "zenuwachtiger" en begint ze harder en harder te duwen.
Btw, ik sta (na 20 jaar "studie") nog zelden versteld van de intelligentie van een kat.
Ze zijn zoveel slimmer dan een hond. Sommigen denken, omdat een hond beter kan opgeleerd worden dan een kat, dat hij "slimmer" zou zijn, maar dat zijn meestal mensen die noit een kat hebben gehad. (of hun kat niet "begrijpen")

Bij ons net hetzelfde, bij de intelligentievermogens van den hond ben ik allang gestopt, als het niet met eten, of sex te maken heeft, kunde daar niks slim van verwachten. en zelf met eten, sta ik soms nog te kijken van hoe lomp hij wel kan zijn.
Oud 13 maart 2006, 17:10   #75
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Yep, gisteren was ik een boek aan het lezen en wij wou constant bij me komen liggenen, en dat lag niet echt goed en ik verplaatste hem een paar keer naar mijn voeteinde. Ik kon zien aan zijn kop dat hij er niet mee gediend was. Ik gaf uiteindelijk toe en hij lag mij me voor 30 sec en plots kreeg ik een beet in mijn hand en hij was rap weg, de geniepigaard
bijten doet hij alleen bij mijn madam bij mij zal hij da nie doen, zelf krabben is iets dat hij alleen doet bij mij als ik echt iets met hem doe dat totaal tegen zijn goesting is. Maar hij weet dan ook wie dat den baas is.
Oud 13 maart 2006, 18:04   #76
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Maar hij weet dan ook wie dat den baas is.
Dat is wat ik bedoel. Die van mij ziet mij niet als haar "baas", maar eerder als haar "lover". (ze geilt echt op mij, voornamelijk wanneer het kattentijd is)
Er is dan ook niks, wat hen ooit verboden wordt door mij.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 13 maart 2006 om 18:04.
Oud 18 maart 2006, 23:22   #77
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Er zou 50 % kans bestaan dat 50 % van de wereldbevolking zal afsterven door vogelgriep.

/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 15:45   #78
eno2
Banneling

Standaard

Ik heb een ei gelegd uit schrik voor de pandemie.
Moet ik dat nu afleveren bij de bevoegde overheden?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2006, 15:16   #79
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar Bekijk bericht
Er zou 50 % kans bestaan dat 50 % van de wereldbevolking zal afsterven door vogelgriep.

Dat lijkt me helaas ook waarschijnlijker dan die zogenaamde '20 000' (of waren het er 10 000?) mensen die zouden overlijden in België.
Berekening: H5N1 die 1/4e van de mensen besmet, en een mortaliteit heeft van 3% ... uiterst realistisch scenario dus.

Je hoort er de laatste tijd wel weinig van hé, maar in één of ander Oost-Europees land zou een vaccin ontwikkeld zijn tegen h5n1 in één van zijn huidige ongemuteerde vormen (want er is er meer dan één) bij de mens.
Oud 28 maart 2006, 15:31   #80
exodus

Standaard

De berichtgeving leeft van angst. Eerst was het SARS , nu is het al een hele tijd vogelgriep, wat zal het volgende zijn. Vandaag nog in het nieuws dat Al Quada een biologische aanval plant. Enzoverder enzovoort...

De angst wordt gecultiveerd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be