![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Den Raf Schreef:
Citaat:
Terug begint ge te zeiken over wie heeft dat gezegt, hoe weet ge dzat, weet ga wel wat artikel die en dat wil zeggen. En ja dienen bravez jongen moet nog veel kansen krijgen. Dus Raf ik weet niet wat gij nog verder wil. Ge zit hééél den tijd te wurtelen over wie heeft U dat gezegt? Hoe bent U aan die informatie gekomen? En ja U hebt geantwoord. : Dienen brave MEERMAALS veroordeelde jongen moet nog veel kansen krijgen. Voila, tevreden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"meermaals" veroordeeld? Je neemt eens te meer een loopje met de waarheid, Fernand.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval merk ik op dat u hier meent dat de staatsveiligheid op de hoogte moet zijn, maar ik heb iets dergelijks nog niet gezien i.v.m. die grote bende nazi's, racisten, fascisten, en landverraders die er hier zogezegd rondloopt. Twee vliegen in 1 klap dus: u maakt zich onsterfelijk belachelijk door die "bom onder..." uitspraken ernstig te nemen, en u neemt al die verwijzingen naar het nazi-regime blijkbaar dus zelf niet ernstig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |