![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Omdat Bush netjes doet wat hem van hogerhand gevraagd wordt?
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Never argue with idiots. (zoals Pinda) They drag you down to their own level and beat you with experience. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 maart 2006 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doordat Vice-president Cheny ook niet presidentiabel is (hij zou het vermoedelijk niet eens willen) hebben de republikeinen de kans eens en voorgoed komaf te maken met een voorgaande generatie "wereldverbeteraars".
Of dit een partij met "isolationistische" neigingen betekent,moet nog blijken. Het is echt wel origineel,bij beide grote partijen zijn er geen kandidaten "zichtbaar" momenteel waarbij je kunt zeggen...nou.....die blinkt van ver....die is "presidentiabel"(<----keltisch woord) Opnieuw een kans voor een "derde weg"???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo zie je wéér maar eens dat Steve onmiddelijk rechtzet wat hij verkeerd heeft gepost, dus tot�*�*l gèèn probleem heeft z'n ongelijk toe te geven. In m'n enthousiasme Antoon te overtuigen dat Irak wel degelijk onmiddellijk na 9/11 werd geviseerd (zonder bewijs!!), haalde ik U als referentie aan omdat ik wist dat jij dit ooit ook had bevestigd. Maar zoals je terecht stelt werd in dat citaat van u enkel naar de twee vernoemde gewezen en sloeg dit niet op Bush. Dus heb je dit gelezen????????????????? Dat je me hier overmorgen weer niet opnieuw mee rond de oren slaat. Ik gebruikte ONTERECHT U als referentie en wens dat met deze recht te zetten én m'n excuses aan te bieden. (btw, de bron waaruit uw info kwam, is dezelfde als waar ook mijn �*ndere info uit heb. maar dat je wist je, hé?) ![]() En ik weet niet of jij het weet, maar Clarke is niet de énige bron die bevestigt dat ook Bush onmiddelijk achter Saddam aan wou in responce op de aanslag. 't Gaat 'm mij er maar om dat Antoon way out of line was met z'n bewering dat dit "indianenverhalen" zijn.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weer eens dubbel ( rot systeem )
Laatst gewijzigd door Antoon : 16 maart 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder maak je een amalgaam tussen jouw beweringen over Bush en heel het gekke gedoe van Exodus. Wat Exodus betreft : het zijn allemaal indianenverhalen die niet eens een discussie waard zijn. Niet omdat ze mij niet aanstaan, eerder omdat je dan over alles en nog wat creatief kan gaan verzinnen, en daarna gaan zeggen dat het niet bewezen is dat het niet kan. Te gek voor woorden. Jouw beweringen dan : meer bepaald over Bush. Dat zijn geen verzinsels die uit je duim zijn gezogen, want ze zijn inderdaad gezegd door onder andere Clark. Maar dat is dan wat ik noem 'hear say'. En daarom moet je die met de nodige korrel zout in acht nemen. Ik maak trouwens ook een verschil tussen de bewering dat Bush helemaal niet geïnteresseerd was in de daders van 9/11, want dat is kwatch, en het feit dat hij te hard zocht naar een link met Saddam. Dat laatste wil ik wel geloven. En het maakt voor mij niet zoveel verschil uit, want hoewel het in dit geval inderdaad off topic is, ik denk nog steeds dat beiden nooddzakelijke zijn : de oorlog in Irak en die tegen het terrorisme in de wereld, niet in het minst Afghanistan. Met andere woorden : laat mij gerust met Exodus ( is voor mijn part totaal ongeloofwaardig en zelfs belachelijk, dus irrelevant ), en ik ben het eens wanneer men zegt dat Bush wat teveel naar Irak lonkte, maar niet wanneer men zegt dat hij geen interesse had in het bestrijden van terrorisme in de wereld. Goed zo? Laatst gewijzigd door Antoon : 16 maart 2006 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is de moord op +100.000 onschuldige Iraakse burgers dat dan niet?
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat hij geen interesse had het "terrorisme" te bestrijden. Hij wou net een never ending war creeeren, net zoals de war on drugs. Ik zeg dat het hem geen bal uitmaakte wie de daders waren van 9/11. Ter info. Niet enkel Clarke is hiervoor een bron. En blijf jij dat maar afdoen als "hear say". Iedreen heeft het recht z'n kop in het zand te steken. Dus u ook. Goed zo?
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus u ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Letterlijk: "Find me a way to tell them that Saddam did this." En die "paar mensen" zijn bronnen uit de administration zelf!!!! (geen conspiracysites he) U beschuldigde mij onlangs van een gewone onvoorwaardelijke Bush-basher te zijn, wat u niet hard kon maken. Maar je bewijst hier nogmaals dat JIJ degene bent die totaal vooringenomen. W�*t het ook is, van wiè het ook komt, als het negatief is voor Bush, dan zijn het "indianenverhalen" of "van horen zeggen" en bijgevolg gaat u er niet eens op in. Tja. For the record: Laatste opiniepeilingen gezien. Bush's approval record ligt nog amper boven de 30%!! Hij gaat zelfs Nixon van de "troon" stoten.
![]() |
![]() |
#71 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs als het waar is (ik heb reeds een paar keer geschreven dat ik mij wel kan inbeelden dat Bush overdreven getracht heeft om Irak erbij te betrekken), dan nog til ik daar niet zo zwaar aan, gezien ik ook de oorlog in Irak nodig acht voor onze toekomst. Verder hoor ik je niet met dezelfde overtuiging herhalen dat Bush niet geïnteresseerd was om de daders van 9/11 te vinden. Waarschijnlijk waren de bronnen van deze beschuldigingen wat lichter? Zeg dat tegen Exodus. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan nog even dit : dat laatste stukje is ook niet danig on-topic, toch?? Behalve als je nogmaals wilt overtuigen dat Bush niet aanblijft. Well, I got news for you : George W. Bush is en blijft de President van de Verenigde Staten tot zijn tweede mandaat erop is. Whether You Like It or Not. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 16 maart 2006 om 15:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Remember Irak. Daar zat je er ook flagrant naast. ![]() IK heb toen voorspeld dat de oorlog in Irak nog lang niet gedaan was. Dat werd toen door u afgedaan als "nijd" van mensen die niet konden verdragen dat Bush in Irak een "klinkende overwinning" had behaald.
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sluit er uiteraard wel uit 'een nieuw schandaal' of de onmogelijkheid om te regeren wegens onvoorziene omstandigheden zoals dood, zware gezondheidsprobleem, etc... Op basis van de huidige toestand, zelfs als zijn populariteit nog daalt en als de republikeinen de tussenverkiezingen verliezen, dan nog blijft hij aan tot het einde van zijn mandaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst schrijf je dat hij inderdaad weinig waarschijnlijk gaat afgezet worden ( je haalt er zijn vader als reden aan ), en nu schrijf je dat ik blind ben omdat ik beweer dat hij aanblijft.
Dan toch niet? Of wat is het nu? Laatst gewijzigd door Antoon : 16 maart 2006 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Los daarvan is Bush nog eens een echte nitwit. Hij stottert de helft van de tijd, kan geen deftige uitleg geven, heeft geen prescence enzovoort. Hij is niet de man voor de job. Hij staat daar gewoon omdat hij zoon van is.
Laatst gewijzigd door exodus : 16 maart 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is totaal iets anders dan de theorieën over een wereldwijd complot van een eeuwenoude groepje ( sinds Mozes? ) pedofiele bloeddrinkers die de wereld controleren en waarvan de staatslui (allemaal? Ook de Afrikanen en de Nepalezen bijvoorbeeld? ) deel uitmaken. Laatst gewijzigd door Antoon : 16 maart 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We kunnen wel zeggen dat het er al minstens 30 000 zijn. En niet Churchilll of Roosevelt hadden moeten afgezet worden maar Hitler voor het onrechtmatig binnenvallen in Polen en doden van teveel Polen. De analogie met huidige machtshebbers laat ik aan uw creativiteit over. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat is dit nu voor een vandepotgerukte vergelijking????? Hitler was toen de agressor, niet GB of de VS. In Irak is de VS de agressor. Zij zijn een oorlog begonnen tegen een natie die GEEN ENKELE BEDREIGING whatsoever vormden.
![]() |