![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() In Denemarken kan je doppen aan 90% van je wedde.
De jongerenwerkloosheid is quasi onbestaande. Het geheim is: Flexi-security. Dat is een nieuw begrip dat uitdrukt dat loopbanen en jobs uiterst flexibel zijn, waarbij tegelijk gestreefd wordt naar een mate van jobzekerheid en sociale zekerheid. De Villepin in Frankrijk, met zijn CPE mikt alleen op flexibility. Hij is de security vergeten. Engeland met zijn economische opgang, realiseerde die ook via flexi-security. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Allen daarheen!
Behalve de ouderlingen en de donkeys. Machineverkoop, aub, geen gebouwen. Trouwens, door mijn burnout werd ik als topverkoper een liability en sinds mijn ontslag als topverkoper 25 jaar geleden ben ik een beetje helemaal gaan roesten... Laatst gewijzigd door eno2 : 24 maart 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Probeer dan eens spitsmuizenvergif... om te ontroesten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Voor wanneer de uitsluiting van de welgestelden en de eigenaars uit de toelatingsvoorwaarden tot (het toch al ondermaatste aanbod van) de sociale huurwoningen?
Een mogelijk programmapunt voor een paar sociaal-voelende partijen met verantwoord leiderschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Zouden de Limburgse mergelgroeven geen oplossing kunnen zijn voor de sociale pallieters?
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 24 maart 2006 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Las vandaag in de krant met dat rattenvergif en die kinderopvang.... Chipie in de zorgsector of zoiets?
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zie dat hij nog sociaal zou worden,en dan later komt aansluiten bij VWS ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alez ze gaan nu de polen inschrijven bij de vdab. Wellicht denken ze dat die gasten gaan blijven werken?
Drie jaar max waarvan 2,5 op de ziekenkas en dan dopkas. 70 miljoen gaan er zo komen! Wij gaan weer onder ons kl.ten krijgen dat we niet genoeg geven en te weinig werken dan. Beter alle kisjots naar polen verkassen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Als ze sociale woningen geven aan welgestelden, kunnen ze ook huursubsidies geven aan armen.
|
![]() |
![]() |