![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn klacht is geenszins tegen u gericht, maar wel degelijk tegen degene die de belediging aan mijn adres uitte, aan Lombas dus. Lombas is dan bovendien nog eens zo lafhartig om de belediging niet onder zijn eigen naam te posten, maar ze te verpakken als een citaat van iemand anders.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moest eens weten hoevaak Jozef Ostyn, Jan VDB &c mijn antwoorden "belachelijk" hebben genoemd, ga ik daar nu kinderachtig over klagen bij een moderatie die wel betere dingen te doen heeft dan elk "janetje", "dommerik" en "onnozelaar" uit te zoeken en de "geweldpleger" te verdelgen?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis dat dit verwijderd wordt, en de desbetreffende persoon twee weken op verlof gestuurd wordt. Het gaat hier duidelijk om een persoonlijke aanval op mijn genoegzaamheid.
IK EIS GERECHTIGHEID!!! ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf erbij: Als jij degene bent die die citaten onder elkaar plaatst dan ben jij de afzender, wat voor reactie Armadel dan ook uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar weer.
Wat voor de ene als een belediging wordt ervaren, daar is de andere dan weer trots op. Begin daar als moderatie maar eens aan. ![]()
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Lombas.
Toon je meesterschap! Jank van spijt om je schandalige en onvergeeflijke forum-misstap. Wentel je desnoods in het stof voor een minder(e) verdraagzame ziel, en biedt Manuel hier en nu, en plain publique, je meest genoegzame excuses aan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doe ik 7/7, 18/24.
Citaat:
De enige persoon tegen wie ik mij op dit forum al geëxcuseerd heb, is Jozef Ostyn.
Laatst gewijzigd door lombas : 30 maart 2006 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer.
Manuel zou er immers niet beter door uit zijn zelf begonnen avontuur zijn gekomen. Integendeel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moderatie, dit is klaarblijkelijk een teken dat Knuppel een minachtende hoogachting ten opzichte van mijn persoon heeft.
Ik eis recht! Ik eis: BAN KNUPPEL! ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen vermenigvuldigen. (mythen) Laatst gewijzigd door eno2 : 30 maart 2006 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Waarbij wel eens vergeten wordt niet ten prooi te vallen aan de perverse gevolgen van de primaire discriminatie- perversiteiten.
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 maart 2006 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() De moderatie staat zelfs toe dat een spitsmuis
mij bij herhaling "een gepamperd klootzakje" noemde. (Recenter ook nog "stront"). Toen ik de dader van de weeromstuit als Untermensch kapittelde (tijdens een filosofisch onderbouwde spitsmuizen-ressentiments-uiteenzetting) werd ik geknipt (is mij maar één keer overkomen) en met een ban gedreigd, in geval van herhaling. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 maart 2006 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken ik Manuel*? Neen! Aldus was Armadels hooning eveneens tegen de post van Manuel*.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Irrelevant.
Je beschimpt zijn forumpersonage, zijn forumpersoon. Niet zijn opinies. Heel belangrijk verschil.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als liberaal zie ik trouwens het verschil niet tussen de persoon en diens opinie beschimpen. In de retoriek maakt dat ook geen enkel verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man... Vraag gerust de mod om mij te bannen, maar doe het dan in een normale taal zodat de mod uw vraag begrijpt... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het verschil is nochtans duidelijk. Een persoon is heel wat meer dan zijn opinie. Een opinie alleen zegt heel weinig over een persoon als geheel. Een opinie kan je afleggen als een slang haar oude vel, en een totaal nieuwe opinie aanhangen. Een slimme mens kan ook een domme opinie neerschrijven. Een domoor kan best een slimme opinie kopiëren. Als je dus een mening afbreekt, raak je dus niet noodzakelijk aan de persoon. Dat moet zelfs een liberaal snappen. ![]()
![]() |
![]() |