![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me uw e-mail maar eens per PB weten. Na de film zijn de meeste studenten vertrokken, dat klopt. Het debat met Luc Van der Kelen en Mark Saey was blijkbaar niet voor iedereen even belangrijk. Maar goed, niet het debat maar wel de film was van belang.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 3 april 2006 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Ik geloof dat de herdenking in Lommel één was van Vlaamse Oostfronters (jongens die zijn gaan vechten voor hun idealen: Vlaanderen, christendom, Europa) In mijn ogen is daar niets mis mee...
Die begraafplaats heeft geen enkele band met het VB, wordt ook niet aan getoond in de documentaire (enige wie ze laten zien is bert eriksson en zijn wegen en die van het VB zijn al gesplitst) Welke rol? VMO bestaat al lang niet meer dus welke rol kan ene niet bestaande organisatie dan nog steedrs uitoefenen? En waarom zou Voorpost niet eventueel ordedienst bij manifestatie mogen doen van het Vlaams Belang? Roeland Raes is toch uit de partij gestapt? Net als Xavier Buisseret... En mijn punt gaat heus niet over het VB, gewoon dat B-plus heel de Vlaamse beweing over dezelfde kam scheert: Het gooit het Pallieterke en Berkenkruis op de zelfde hoop en omschrijft het Vlaams Nationaal Zangfeest als een grote karaoke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem daarbij nog de uitspraken van slimme Philippe, die het vb eigenhandig wel eens zal aanpakken, of van sluwe Elio die eens snel met de subsidies van het vb komaf zal maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zulke mensen wil ik niet in beleidsfuncties Het berkenkruis is ook zo'n beladen symbool dat ruikt naar onfrisse praktijken uit het verleden. Diegene die het gebruikt wil daarmee een boodschap overbrengen, welnu ik lust die boodschap niet. Wat het Zangfeest en het Pallieterke beteft het staat ook zo een beetje symbool van het verkrampte Vlaanderen waar ik geen deel van wil uitmaken. Daarom in het kader van de vrije meningsuiting zou het niet slecht zijn dat de uitzending eens op de Vlaamse zenders zou worden vertoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B-Plus scheert niet de hele Vlaamse Beweging (zoals u het zegt althans, ik heb in die video enkel het Vlaams Belang bezig gezien en bij mijn weten vertegenwoordigen die - gelukkig - niet de ganse Vlaamse Beweging) over de kam. Deze video is een documentaire, het is geen goedkoop filmpje waarin acteurs de VB'ers nadoen en in een slecht daglicht stellen. Dus, als u enige vorm van kritiek hebt, richt u dan naar de partijleiding van het Vlaams Belang: zij zijn het die de ganse Vlaamse Beweging in een slecht daglicht stellen, niet wij.
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 3 april 2006 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij leest de naam Dewinter en zijn denkvermogen, (voor zover hij over een denkvermogen beschikt natuurlijk) slaat op hol, hij trapt er met z'n twee voetjes in...
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 april 2006 om 23:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
door de ten top doorgedreven hypocrisie van het VuilB zouden mensen die zich recent gaan interesseren voor politiek zich laten misleiden door die leugens die ze nu verspreiden als zijnde "geen fascistische" partij.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet ze niet online, die foto's zijn zo donker en wazig als iets.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou daar dan overtuigend aan moeten zijn? Het was ons niet te doen om ledenwerving of zo (daar hebben we het VB niet voor nodig).
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik het ergens over ledenwerving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakte ik toch op uit je tekst...
Maar goed, ik kan me uiteraard ook vergissen.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat 'overtuigend' van mij sloeg niet op ledenwerving maar op het aantal aanwezigen én op het eerder voortijdig afbollen van de 'geïnteresseerden'.
Jullie organiseren dus op deze wijze levenwervingsavonden? 8) |
![]() |
![]() |