![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, de doodstraf bestaat in Nederland niet, dus die kan niet worden opgelegd. Het zou me echter niet verbazen als hij niet lang meer leeft na zijn vrijlating uit de gevangenis in 2014. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hé, als je toch zo'n grote jongen bent, kun je misschien ook eens ingaan op mijn andere reacties. 't Is maar een suggestie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. In 1914 stonden de Joden aan de zijde van Duitsland. Zij steunden dus de Duitsers. Maar zij zijn overgelopen en sommige Duitsers gaven de Joden de schuld van de Duitse nederlaag in 1918. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Nou nou... De AEL is een marginale subgroep. Fortuyn viseerde een veel bredere groep. En opeens wordt Volkert overladen met alle zonden Israëls (beetje misplaatste uitdrukking, maar toch)... Meiske toch... 8) Citaat:
![]() Knetter ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als men 'nobele intenties' gaat aannemen als grond voor strafvermindering, dan begeeft men zich op zEer glad ijs. Lenin had ook nobele bedoelingen, Hitler zelfs, ... Politieke moorden zijn nooit goed te praten, van links of rechts. Uw redenering zou een ware kettingreactie teweeg brengen, een totale destabilisering van de democratie. Wie bepaalt trouwens wie goed of slecht is? Is Filip Dewinter vermoorden een nobel doel, of Abuh Jahjah? In een rechtsstaat is iets zoals eigenrichting volledig uitgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In dit geval van 'uitlokking' spreken is starfrechtelijk trouwens grote nonsense!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verhaal is nochtans eenvoudig:
Pim Fortuyn kreeg enorme steun van de bevolking omdat hij de eerste was in lange tijd die echt de problematiek van het correct denken ging opentrekken om alle echte problemen proberen op te lossen. De groenlinkse freak Van der Graaf kon het niet aan dat zijn eigen gedachtengoed weinig aanhang heeft, en vermoorde dan maar Fortuyn. Andere groenlinkse rakkers, zoals die Dusauchoit, dachten precies hetzelfde als Volkert Van der Graaf. Dusauchoit is geen moordenaar, maar hij was ineens blij dat een Fortuyn met ideeën die omgekeerd evenredig zijn met de zijne, en die bij de bevolking een ongekend succes kende, uit de weg was geruimd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ONNOZELAAR!!!! Lees ne keer wat er staat! Zijt gij te stom om mijn bericht aandachtig te lezen misschien? Ik schreef dat die AELers gematigde en goed geïntegreerde moslims BEDREIGEN! Kieken! Onnozel kieken! Idioot! Gij legt mij dingen in de mond die ik helemaal niet gezegd heb! Heb ik soms gezegd dat �*lle allochtonen AELers zijn??? Nee. Dus is uw dwaze opmerking irrelevant. Ik had het specifiek over die AELers en niet over �*lle allochtonen. Ik heb dus duidelijk het onderscheid gemaakt. Bovendien heb ik het net uitgebreid gehad over de allochtonen die wél geïntegreerd zijn. Ik heb daar net veel over gezegd. En wat betreft 14-18. Blijkbaar ken jij je geschiedenis niet. Waarom begon Duitsland WOII denk je??? Geef mij maar eens de échte (volgens u toch) reden voor nazi-Duitsland om WOII te beginnen en om de holocaust te beginnen. Kunnen we ne keer goed lachen. P.S. In 1914 stond de Joodse gemeenschap in Duitsland heel hard te juichen omdat de oorlog was uitgebroken. Zij steunden Duitsland voluit, maar toen wilden ze een Israëlische, Joodse staat en veranderden van kamp. Bovendien waren de Joden in Duitsland rijk en helemaal geen machteloze sukkelaars. Alleen konden de Nazi's de Duitse nederlaag uit 1918 niet verkroppen en gaven de Joden daar in elk geval de schuld van. Of jij nu vindt dat de Duitse Nederlaag nu al dan niet aan de Joden te wijten was, doet er hier niet toe. De nazi's weten het wél aan de Joden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien vind ik integratie niet zo belangrijk. Als ze de taal niet willen leren, moeten ze niet zeuren dat ze niet aan werk geraken, voor de rest: leef de wetten na (en ijver voor kiesrecht). Citaat:
Overigens is het vermoorden van een enkeling ethischer dan het vermoorden van een hele bevolkingsgroep, aangezien je in het tweede geval de slechtheid van de mens afleidt uit de godsdienst die hij belijdt, niet uit zijn individuele slechtheid. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat betreft de holocaust: ik geef alleen maar wat info mee. Meer niet. Ik heb wanneer het over de holocaust gaat NOOIT over edele motieven gesproken. Over edele motieven heb ik het hier NOOIT gehad. Jij begint hier verschillende berichten door elkaar te slaan. ![]() ![]() ![]() P.S.: Ik heb me er niet willen over uitspreken of het nu aan de Joden te wijten was dat Duitsland verloor in 1918. Maar dénken dat dat zo was, was de oorzaak van de holocaust.[/b] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
- heeft aangezet tot discriminatie? - heeft gezegd dat de wet die discriminatie verbiedt moet worden afgeschaft? - heeft gezegd dat de vrijheid van godsdienst moet worden ingeperkt of afgeschaft? - heeft gezegd dat allochtonen zich moeten assimileren? - bepaalde groepen wil voortrekken boven anderen? - moslims, linksen (afgezien van de politieke strijd in verkiezingstijd) en migranten provoceert? - andere redenen heeft gegeven waardoor VvdG volgens jou in hem een gevaar zag en/of die een moord volgens jou tot een nobel doel maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |||
Europees Commissaris