![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Had onze Bert (Anciaux) die 60.000 euro niet beter kunnen besteden
aan het helpen/promoten van vele personen met een talent op lange termijn , dan aan de eenmalige rand-promotie van één persoon (Kate Ryan) ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heu, ik kan niet zingen, maar wil me wel laten registreren als brandsirene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit dus een vervaldatum op talent??
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men moet lezen wat er staat : er staat "....besteden aan het helpen / promoten ....op lange termijn" (en dus niet : "talent op lange termijn") dit in tegenstelling tot "...de EENMALIGE randpromotie van één persoon." Just is just , hé BigF ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar... Misschien is Bertje van plan om ook volgende jaar een flinke slodder geld te investeren in Kaatje. En ziet hij zijn promotiecampagne op lange termijn. Neenee, serieus; ik denk dat in helpen/promoten van talent niet de taak is van de overheid. 't Is niet dat het nu altijd nuttig geinvesteerd wordt, maar ik zie mijn belastingscenten liever niet naar het promoten van 'onbekend talent' gaan. 't Wordt trouwens ook niet simpel want ,nogmaals, wie gaat dat talent herkennen? Wie gaat bepalen welk talent de investering waard is? Mijn buurvrouw zingt de mooiste aria's, en ik kan figuurtjes kakken. Wordt ons beider talent even sterk gepromoot? Laat gewoon het publiek zelf het nodige talent ontdekken. Er zijn hier in dit land festivals, tentoonstellingen, free-podia en talentenjachten genoeg. Iedere artiest die vindt dat hij iets te melden heeft vindt wel een medium langswaar hij zijn artistiek geknutsel aan de mensheid kan laten zien of horen. P.s Ik begin hier een talent te ontwikkelen in het reageren op een topic die me eigenlijk al lang niet meer interesseert. Maar ik vrees dat niemand daar op zat te wachten dus op naar dringende zaken!! Doei!!
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 20 mei 2006 om 17:21. Reden: goesting voor aanpassing |
|
![]() |
![]() |