![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom, ik kan begrijpen dat niet iedereen het eens is met Ludo's standpunten, maar om te twijfelen aan zijn intellectuele vermogens gaat toch wat ver, niet? Als hij slechts warrige verhalen kan vertellen hoe werd hij dan doctor in de rechten, kamerlid, senator, auteur van meer dan tien boeken,...? Ik denk dat uw beschrijving toch niet echt recht doet aan Ludo's enorme intellectuele capaciteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u het over Nationalisme onder het mes? Ik ga met u akkoord dat de indeling enigzins... slordig is, maar als je de moeite doet om het helemaal te lezen en de slordige indeling erbij neemt, kan je toch niet anders dan toegeven dat dit een intellectueel goed onderbouwd werk is, ook al ben je het niet met hem eens? Of zie ik dat verkeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() niet beginnen zeveren hé. De N-VA met Mark Demesmaker heeft alles wat ze in haar macht heeft gebruikt om die wantoestand aan te klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heb je dat antwoord nu al gegeven? Indien dat het geval is, wil je me een linkje geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |