![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() bovendien ontken ik de armoede in antwerpen helemaal niet noch wil ik die wegwuiven als een lachertje
Na brussel is antwerpen zeker en vast de stad met het meeste armen. maar in de rijke gemeentes zijn er soms ook armen - en die armen zijn zonder lotgenoten vaak nog meer geisoleerd en eenzaam.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 april 2006 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen heeft veel meer arme dan Braschaat. Het is echt schrijnend soms,en dat doet mij veel pijn! Ik blijf strijden tegen armoede!
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
omdat ik blijf strijden voor de rechten van alle armen en opdat alle armen gehoord zouden worden kan ik niet anders dan daarop wijzen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 april 2006 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een zelf gecreëerde armoede is een luxe armoede... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat u blijft strijden tegen armoede is bewonderenswaardig!
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Uw mening is nooit bescheiden, wegens een op het maffe af zijnde opinie als een lege doos....
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dan nog zelf gewild ook??? Zie nr 67 Heb je nog méér van zulke gedachten in je grijze hersencellen zitten??? Laatst gewijzigd door an1959 : 15 april 2006 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe die mensen moeten leven is werkelijk erbarmelijke. En dan spreek ik over toestanden die je zeker in Brasschaat niet zal tegen komen Ook kent Antwerpen veel gewone armen die het super moeilijk hebben om rond te komen Maar de armoede in Brasschaat is zeker zo erg dan hier bij ons in Anwerpen,voordeel is wel dat de armen in Brasschaat gekend zijn
![]() |