![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 13/04 Lijk lag drie jaar voor spelende tv in Londense woning
Meer dan drie jaar lang heeft het lijk van een 40-jarige vrouw voor een spelend televisietoestel in een Londense woning gelegen. Het skelet werd pas door de overheid ontdekt, nadat er bezwaren waren gerezen over niet-betaalde rekeningen. Rond de dode lagen ongeopende geschenken en wenskaarten voor Nieuwjaar 2002. De televisie en de verwarming stonden nog aan. De politie vermoedt dat de alleen levende vrouw een natuurlijke dood is gestorven. De juiste doodsoorzaak is echter niet meer te achterhalen. Het lijk kon pas geïdentificeerd worden na een vergelijking van het gebit met oude vakantiefoto's, waarop de vrouw lachend was te zien. Bron:GVA Schrijnend?wel nee dit is de realiteit waar niemand oren naar heeft! Mensen die alleen leven zonder contact met de buitenwereld! Honderden mensen leven zo,ook in belgië hoor. Slaap lekker hé
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Gewoon te maf voor woorden..
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat doe je daar aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() armoede is een symptoom van sociaal economisch isolement. dat sociaal economisch isolement is het gevolg van de kapitalistische ieder voor zich cultuur waardoor het sociaal weefsel kapot gaat. Gewoon het kapitalisme omverwerpen dus en terug als normale mensen gaan leven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 april 2006 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoppen met het egotisme zou een goede start zijn hé,Maar alberto dit is zeker niet aan jouw adres gericht hoor.
Als er vandaag ne jonge gast afgemaakt word met een mes vind ik dit zeer erg,maar als er honderde mensen verkwijnen in één of ander vergeetputje vind ik dat nog veel erger hoor. Waar zitten dan de VB mannekes ![]()
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 13 april 2006 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 13 april 2006 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Triestig dat het zo erg gesteld is met de samenleving.
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat is juist,maar eentje die zich bezig houdt met de juiste dingen.
Ik denk zelfs in mijn binnenste dat het geen VB meer gaat worden na alles wat ik op Politics.be gelezen heb ![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem deze draad eigenlijk" de vergeten armoede!" Ik hoop dat er nu eens mensen van" de vergeten armoede " zelf op reageren hé. Want dit probleem verdient veel meer aandacht hoor!
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() 't schijnt dat meer dan 2 uur per dag TV kijken slecht is voor de gezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heeft dat te maken met " de verborgen armoede " hé?
![]() |
#16 |
|
![]() mja, swel erg, maarja, wat kan de samenleving daar nu aan doen?
![]() mss had die vrouw geen familie of vrienden meer e. Dit heeft ook nix te maken met armoede. Het is aan het licht gekomen omdat de rekeningen niet betaald werden (wrs van de tv en de chauffage ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- mensen die arm zijn en daardoor geen sociaal contact hebben - mensen die niet arm zijn maar wel eenzaam en ook niet meer buiten komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() in gewone taal mensen die eenzaam zijn hebben een kleiner sociaal kapitaal en worden daardoor sneller arm. omgekeerd geldt hetzelfde mensen die arm zijn zullen sneller ( hoewel ook niet perse maar wel sneller ) geisoleerd geraken. een vicieuze cirkel dus.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 april 2006 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honderden mensen die geen stem hebben,vergeten omdat ze geen taalvaardigheid hadden,omdat ze niet durfde,omdat ze een put van het verleden niet konden overwinnen,omdat ze in de steek gelaten waren,wie weet wel waarom de verborgen armoede de kop opsteekt hé! Bij mij NOOIT VERGETEN!
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |