![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als die dat kiezen als beroep moeten ze ook maar stoer genoeg zijn om met de gevolgen te kunnen leven en niet als een klein kind gaan zagen bii vadertje staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Als twee mensen op een eiland leven en ze hebben elkaar niet nodig, integendeel: ze kunnen makkelijker overleven zonder de ander, waarom zouden ze elkaar dan niet proberen te vermoorden? Wat houdt hen tegen? Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 20 april 2006 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Waarom zouden ze? Misschien komt het gewoon niet in hen op, omdat ze van elkaar geen last hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() het is dat ik met u van niks verschiet.Ge zijt toch altijd dekadentie en allerlei onheil en wantoestanden aan het ophemelen en toejuichen...ik weet niet waar uw grenzen liggen, en zelfs niet of ge grenzen hebt, in uw destroy-mentaliteit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() ![]() Allez vooruit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Moet ik dan grenzen hebben? Waarom dan wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Ik vind het leger maar een vuile bedoening. Toerkes lopen in de modder, urenlang met een ongeladen geweer een leegstaand houten kot bewaken, en springen naar de bevelen van achterlijke onderofficiertjes.
|
![]() |
![]() |