![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn zeker succesvolle gevallen van "kleine" criminelen die door een gedwongen heropvoeding zichzelf in handen hebben kunnen nemen en goed bezig zijn. Maar een moordenaar van 17, die bovendien nog te laf is om voor zijn daden op te komen en zich gaat verstoppen in het verste hoekje dat hij kan vinden? Nee, ik denk niet dat gelijk welke behandeling zo iemand nog recht kan krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf vooral uit de buurt van Brussel centraal en het station van Charleroi en laat je mp3 thuis.
#63 |
Burger
|
![]() U beseft natuurlijk zelf dat dat onzin is die u waarschijnlijk in het heetst van de discussie heeft uitgekraamd.
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker zal zich vergist hebben.
Het is namelijk Australië waar je er zelfs niet inkomt als je geen Engels kent. In Amerika bouwen ze, voorlopig athans, alleen nog maar metershoge muren om er de tsunami van Spaanssprekende Mexicanen te stoppen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 april 2006 om 10:00. |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() efkes melden dat de duizenden mensen die in Brussel Centraal zijn gepasseerd zonder kleerscheuren op hun werk zijn aangekomen. Er zijn geen meldingen van slachtoffers.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben dan zeker hun mp3 thuisgelaten.
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al die mensen hebben ouders, families, vrienden, buren... Zelfs al zou je een volledige nieuwsstop over het roofgedrag van sommige Marokkaanse tieners afkondigen, dan nog zou je niet kunnen verhinderen dat steeds meer mensen er kennis van krijgen en er hun politieke keuze laten door bepalen. Laatst gewijzigd door baarle : 28 april 2006 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die komen hier, met de hulp van familieleden die hier wel wonen, hun gratis inkopen doen en verkopen die in Polen. Er moet al iemand vermoord worden voor men er iets aan doet. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Hebben ze er al eens aangedacht van hunne rommel niet op straat te kieperen, velen zijn werkloos wat houdt hen tegen den boel voor hun woning proper te houden, en dan maar zagen dat het verloederd.
Laatst gewijzigd door alberto : 28 april 2006 om 11:41. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diepe zucht....
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen moeten wél belastingen betalen op de gestolen goederen alsof ze verkocht werden. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ericferemans, zijn jullie hier nog ??
Want anders zou ik graag wat reactie willen op het feit dat (volgens de media dus met de nodige voorzichtigheid benaderen...) de moordenaar na een vorige arrestatie (en loslating natuurlijk) BIJ VERSTEK veroordeeld is en dus NIET IN HET GEVANG HEEFT GEZETEN. Tja soms kun jullie wel eens met de billen bloot gaan he... |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen die wordt aangeklaagd, vooral minderjarigen, moet men in voorarrest steken. Ook kinderen! Natuurlijk! Ik stel voor van te beginnen met de heer PDW. Er lopen al zoveel aanklachten tegen hem dat we moeten oppassen dat hij niet gaat lopen, stel je voor dat ie onderduikt in Allochtonië!!!8) |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Denk nu eens na hoeveel er daar van bedreigd zijn? |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() kronkel spartel kronkel spartel...
tja en maar roepen dat diene gast zo onmenselijk behandeld was he ... en zeggen ze nu dat diene gast gewoon niet in het gevang heeft gezeten... 'k zeg het nogmaals voortgaand op hetgeen men in de media zegt en die betrouw ik voor geen haar ... |
![]() |