![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik slaag er niet in ergens een neerslag te vinden van 'het recht op welkomstgevoel', maar je mag me steeds linken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En tegen bedilzucht ? wat is "bedilzucht" dan ? Ik heb (genetisch gezien) een probleem, jicht in mijn been, wil dit zeggen dat ik tegen hogere snelheden mag racen in de dorpskom ? Ik heb namelijk meer moeite om op de rem te drukken. Daarnaast heb ik moeite om vlaamse verkeersborden te lezen ... wil dit zeggen dat als bepaalde borden niet in het Spaans zijn (mijn moedertaal) dat ik die dan kan en mag negeren ? de overheid is immers in gebreke gebleken om mij op gepaste (niet racistische) wijze aan te brengen wat ik moet doen op de weg op sommige plaatsen. Wat als ik u de naam gaf van een dorp waar vroeger veel mijnwerkers zijn heengekomen in de limburg ? moet de overheid daar dan maar italiaans personeel aannemen ? Tweetalig nederlands / italiaanse ambtenaren ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar gaat de grondslag van het hele faciliteitenstelsel. Afschaffen dus maar, die boel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het belangrijkste dat de overheid zo efficiënt mogelijk werkt. |
|
![]() |
![]() |