Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2003, 13:39   #61
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

percloride's schermafbeelding

Standaard

ik herhaal nogmaals, "een vader die zijn eigen dochter een kogel in de kop schiet, en waaruit nu blijft dat dit een normale doen is bij deze volkeren" kunnen wij dat van uit onze wersterse opvoeding als normaal beschouwen ? Hoe kun je als vader in dergelijke omstandigheden je kinderen vermoorden als je de vaderliefde kent, mijn conclusie: zij tonen geen enkele liefde tegenover hun kinderen, zij zijn geobsedeert door hun godsdienst. Naar buiten toe zijn het liefdevolle mannen tegenover hun kinderen en tegenover hun vrouw, maar ik beweer het tegenovergestelde omdat ik het "geluk" gehad heb een confrontatie te mogen meemaken tussen de echtgenoot (vader) en echtgenote met kinderen, reden: bij vreemd bezoek moet de vrouw zich in de keuken verstoppen, mag geen contakt hebben met de westerse varkens. Toen ik er bij was, heeft de vrouw toch het lef gehad om even tussen te komen, wat ik toen heb meegemaakt grenst aan het ongelooflijke, zij werd onder mijn ogen geslagen en gestampt en heeft op zeker ogenblik een verplaatsing meegemaakt van ongeveer 6 meter (ik overdrijf niet: 6 meter) zonder de grond te raken van toen ik mijn afkeer voor de moslims en hun schijnheilig gedoe tot lager dan het vriespunt gedaald. Dergelijke mistoestanden zijn niet te vergelijken, wat de linkiewinkies ook mogen proberen, met onze westerse beschaving. Al deze toestanden zijn gekent door het centrum LEMAN en daarom maakt het mij woedend omdat zij
hiervoor ziende blind zijn. Heb ook nog geen enkele reactie mogen lezen of bekijken van de moslims zelf over dergelijke zaken, dus zwijgen is toestemmen Voor mij is er maar een conclusie: MOSLIMS ROTOP !!!!!!

en nu zal er reactie komen van mensen die beweren dat het allemaal zo erg niet is, en ook dat het in feite ONZE SCHULD is.
percloride is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2003, 13:57   #62
Twocount
Burger

Standaard

en ik herhaal nogmaals: deze radicale freaks zorgen voor deze toestanden die gij hebt meegemaakt en dat is idd niet menselijk en niet toe te laten, anderen zijn hier de dupe van door veralgemening.

Wat hebt gij trouwens gedaan toen ge dat zag? Toch hulp verleent aan die vrouw? Want dat was een persoon in nood. De politie gebeld? Of alleen maar toegekeken en gedacht: ahha, laat ze elkaar maar uitmoorden?
Oud 8 augustus 2003, 13:59   #63
wardje
Burgemeester

wardje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door percloride
Dergelijke mistoestanden zijn niet te vergelijken, wat de linkiewinkies ook mogen proberen, met onze westerse beschaving. [...]
hiervoor ziende blind zijn. Heb ook nog geen enkele reactie mogen lezen of bekijken van de moslims zelf over dergelijke zaken, dus zwijgen is toestemmen Voor mij is er maar een conclusie: MOSLIMS ROTOP !!!!!!

en nu zal er reactie komen van mensen die beweren dat het allemaal zo erg niet is, en ook dat het in feite ONZE SCHULD is.
het is verdorie heel erg, en het is onze schuld niet

maar hoe kun je dat tegelijk zo mensonterend vinden maar er tegelijk mee akkoord gaan zolang het maar hier niet gebeurt? in welke zin, in welke zin verdorie is "moslims rot op" een oplossing daarvoor? leg mij dat eens uit.
wardje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2003, 14:06   #64
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Percloride, een kleine verduidelijking.

Heeft u iemand in gedachten misschien, die hier op dit forum zulk een gedrag verdedigt. IEMAND die zulk een barbaarse vrouwenmishandeling goedpraat? Ik dacht het niet.
Bent u hier zelfs maar iemand tegen het lijf gelopen die (dit soort) "geloof", dit misbruik van religie verdedigt?

Nu even over naar uw conclusie: "Moslims, rot op !". Verscheidene fouten. Eerst laat u uitschijnen dat de wantoestanden die u beschrijft, zij het moorden om het "eergevoel" of huiselijk geweld, als normaal en frequent (lees: 'in wel zoveel gevallen') worden beschouwd door de moslim. De moslim, uw tweede fout. Het is eigen aan de menselijke psychologie om het wereldbeeld "ordeljker", minder complex te maken. Dus delen wij mensen in in hokjes, wat de zaken een stuk vergemakkelijkt. De moslim is een hersenspinsel. De groep mensen die het kan omvatten is zzer groot, en het beeld dat u nu schetst van de moslim is niet correct. Toch wenst u de moslim weg. Een grove veralgemening, waaruit een racistishe gedachte spreekt.
Oud 8 augustus 2003, 14:47   #65
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ik had het wel gedacht dat er enkelen op dit forum zouden beweren dat het ONS fout is.

Van het links gedoe heb ik nog geen enkel woord van afkeuring kunnen lezen, nogmaals, zwijgen is toestemmen, wel schoon gasten zijn jullie, je gaat op de lange duur nog gaan beweren dat ik schuldig ben !

Ik kom maar tot EEN vaststelling, de schijn naar de buitenwereld is er een
van een sprookje, als het dan toch allemaal goedmenende burgers zijn waarom komt er geen reactie van al wat moslim is, al iets gehoord ?????

[size=6]ZWIJGEN IS TOESTEMMEN ! [/size]
Oud 8 augustus 2003, 14:55   #66
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

Maar enfin! Wat lees jij nu dat er niet staat? Waar leg ik de schuld in "onze schoenen" Wat zou "ons" nu schuld treffen als een of andere gek zijn vrouw zes meter (ps: lichte overdrijving ) wegsmijt. Die gek heeft een middeleeuws wereldbeeld net als die nieuw-rechts zeikerds, rechtstreeks hebben we daar NIETS mee te maken. Dat is barbaars, crimineel, ontoelaatbaar.
Dat zegt geen bal over "de moslim", en wil al helemaal niet betekenen dat "ze" dat ook doen en "ze" dus maar moeten oprotten.
Oud 8 augustus 2003, 14:58   #67
Twocount
Burger

Standaard

Citaat:
ik had het wel gedacht dat er enkelen op dit forum zouden beweren dat het ONS fout is.

Van het links gedoe heb ik nog geen enkel woord van afkeuring kunnen lezen, nogmaals, zwijgen is toestemmen, wel schoon gasten zijn jullie, je gaat op de lange duur nog gaan beweren dat ik schuldig ben !

Ik kom maar tot EEN vaststelling, de schijn naar de buitenwereld is er een
van een sprookje, als het dan toch allemaal goedmenende burgers zijn waarom komt er geen reactie van al wat moslim is, al iets gehoord ?????

[size=6]ZWIJGEN IS TOESTEMMEN ! [/size]
1) Ik ben niet links

2) Waar staat dat het uw fout is?

3) Wat hebt ge gedaan toen dat zich voor uw ogen afspeelde?

4) Niet alle moslims zijn radicaal, daar hoeft ge niet links voor te zijn om dat te mogen zeggen.

5) Ik herhaal: dit is echt af te keuren dat mishandelen, maar daarom niet: alle moslims buiten. Moslim is NIET per definitie slecht!!
Oud 8 augustus 2003, 15:09   #68
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ik kan niet uitwijden op dit forum, mijn 35 jarige carriere heeft mij een andere kijk op de moslims in het algemeen gegeven. Ik heb één individueel geval gegeven als voorbeeld, en inderdaad lopen er tussen de miljoenen moslims mensen tussen die het goed menen maar ik bekijk het algemeen zoals ik van de Vlamingen kan schrijven dat het werkers zijn, en daar zijn er ook enkelen tussen die werkschuw zijn.

Jullie mogen ook niet vergeten dat het probleem van het doden uit eergevoel, niet of bijna niet gekend was onder de bevolking, maar WEL gekend bij de verantwoordelijken van dit land, zoals er nog vele andere dingen gekend zijn maar waarover zij liever zwijgen.

Denken jullie nu echt dat dergelijke zaken NIET in Belgie gebeuren !

Kinderen worden opzettelijk gedood en ik zou niet mogen roepen :

MOSLIMS ROT OP !
Oud 8 augustus 2003, 15:11   #69
Twocount
Burger

Standaard

Ik herhaal: wat hebt gij gedaan voor die vrouw toen ze gemolesteerd werd behalve haat ontwikkeld tegen moslims?
Oud 8 augustus 2003, 15:11   #70
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

maar evenveel als: BELGEN ROT OP!
of, alle gevoeligheden in acht genomen : VLAMINGEN ROT OP!
Oud 8 augustus 2003, 15:12   #71
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twocount
Ik herhaal: wat hebt gij gedaan voor die vrouw toen ze gemolesteerd werd behalve haat ontwikkeld tegen moslims?
Voila...dat vroeg ik me ook af.
Meldingsplicht?
Wat doé je overgins als werk?
Oud 8 augustus 2003, 15:19   #72
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

wat IK gedaan heb, Vraagteken, ik stond er bij en ik keek er naar, met droefheid en pijn in het hart, omdat dit ook gebeurde in het bijzijn van een viertal kleine kinderen.
Ik kon of ik mocht niets doen, het was voor bepaalde mensen de moeite niet waard om een incident uit te lokken dat zijn weerklank zou krijgen in het land van herkomst van betrokkenen. En daar sta je dan.
Oud 8 augustus 2003, 15:21   #73
Twocount
Burger

Standaard

Citaat:
wat IK gedaan heb, Vraagteken, ik stond er bij en ik keek er naar, met droefheid en pijn in het hart, omdat dit ook gebeurde in het bijzijn van een viertal kleine kinderen.
Ik kon of ik mocht niets doen, het was voor bepaalde mensen de moeite niet waard om een incident uit te lokken dat zijn weerklank zou krijgen in het land van herkomst van betrokkenen. En daar sta je dan.
politie bellen, nooit van gehoord?
die vrouw helpen( hulp aan derden), nooit van gehoord?
Dieje kerel een teut op zijn bakkes geven? Allé ja, mss net iets te gevaarlijk voor eigen lijf en leden.

of WOU je niet helpen? je kon niet zei je, maar dat is makkelijk natuurlijk.

Nogmaals, wat dieje kerel deed was absoluut ontoelaatbaar, ben ik het met je eens!!, maar mensen in nood verdienen hulp!!!!
Oud 8 augustus 2003, 15:24   #74
Confucius
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ik kan niet uitwijden op dit forum, mijn 35 jarige carriere heeft mij een andere kijk op de moslims in het algemeen gegeven. Ik heb één individueel geval gegeven als voorbeeld, en inderdaad lopen er tussen de miljoenen moslims mensen tussen die het goed menen maar ik bekijk het algemeen zoals ik van de Vlamingen kan schrijven dat het werkers zijn, en daar zijn er ook enkelen tussen die werkschuw zijn.

Jullie mogen ook niet vergeten dat het probleem van het doden uit eergevoel, niet of bijna niet gekend was onder de bevolking, maar WEL gekend bij de verantwoordelijken van dit land, zoals er nog vele andere dingen gekend zijn maar waarover zij liever zwijgen.

inderen worden opzettelijk gedood en ik zou niet mogen roepen :

MOSLIMS ROT OP !
Perchloride heeft wel een punt: waarom komt er geen officiële afwijzing van dergelijke toestanden door de verantwoordelijke authoriteiten in de moslimwereld. Staat volgens jullie stilzwijgen niet gelijk aan goedpraten van dergelijke daden ? Vlamingen rot op ? Dit is mijn geboorteland, moet ik misschien zwijgen of me aanpassen aan de nieuwe Belgen omdat een paar pseudo intellectuelen zich zo nodig politiek correct willen opstellen en de voor hen vervelende trekjes van de multiculturele staat niet willen zien ?
Oud 8 augustus 2003, 15:25   #75
percloride
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ach wat nut heeft het om uit te wijden, de tijd zal raad geven.
Oud 8 augustus 2003, 15:25   #76
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dus dacht u: dat is de druppel, die schijnheilige hypocrieten zijn allemaal hetzelfde.

Menselijk begrijpelijk, maar emoties en verstand zijn twee verschillende zaken.
Oud 8 augustus 2003, 15:28   #77
Twocount
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
Citaat:

inderen worden opzettelijk gedood en ik zou niet mogen roepen :

MOSLIMS ROT OP !
Perchloride heeft wel een punt: waarom komt er geen officiële afwijzing van dergelijke toestanden door de verantwoordelijke authoriteiten in de moslimwereld. Staat volgens jullie stilzwijgen niet gelijk aan goedpraten van dergelijke daden ? Vlamingen rot op ? Dit is mijn geboorteland, moet ik misschien zwijgen of me aanpassen aan de nieuwe Belgen omdat een paar pseudo intellectuelen zich zo nodig politiek correct willen opstellen en de voor hen vervelende trekjes van de multiculturele staat niet willen zien ?
Niet willen inzien? Arresteer dieje kerel, sluit hem op, wijs hem desnoods uit, maar scheer niet iedereen over dezelfde kam!!!
Oud 8 augustus 2003, 16:34   #78
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Iedereen heeft het hier over anti-multikultuur, moslims, enzo... niemand over MANNEN! Ik heb helemaal niets tegen mannen ofzo, ben geen radicale feministe, maar het gender-aspect is hier ook belangrijk!
verkkaar u nader? De archeo-patriarchale moslim maatschappij is achterhaald of niet?
Ik denk niet dat het toeval is dat dit een vrouw was, die niet mocht integreren in de Westerse maatschappij hé!
Oud 8 augustus 2003, 16:42   #79
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Mieke heeft gelijk.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2003, 17:07   #80
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

ja en merk eens hoe de andere heren liever rond de pot blijven draaien en Percloride blijven lastigvallen terwijl niemand het nog over de grond van de zaak heeft.

Kern van deze zaak is dat een jonge vrouw door haar familie gedwongen wordt om niet te integreren in de samenleving waarin zij wonen en die uiteindelijk, als ze het dan toch tracht te doen, vermoord wordt door haar eigen "liefhebbende" oom en haar "liefhebbende" papa. Het heeft eigenlijk niet veel met de godsdienst te maken, maar eerder met een cultureel verschijnsel dat zich in landen voordoet die toevallig grotendeels Moslim zijn.

Het geeft tevens het failliet van onze multicul aan want zolang de vrouwen niet kunnen integreren zullen de mannen het ook niet doen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be