![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij kan het al lang niet meer schelen welke optie het haalt. Ik ben toch al gaan lopen uit de vuile kutstad. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Subsidies intrekken is wel niet hetzelfde als verbieden. Ik zal niet verbergen dat ik mijn bedenkigen heb bij VRT-panels die onder elkaar zitten te overwegen hoe het toch weer komt dat er zovelen VB gestemd hebben. Die VB-kiezers betalen ook belastingen waarmee de VRT gefinancieerd wordt, een beetje meer respect voor die kiezers zou niet slecht zijn. Anderzijds is het te verantwoorden dat de democratie geen anti-democratische krachten moet financieren. Als je het nu zo bekijkt: wie door eigen schuld zijn auto in de vernieling rijdt, krijgt niets van de verzekering. Ik bedoel: een verzekering heeft een reglement, wie dat overtreedt, krijgt geen vergoeding. Als je de grondwet als zulk een soort verzekeringspolis zou beschouwen, die subsidies geeft aan politieke partijen, dan is het logisch dat die wie het het reglement, de grondwet dus, niet naleeft, niet financiert. Maw het VB kan subsidies krijgen, in zoverre zij een democratische bijdrage in functie vann het welzijn van de democratie kan leveren. Doet zij aan afbraak politiek, niet. Blijven de vele VB-kiezers met hun, mogen we toch aannemen, ten dele legitieme verzuchtingen. De overheid kan naar die verzuchtingen en klachten beter luisteren, eraan tegemoet komen of er en antwoord op geven. Die kiezers kunnen hun partij zelf financieren. Vrije meningsuiting voor tegenstanders van de vrije meningsuiting: het blijft dansen op de slappe koord, op het evenwicht tussen vrijheid en verantwoordelijkheid.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de staart tussen de 'benen' ?
Laatst gewijzigd door djimi : 15 mei 2006 om 20:54. |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat u zo goed zult willen zijn 'voddekop' te definiëren en vervolgens uit te leggen waarom het onmogelijk zou zijn dat een 'niet-allochtoon' bevriend is met een 'voddekop'.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Help mij even, wil je? Want die dame heeft een heel interessant boek geschreven. Zou verplicht leesvoer moeten worden.
Als je maar politiek correct denkt... ![]() Laatst gewijzigd door xmordan : 15 mei 2006 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun 'jalâbîb' 3 over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevingsgezind, Meest Barmhartig. (Koran: 33:59). 3 Jalâbîb (enkelvoud: jilbâb): wijd mantelachtig overkleed. http://www.mijnsluierenik.nl/lezing.html Ne voddekop loopt er zo bij om dat men zou kunnen discrimineren. Niet-voddekoppen mogen volgens de musulventen hun strontboekske lastig gevallen worden, van voddekoppen moet men echter afblijven want anders... Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 15 mei 2006 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zoals die lieve Euopese vrouwen die verliefd raken op die mooie vlotte moslim. Hoe loopt dit meestal af? Of de vrouw moet zich verplicht bekeren tot de islam en loopt binnen de kortste keren met hoofdoek rond. Of in Telefacts, Jambers of Koppen zien we haar na een tijdje terug met de vraag of de overheid haar wil helpen om haar kinderen terug te halen uit dat oosterse bergdorpje.
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() Vriendschap komt voort uit respect en vertrouwen maar in dit land word je verplicht om bevriend te worden met iemand die totaal anders is.
Volgens mij werkt vriendschap niet onder dwang. Toch? |
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
8 pec van dit, 15 perc van dat , 17 perc van nog iets anders , 9 perc N-VA ? Laat me niet lachen!
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ah ja ?? En hoe dan wel, en door wie dan wel ?? Er is toch wel een verschil tussen 'oproepen tot verdraagzaamheid' en 'verplichten tot vriendschap', neen ?? 3. Dat klopt alleszins. Ik zal bijvoorbeeld nooit bevriend kunnen worden met een racist, en als ik merk dat vrienden de racistische toer op gaan is wat mij betreft de vriendschap onmiddellijk voorbij. Er is volgens mij namelijk een groot verschil tussen het signaleren van/praten over een probleem enerzijds en het systematisch aanzetten tot misprijzen, angst en haat anderzijds. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Ploertendoder' scheen niet te begrijpen dat een 'niet-allochtoon' bevriend kon zijn met 'ne voddekop', en wat u hierboven vermeldde zal hem wellicht niet uit z'n onbegrip halen, helaas. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Ik neem het niet dat in kaderke in jouw onderschirft staat dat ik een illegale windows draai. Alweer illegalen!
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 15 mei 2006 om 22:41. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wees nu eens even eerlijk: Mits een eerlijke en objectieve behandeling in de media haalt het VB nog veel meer stemmen, maar het maakt niet zo veel meer uit nu. 1 kwart van de mensen stemt er ondertussen op. Media en politiek zullen buiten de meest grove repressie de bal niet meer kunnen stoppen. We hebben genoeg kritische massa bereikt. Het is enkel nog een kwestie van tijd nu voor de rotte fundamenten van de staat belgië het begeven. De problemen zijn enorm en de 'onderstutters' van dienst zijn simpelweg niet competent genoeg om ze aan te pakken. De vraag is enkel nog tot welke diepte we zullen wegzakken voor het boeltje instort. Worst case = vlaanderen net zoals wallonië een economisch moeras, ineenstorting van de SZ en een staat van quasi burgeroorlog. Ik zou hopen dat de 'democratische' politici toch nog net dat greintje verantwoordelijkheidsgevoel hebben om het roer om te gooien en te redden wat er te redden valt. Ik vrees er echter voor. En ja op een heel aantal punten vertegenwoordigt het VB volgens mij meerderheidsstandpunten, het enige wapen dat de 'democratisch' politici daartegenover kunnen brengen is het demoniseren van de boodschapper en het vervormen van hun boodschap. Maar zoals gezegd: it's too late for that now... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 mei 2006 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Het is vrees ik inderdaad al te laat; het politieke klimaat is zo verloederd geworden dat we evolueren naar een stelsel gelijk in Amerika; met slechts twee grote partijen. De wij'en en de zij'en. Met al die onnozele kartels en al dat gedoe
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik erger mij ook aan die toestanden, maar je vergeet één belangrijk aspect. Er doen zich ontegensprekelijk problemen voor met immigranten en illegalen waartegen door de overheid niet opgetreden wordt. jonge crimineeltjes voelen zich daardoor onaantastbaar. Dat leidt tot grote frustraties bij heel wat autochtonen. Naar mijn oordeel is de overheid hier de grote schuldige en niet zozeer de terecht gefrustreede die met zijn klachten nergens gehoord wordt |
|
![]() |