![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tu quoque, Brute?
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jouw tussenkomst over varkensslachtingen is totaal off-topic. Bovendien ga je volkomen onterecht suggereren dat Vlaams Belangers een selectieve dierenliefde hebben. Je kan die selectieve dierenliefde - een product van jouw geest - niet aantonen. En op die fictie van jouw geest ga je het Vlaams Belang aanvallen. En dat is aanzetten tot haat. Mensen in een slecht daglicht plaatsen op grond van fictieve gebreken. Je hebt beruchte voorgangers op dat vlak. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had het over belangrijkeheid, en partijen die zich drukker maken over de transfert van een bedrag waarvan we met zen allen de grote-orde bepalen en dat eigenlijk nul zou moeten zijn, dan over de verkeersveiligheid an sich. Voor mij is het transfertprobleem dan ook het allerlaatste dat dient opgelost te worden, als we het over bverkeersveiligheid en bijhorende boetes hebben. Vlaams of belgisch probleem ? Niet te slim proberen zijn hé, als je het exact wil berekenen moet je ook de hoogte van de boetes kennen die niet betaald worden. Nu geeft men enkel het % niet betaalde. Als het overgrote gedeelte van de boetes in vlaanderen uitgescheven worden (83%), is van die overgrote meerderheid 2/3 niet betaald door vlamingen als we eventjes vergeten dat er in vlaanderen ook brusselaars en walen rondrijden. Dus de vlaming onthoudt de vlaamse gemeenschap meer dan het onevenwicht in de verdeelsleutel. Raar dat partijen die van comunautaire scherpslijperij hun handelsmerk maken dat niet weten ? Of althans voorang geven aan het kleinste bedrag om mee te scoren. Stemmingmakerij ? Pamperen eigen volk ? Mijn moeder zal toch niet helemaal ontevreden zijn denk ik Laatst gewijzigd door spherelike : 19 mei 2006 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ben ik daarom een slecht mens? Onze niet-Europese allochtonen zitten hier in de eerste plaats om onze sociale zekerheid op te souperen, met misschien nog een verborgen religieus-politieke agenda. Maar onze media en politici houden ons voor dat de multiculturele maatschappij iets is als een soort finaliteit, die wij MOETEN accepteren. Van morele dwingelandij gesproken! Als ik een afkeer van katten en honden heb zal niemand mij het ten kwade duiden dat ik ze niet in huis haal, maar anderzijds zal ik nooit zo'n beest kwaad doen. Ik beken het eerlijk: ik vind het storend, grotesk en bedreigend om overal zwarten, rondlummelende en parasiterende Islamieten, moskees, hoofddoeken etc. te zien in MIJN land en dat is mijn goed recht! Laatst gewijzigd door slobodan : 19 mei 2006 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat de overheid ook overtredingen gedoogd bij het slachten van varkens voor privégebruik uiteraad hoofdzakelijk door autochtonen. Tenzij je het bestaan van deze varkens-slachtingen ontkent of weet hebt van effectief optreden door de overheid tegen deze inbreuk, of weet hebt van een standpunt tegen deze overtreding uit dezelfde hoek als waar de inbreuken bij schapenslachtingen aangeklaagd worden, noem ik dit selectieve dierenliefde. Dit was eerder ironisch bedoeld, maar voluit beweer ik dat het NIET te doen is om naleving van de wet, en ook niet om het welzijn van die schapen, maar om de allochtonen met de vinger te kunnen wijzen. Ik zet dus niet aan tot haat in tegendeel, ik probeer aan die eventueel nijdig wordende medemens te zeggen dat als hij oprecht is, hij alle inbreuken moet aanklagen, en dus niet selectief op basis van godsdienst. Dat is nu net wat ik het VB verwijt. Geen oproep tot het respecteren van de wet door iedereen, maar altijd focussen op die ene geloofsgemeenschap. Ik ontken zeker niet dat er misbruiken zijn, maar de boodschap wordt niet eerlijk gebracht. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zie jij een verband tussen onderwijs en slachtwetten ? |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan het niet meer terugvinden, maar ik dacht dat een officiele vraag in een of ander parlement was, waar de bevoegde minister moest toegeven dat 2/3 van de boetes niet geind werden. Ik schrok hier ook behoorlijk van. Eens dat men weet dat iemand anders ongemoeid gelaten wordt na niet betaling van een boete, zal dit wel aanstekelijk werken zeker.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat de overheid ook overtredingen gedoogd bij het slachten van varkens voor privégebruik uiteraad hoofdzakelijk door autochtonen. Tenzij je het bestaan van deze varkens-slachtingen ontkent of weet hebt van effectief optreden door de overheid tegen deze inbreuk, of weet hebt van een standpunt tegen deze overtreding uit dezelfde hoek als waar de inbreuken bij schapenslachtingen aangeklaagd worden, noem ik dit selectieve dierenliefde. Dit was eerder ironisch bedoeld, maar voluit beweer ik dat het NIET te doen is om naleving van de wet, en ook niet om het welzijn van die schapen, maar om de allochtonen met de vinger te kunnen wijzen. Ik zet dus niet aan tot haat in tegendeel, ik probeer aan die eventueel nijdig wordende medemens te zeggen dat als hij oprecht is, hij alle inbreuken moet aanklagen, en dus niet selectief op basis van godsdienst. Dat is nu net wat ik het VB verwijt. Geen oproep tot het respecteren van de wet door iedereen, maar altijd focussen op die ene geloofsgemeenschap. Ik ontken zeker niet dat er misbruiken zijn, maar de boodschap wordt niet eerlijk gebracht. |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu probeer je de opmerking te ontwijken. Je hebt meermaals en over diverse problemen gezegd dat je ze niet ontkent. Toch ontken je het hoofdprobleem door het te bestempelen als een VB-fantastietje.
|
![]() |
![]() |
#70 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.gaia.be/nl/nieuws/020498.html Citaat:
Citaat:
En dat wordt niet gedaan voor het illegaal slachten van varkens. En die discriminatie is medeoorzaak van nijd en haat. Dat heeft niets te maken met selectieve dierenliefde. Dat is een zeer gewone menselijke reflex. Maar dan ga jij de Vlamingen nog verwijten! En alweer op grond van een ideetje van jou. Er is geen gedoogbeleid voor illegale varkensslachtingen, net zomin als de selectieve dierenliefde. mvg Harald. |
|||
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bij mij ging punt 2 over onderwijs en punt 3 over slachtwetten, ik begrijp echt niet wat je wil zeggen. Wil je misschien een quote meegeven van de tekst waar je het over hebt ? |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We gaan dat eens oplossen. Kijk eens naar volgende stelling: Veel migranten zijn niet geintegreerd, blijven binnen hun eigen gemeenschap en begrijpen onze normen en waarden niet en wijzen ze af. Is deze stelling volgens jou: a. juist b. VB-discours c. onjuist |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En we zijn nu aanbeland bij hulp van gemeenten bij het organiseren van illegale slachtingen. Medeplichtigheid is wat anders dan gedogen. Je hebt dus iets tegen gemeenten die inbreuken mee organiseren, zeg dat dan direkt man. Uiteraard kan dit niet. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Er wordt hier nogal losjes gegooid met bijvoeglijke naamwoorden. Wat zijn veel migranten die zich niet willen integreren:
- 5 percent - 10 percent - 20 percent - 50 percent - 80 percent en dan graag de exacte bewijzen bij het gekozen cijfer. |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat betreft de subsidiëring van moskeeën antwoord jij :
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Concord...n_15_juli_1801 Citaat:
De subsidiëring van moskeeën is een discriminatie t.o.v. andere godsdiensten. De erkenning van de islam is bovendien ondemocratisch want niet gedragen door de meerderheid van de bevolking. Dit gezegd zijnde zie ik niet in waarom ik niet normaal en discriminerend zou zijn. Jij bent weer vlug met vooroordelen. mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Subsidies van religies door de staat is niets anders dan diefstal, staatsdiefstal.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ow ow, stop de persen!
Jij zegt dus hier dat de analyse dat veel migranten niet willen integreren juist is én VB-discours is. Kunnen we dat anders interpreteren dan dat het VB volgens jou op dit punt een juiste analyse maakt? |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Diegenen die het niet kunnen verdragen dat we een sappig haasje van het varken op de grill plaatsen rotten het best op.Ik zie niet in waarom ik me zou moeten aanpassen aan een barbaarse cultuur komende uit het Oosten.Indien het dwang is ben ik slachtoffer van mijn plaats van geboorte,Vlaanderen dus.En hoef dan ook bescherming tegen barbaren en dievenbendes die denken dat alles van hen is zonder één stroot van de aarde te rapen.Met al dat gespuis=de boot op en kom nooit meer weer.In feite zijn WIJ het die een cgkr moeten hebben tegen de invasie van dat krapuul..
En geef me maar weer eens een ban..... |
![]() |