![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem voor oprechte voorstanders van een onafhankelijk Vlaanderen is het schrikbeeld, opgezadeld te zitten met een uiterst-Rechts VB dat dan de plak zwaait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok/Belang heeft verdorie de Vlaamse Zaak bekend gemaakt bij de modale Vlaming en op de politieke agenda gezet! Dat jij nu de grootste Vlaams-nationale partij met dezelfde argumenten van de belgiscisten bekampt zegt genoeg! Maar ja, hoe langer we de Vlaamse Onafhanklijkheid rekken (van verraad naar verraad) hoe langer we aan de Belgische vetpotten kunnen zitten nietwaar! Laatst gewijzigd door jan hyoens : 24 mei 2006 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Dat de "modale" Vlaming de Vlaamse Zaak nooit gekend heeft is grofweg fout. De VU had trouwens in de jaren '70 reeds 20% van de stemmen terwijl er toen geen gijzeling was van de politiek door de migrantenproblematiek.
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 24 mei 2006 om 11:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Inderdaad. maar ik ben er zeker van dat jij een andere invulling zult geven van een VB-Vlaanderen dan ik.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie trouwens niet in waarom ik dan een luiaard genoemd zou moeten worden. ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 24 mei 2006 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() VB zou al kunnen beginnen met een voorstel in het vlaams parlement.
Bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen hetzij federale kiezing wordt de vlamingen gevraagd of zij het verder bestaan van België verkiezen. Dit voorstel heeft 0,0 kans van slagen maar zet weerom de onafhankelijkheid van Vlaanderen op het menu. Het is dan maar aan de andere grote partijen: CD&V, NV-A, VLD, Spirit om hun kiezers duidelijk te maken waarom zij dit niet steunen. Bovendien kan VB dan terug uit vaatje 2 tappen, VB moet ook vermijden dat nog enkel de vreemdelingen/allochtonen/veiligheidsproblematiek op hun agenda staat. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 24 mei 2006 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Citaat:
Je komt hier vertellen dat het VB als enige keihard gewerkt heeft en als eentje ervoor gezorgd heeft dat 24% Vlamingen Vlaams-nationalist geworden zijn. Ik vind dat een arrogante leugen: Juist vanuit die geschiedenis. Ik zie in jouw overigens compleet afwijkende laatste post dat jij er dus vanuit gaat dat het koningshuis ervan uitgaat dat het VB ooit de absolute meerderheid gaat halen? Het "omfloerste separatisme" waarvan recent sprake doelt dus op het VB?
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Je kan zoveel tijd aan de toog doorbrengen als je wil, het zal de Natie Vlaanderen niet dichterbij brengen, integendeel.
(oei, ik zit hier in partijdiscussies-dat is nog erger dan aan de toog) Laatst gewijzigd door eno2 : 24 mei 2006 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |