![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Was Heydrich dan het bewijs dat de NSDAP niet anti-semitisch was ofzo?
![]() Het VB is niet echt racistisch, maar nationalistische partijen hebben wel de neiging om scapegoats/externe vijanden te zoeken (en vinden) vermits problemen nooit bij het eigen volk kunnen liggen.
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Idd, dat is het lot van elke grote partij. De naïevelingen die op het VB stemmen omdat dit de enige partij is die nog niet heeft kunnen bewijzen dat ze even erg is als het establishment waartegen ze zich zgn 'afzet', zullen vroeg of laat met de neus op de feiten gedrukt worden.
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() excuusguus....
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eigen volk eerst? Zeer zeker! Onder eigen volk versta ik (en velen met mij), iedereen, ongeacht zijn of haar huidskleur, degenen die zich aanpassen aan onze normen, zeden en gewoonten, en die hun godsdienstige beleving ondergeschikt maken aan de wetten van ons volk. Pieter Van Boxel is iemand van ons eigen volk. Ik hoop voor hem een grote toekomst in het Vlaams Belang. Multiraciaal? Ja! Multicultureel? neen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Juist ja, maar het VB sprak voor 2004 nu net over het multiraciale als vijand (tot 1996 officieel hoofdpunt) en nu over de multicultuur als vijand. Wat is het nu zeg? En wat zeg jij dan?
De enige multicultuur die ik mogelijk zie is idd de monocultuur van rechten en plichten, van een vrijheid binnenin een gemeenschappelijk kader. De cultuur van zowel echte tolerante in plaats van het hypocriete door-de-vingers-zien als van respect hebben voor de grote gemene culturele plichten.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 29 mei 2006 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is echter niemand die zegt dat jij de Heer moet danken omdat jouw dochter met een neger thuis komt. Niemand mag en kan verplicht worden om een Jodenvriend te worden, misschien willen ze dat niet eens. Maar mensen die ons niets in de weg leggen moet je met rust laten, en liefst het voordeel van de twijfel gunnen. God heeft evenveel werk gehad aan het in elkaar steken van een bruine en een witte. God heeft geen minderwaardige mensen gemaakt. En geloof je niet in God? Niets in de natuur leert ons dat er rassen zijn die minder bedeeld zijn met die typische menselijke eigenschappen die dieren niet hebben (intelligentie, gevoel voor humor, medeleven, zelfbewustzijn, vergevingsgezindheid enzovoort.) Er bestaan alleen maar minderwaardige ideologieën en godsdiensten. Multiraciaal? Ja! Multicultureel? neen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() In de maag van een handjevol VB'ers, ja. Maar de voor het gros van de kiezers zijn de hardste pitten uitgespuwd en is er hoop dat sommige punten nog worden uitgevoerd. Bovendien zijn er meerdere zaken op dat verlanglijstje, zij het in verkapte vorm, door Paars uitgevoerd. Vraag me nu niet om daar een verslag van te maken. Het zou onvolledig zijn. Anderen hier zullen dat beter kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
U zegt het zelf: Paars heeft inderdaad bepaalde punten uitgevoerd, maar dat zijn juist niet de punten die voor demonisatie zorgen. Dat Dewinter het plan achter de donkerste hoekjes in z'n hoofd bijhoudt, heeft ook niks met de uitgevoerde punten te maken. Blijven kiezen voor het VB ondanks het overnemen van de ene punten, is duidelijk kiezen voor die andere.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 29 mei 2006 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Ik verwijs naar onze website waar men het om de haverklap heeft over de schaamteloosheid waarmee onze tegenstanders met voorstellen voor de dag komen waarvoor de drie vzw's van het Vlaams Belang veroordeeld zijn.
Multiraciaal? Ja! Multicultureel? neen! http://www.vlaamsbelang.org/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Misschien kan hij de volgende keer zeggen : "Ik ben als kleurling het levende bewijs dat de meeste VB stemmers totaal verward en misleid zijn en absoluut geen benul hebben van de politieke agenda van het VB." ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Burger
|
![]() Bedankt voor de steun voor mij en voor de partij die heel wat forumgebruikers hebben gegeven.
Zowel via dit forum als via mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Burger
|
![]() Ik heb zeer goede contacten met Filip Dewinter hoor
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|