![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is nu het voordeel van de opwarming van de aarde se....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Vreemdeling
|
![]() Ook rudy-shop.com & www.zwembad.eu bieden soortgelijke systemen aan .. water in mijn zwembad raakt hierdoor makkelijk opgewarmt tot 35° in de zomer..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Ook een ferme en goedkope besparing (heeft wel weinig met water te zien):
De nieuwe GreenPower-schijven zijn conform Energy Star 4.0, nieuwe regels opgesteld door de Amerikaanse overheid en de computerindustrie over het stroomverbruik van computeronderdelen. Een van de doelstellingen is dat een pc in idle-stand ongeveer 45 procent minder stroom nodig heeft dan een ouder computermodel.Wsl heeft dit Amerikaans initiatief meer effect dan onze windmolens in zee... ![]() http://www.zdnet.be/news.cfm?id=70809&mxp=122 Laatst gewijzigd door Chipie : 23 juli 2007 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() even afstoffen voor het goede doel
![]() Systeem (what's in a name) gaat ondertussen zijn derde jaar in. Werkt nog altijd even goed, nog niks sleet op ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 mei 2008 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik dacht dat meestal 3000l verplicht wordt maar voor wc en wasmachine(ve gem.gezin) heb je eigenlijk 2x 10.000 l nodig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Die systemen werken hoofdzakelijk 's-zomers redelijk.
Veel amateurbouwsels zijn levensgevaarlijk, broedplaatsen voor de veteranenziekte.
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Waarom het zo ver gaan zoeken! Voor wie een tuintje of koertje heeft: een ouwerwets pissijn plaatsen met afvoer naar de riolering. Als alle mannelijke huisgenoten van die faciliteit gebruik maken bespaar je tientallen m³ drinkwater per jaar. Goed voor het milieu en voor de portemonnee! Af en toe wat regenwater er door gooien...
Vroeger volstond een boom...
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bakken worden alle dagen volledig leeggemaakt, de legionella bacterie krijgt maw onvoldoende tijd om zich te ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Het drink/bad/douchewater mag dus niet in warme leidingen verblijven maar pas worden opgewarmd in de tap-seconden.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 27 mei 2008 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |